aro13 0 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 witam wybija mi olej przez bagnet. sprawdzali cisnienie-ok. czy to moze byc pompa oleju lub zatkany smok w misce??? ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Powiedz czy duzo masz oleju czy tylko zapocenie z oleju. Jezeli masz nie wielkie ilosci oleju to sprawdź czy nie masz peknietej rurki plastikowej od bagnetu oleju, u mnie było to pekniete cały bagnet miałem lekko zasmarkany olejem, po wymianie wszedzie jest sucho. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro13 0 Opublikowano 2 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 nie niestety ubywa oleju i jest dosc mokro. sa widoczne slady na kolektorze i bloku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mr. Axe Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 oj stary to musz mieć przedmuch zajeb@#$y uszczelka?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibizab 1 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Jeśli lużno wchodzi załóż 2 oringi . u mnie pomogło- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro13 0 Opublikowano 2 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 uszczelka raczej nie sprawdzali cisnienie na tlokach i jest bdb!!! chyba musze rozbrac go z dolu [br]Dopisany: 02 Listopad 2009, 11:46_________________________________________________tez tak myslalem ze bagnet jest luzny ale go wybija z rury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasam 0 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 ... to musz mieć przedmuch ... trzeba się z tym zgodzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibizab 1 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 ... to musz mieć przedmuch ... trzeba się z tym zgodzić Nie wprowadzj ludzi w błąd Przy lużnym bagnecie olej jest wyrzucany przez przeciwwagi korbowe W moim przpadku wyleciało 0,5 litra,po założeniu gumowych oringów bagnet ciasno wchodził w rurkę i po problemie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasam 0 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 ... to musz mieć przedmuch ... trzeba się z tym zgodzić Nie wprowadzj ludzi w błąd Przy lużnym bagnecie olej jest wyrzucany przez przeciwwagi korbowe W moim przpadku wyleciało 0,5 litra,po założeniu gumowych oringów bagnet ciasno wchodził w rurkę i po problemie. Niech kolega jeszcze kleju użyje, albo założy trzy oringi żeby nie "wylatywało". U mnie bagnet wchodzi luźno i nic nie wydmuc**je. A może ja nie mam przeciwwag?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibizab 1 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Ok Twoje zdanie,ja mam inne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 25 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Jeżeli bagnet wyskakuje z rurki to raczej będą przedmuchy ja miałem siebie ułamany kawałek tej plastikowej rurki i bagnet niczego się nie trzymał i go nie wydmuchiwało a już nie ma mowy o jakimś pluciu olejem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibizab 1 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Jeżeli bagnet wyskakuje z rurki to raczej będą przedmuchy ja miałem siebie ułamany kawałek tej plastikowej rurki i bagnet niczego się nie trzymał i go nie wydmuchiwało a już nie ma mowy o jakimś pluciu olejem. Przy prędkości ok.120 próbowałeś-mi wywaliło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aron 0 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 a napewno olej leci z gniazda bagnetu? :mysli:moze od peknietej odmy?-jest blizko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CoLo 0 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 a napewno olej leci z gniazda bagnetu? :mysli:moze od peknietej odmy?-jest blizko Można sprawdzić...a sprawdzenie kompresji wszystkiego Ci nie powie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mr. Axe Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 A może ja nie mam przeciwwag?? Dobre, dobre....musi mieć przedmuch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 25 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Przy prędkości ok.120 próbowałeś-mi wywaliło No jeżeli u ciebie pluje że 0,5 litra straciłeś to chyba prędkość niema tu znaczenia przy każdej będzie pluć, u mnie ani grama oleju nie wyrzuciło a jeżdziłem tak po kupnie chyba z miesiąc zanim się zorientowałem że mam tą rurkę ułamaną, co do problemu to może odma jest zatkana i dlatego dmucha w bagnet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro13 0 Opublikowano 3 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 dzieki koledzy ale jednak okazalo sie ze to oring na pompie i cisnienie idzie do bloku wiec latanie bagnetu nic nie daje silnik juz mam na wiezchu i trwa naprawa i przygotowanie do sezonu. moze tez jakies malowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mstan 0 Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Witam Przeczytałem wszystkie posty (Nie będę ich komentował). Ciśnienie które powstaje na wskutek nieszczelności pierścieni w korpusie silnika i w misce olejowej to spaliny pomieszane z rozpylonym olejem. Są one odprowadzane przez odmę do układu dolotowego-ssącego. Jeżeli w skrzyni korbowej powstaje większe ciśnienie może to świadczyć o niedrożności odmy. Jak masz silnik zdemontowany to tylko ułatwia sprawę. Pompa olejowa nie wytwarza ciśnienia w skrzyni korbowej bo jeżeli nawet wyrzuci olej do skrzyni przez nieszczelność to najpierw go musi pobrać z dolnej części skrzyni korbowej -czyli z miski olejowej. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro13 0 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 podziekowal.masz racje to byly pierscienie na 3 a ta pompa tez choc to nie przez nia to cisnienie ale koszt naprawy przerasta drugi silnik. za duze juz wciecia na cylindrze. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się