Thom4s Opublikowano 22 Marca 2011 Autor Opublikowano 22 Marca 2011 uh, a liczyles na wiecej co? Nie da się więcej.
Flyer Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 jestem ciekaw jakbys pojechal z 2.0T po programie
CoLo Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 Dla skrzyni lepiej ze nie ma wiecej Jaki boost ?
MARCIN607 Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 tyle konia z 1,8T?? ja pierd..... :oklaski: :oklaski: :notworthy:
Thom4s Opublikowano 22 Marca 2011 Autor Opublikowano 22 Marca 2011 Boost 1.1 Bara Ogólnie Witek mógł mi zrobić wykres 300KM ale to były by tylko papierowe konie. Jeden osobnik od nas z forum już takie miał. :gwizdanie:
CoLo Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 Ogólnie Witek mógł mi zrobić wykres 300KM ale to były by tylko papierowe konie. Jeden osobnik od nas z forum już takie miał. :gwizdanie: Bylo robic...moglbys sie chwalic papierkiem Graty...kreski mowia, ze milo musi jezdzic
Nosfer Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 Po dzisiejszej wizycie u Witka. Korekta programu. To wszystko co da się wycisnąć z tej turbiny. Koniec projektu moc. Ku.wa Thomas :wallbash: Czego mi nie przypomniałeś
Thom4s Opublikowano 22 Marca 2011 Autor Opublikowano 22 Marca 2011 Ogólnie Witek mógł mi zrobić wykres 300KM ale to były by tylko papierowe konie. Jeden osobnik od nas z forum już takie miał. :gwizdanie: Bylo robic...moglbys sie chwalic papierkiem Taaa... od razu powiedziałem, że nie chce.
poziek Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 Po dzisiejszej wizycie u Witka. Korekta programu. To wszystko co da się wycisnąć z tej turbiny. Koniec projektu moc. Podjedź na MAHE :naughty: W USA chłopaki dmuchają po 1,3 bara (tak jak było u mnie) nawet po 1,4 bez stuków, są nawet logi na audizine, więc ja nie wiem czemu więcej nie dmuchacie i skąd zawsze Rogalowi stuka na wysokim booście
Thom4s Opublikowano 22 Marca 2011 Autor Opublikowano 22 Marca 2011 Podjedź na MAHE :naughty: Szczerze, to nie chce mi się już dalej dłubać tego silnika. Teraz jest optymalnie. Być może jeszcze w tym roku zmienię auto jak będzie mi mało.
poziek Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 Teraz jest optymalnie 1,1 bara to nie optymalnie dla tego turbo, przewal trochę Audizine i poprzeglądaj logi chłopaków.
Thom4s Opublikowano 22 Marca 2011 Autor Opublikowano 22 Marca 2011 Teraz jest optymalnie 1,1 bara to nie optymalnie dla tego turbo, przewal trochę Audizine i poprzeglądaj logi chłopaków. Tak, audizine i te ich sryliony AWHP... :gwizdanie:
Flyer Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 Tomek, nagraj jakies filmiki 0-100, 0-160, 100-200 - zobaczymy i policzymy jak to jedzie w porownaniu np. do Qriego. Jak ja ogarne auto, to zrobie to samo.
Thom4s Opublikowano 22 Marca 2011 Autor Opublikowano 22 Marca 2011 Mogę nagrać, ale czas 0-100 nie będzie rewelacyjny, bo nie mam Launch Control. Postaram się coś skleić w piątek jak będę jechał na autobahnie do Amsterdamu. Ku.wa Thomas :wallbash: Czego mi nie przypomniałeś Myślałem, że pamiętasz.
CoLo Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 Mogę nagrać, ale czas 0-100 nie będzie rewelacyjny, bo nie mam Launch Control. Postaram się coś skleić w piątek jak będę jechał na autobahnie do Amsterdamu. Czekamy
Flyer Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 mnie w sumie bardziej interesuje np. 60-200 niz 0-100, takich mozesz kilka nagrac
Thom4s Opublikowano 22 Marca 2011 Autor Opublikowano 22 Marca 2011 mnie w sumie bardziej interesuje np. 60-200 niz 0-100, takich mozesz kilka nagrac W sumie to mnie też mało obchodzi czas od 0-100. Ten samochód to typowy dupowóz z zapasem mocy, dlatego jest tiptronic. Następny też pewnie będzie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się