Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Problem z wykasowaniem błędu


mariusz1890

Rekomendowane odpowiedzi

Mam duzy problem z wykasowaniem bledu z czujnika g85 a mianowicie ,zrobilem calibracje wpisalem login 11 40168 wszystko jak w opisie i dalej jest blad na desce swieci sie pomaranczowa kierownica po podlaczeniu vaga nie wykrywa bledu niemam pojecia jak go usunac przy odpaleniu samochodu jest sygnal ostrzegajacy o bledzie ,moze ktos z was ma jakis sposob na usuniecie tego bledu z gory dziekuje i przepraszam za bledy nie posiadam polskiego windowsa .a tak ten blad wygladal gdy wykryl go vag

Sunday, 25 October 2009, 15:25:13

VAG-COM Version: Release 409.1-US

Control Module Part Number: 8E0 614 517

Component and/or Version: ABS/ESP front 1726

Software Coding: 04255

Work Shop Code: WSC 06435

1 Fault Found:

01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30

35-00 - -

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze jednak czujnik jest uwalony ...

czy ja dobrze zozumialem ... wywala kontrlke a blad nie jest zapisany ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też jest (pojawia się) ten błąd odkąd temperatury znacznie spadły w okolice 0*C

Control Module Part Number: 8E0 614 517

Component and/or Version: ABS/ESP front D1320

Software Coding: 04255

Work Shop Code: WSC 06435

3 Faults Found:

01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30

35-00 - -

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

37-00 - Faulty

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

37-00 - Faulty

Readiness: N/A

jak temperatura skoczy troszkę powyżej 5*C kontrolka ESP mi się nie zapala i jest chwilowo spokój z tym błędem. robiłem już adaptacje tego czujnika ale to pomaga na chwile, jak się zrobi zimniej to błąd czujnika G85 powraca. Czyżby to już za słaby akumulator ?? a może jednak ten czujnik jest uwalony, ale to by błąd ESP był cały czas, a u mnie jak pojeżdżę troszkę samochodem to kontrolka ESP sama gaśnie po czym z rana znów potrafi się zapalić i jest błąd czujnika G85. już nie wiem od czego zacząć czy rozbierać kolumnę kierownicy i oblukaćtą taśmę czy zmienić akumulator.....

Dodam tylko jeszcze że "czasami" ale nie zawsze razem z kontrolka ESP zapala mi się kontrolka ABS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dzisiaj na zlocie sprawdziliśmy, w jakim stanie jest mój aqumulator, no i jak samochód jest nieodpalony jest 11, 9 Volt a w czasie odpalania spada na chwile w granice 9,6 Volt, a to juz stanowczo za mało żeby system ESP prawidłowo "wystartował", więc radze ci sprawdzić akumulator........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Ja miałem problem z pompą wspomagania, przy maksymalnym skręcie zaczęła mi piszczeć(trzeszczeć) ale specjalista od pomp powiedział, żebym spokojnie pojeździł jeszcze 10.000 km. Przejechałem może z 3 tysiące, pompa przestałą piszczeć (może minimalnie słabiej skręca ale to minimalnie - może też to mi się wydawać :). Gdy zaczęły się te mrozy zaczęło mi piszczeć BREAKS! przy skręcaniu i ikonka (!). Miałem na VAGu taki sam błąd: Steering Angle (G85), po skasowaniu go jakby na dzień problem ustał... Jednak znowu jest taka sytuacja że gdy skręcam przy prędkości 30-100km/h to mruga mi z 10 razy BREAKS! i pipa 3-krotnie. Na postoju jak skręcam to nie pipa. Błędu na VAGu nie ma żadnego. Auto ma już 200.000 przebiegu ale tylko ostatni 20 w Polsce.

CO to może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio gdy auto stało cały dzień w ogrzewanym garażu to odpaliłem i nie było żadnych błędów a jak jechałem to temp spadła do -3.

Błędów na VAG cały czas brak. Potem jednak postało na parkingu przy supermarkecie i znowu kwiczy BREAKS! :(

Sprawdziłem napięcie na akumulatorze 11.8V miałem, w trakcie zapalania spadło do 9V z hakiem, gdy silnik chodził oczywiście 14V :)

Myślicie że to źle? To że spada przy zapalaniu to chyba normalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieszkop poradziłeś sobie z tym błędem? Ostatnio mam dokładnie takie same objawy... przy ostrzejszym skręcie w prawo mruga BREAKS i pika trzykrotnie. Muszę sprawdzić poziom płynu hamulcowego i podpiąć VAGa bo chyba pojawił się ten błąd

01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30

skasowałem go ale sprawdzę czy wrócił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...