Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Problem z termostatem i temperaturą


zllew

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Temperatura cieczy w moim awx zarówno na liczniku jak i w VAGu wynosiła trochę ponad 70stopni. Wymieniłem dziś termostat i... dalej to samo. Vag po podpięciu nie pokazuje żadnego błędu więc czujnik powinien być dobry. Zgłupiałem.

Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł to proszę o poradę bo ja już nie wiem co się dzieje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik do wymiany

Vag wskaze jego uszkodzenie tylko w przypadku zwarcia do masy lub do plusa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno odpowietrzanie jest słuszną sugestią jeżeli tego nie zrobiłeś. Mam nadzieje że ten termostat to kupiłeś oryginalny Audi z ASO za 100zł, jeżeli nie to poczytaj sobie tematy z tego forum o termostatach, niedogrzanych silnikach itp. Trzecia kwestia, brak błędu na VAGU wcale według mnie nie dyskwalifikuje czujnika do wymiany, bo może on działać ale pokazuje złe wartości ale najlepiej niech wypowiedzą się eksperci.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eksperci ekspertami, ale przerabiałem to u siebie, wymieniłem termostat na ori i jakiś czas było ok, jednak problem powrócił, temperatury wariowały nadal. pomogło przeczyszczenie styków czujnika, a już byłem przygotowany na jego wymianę.

chociaż w tym przypadku raczej uszkodzony g2/g62. pokazuje 70* zarówno przed wymianą termostatu jak i po, więc wątpię żeby układ był zapowietrzony przed i po, no chyba że termostat wymieniony na jakiś badziew i za wcześnie otwiera...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejechałem dzisiaj kilkanaście kilometrów i sprawa wygląda dziwnie. Temperatura po kilku kilometrach wzrosła do 70 i tak się jakiś czas trzymała twardo. Po kilku kolejnych km nagle puściło i poszła do 90. :kox:

Jak dla mnie to coś nie tak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to coś nie tak...

to cos to czujnik .. zaacznij od wyczyszczenia stykow ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Miałem podobne objawy.Jak jechałem autem bez załączania ogrzewania to temp. po paru kilometrach dochodziła na blacie do 90*,wskaznik zatrzymywał się na 87,88* i tak trzymało,wystarczyło włączyć ogrzewanie a temp. spadała na 70* i tak cały czas w zakresie 70*-87,88* pokazywało.Wymieniłem wczoraj termostat ori nowy z ASO+oring i do tego przy okazji płyn chłodzący g12++ bo nie wiedziałem czy był kiedykolwiek wymieniany-a chyba nie bo serwisowany w ASO w Belgii,a oni zalecają jezdzic bez wymian,ewentualnie uzupełniać braki.Moim zdaniem gdyby u ciebie to był czujnik to wskaznik latał by po blacie po całym zakresie temp. od skrajności w skrajnośc tj.0*-90* tym bardziej że vag pokazuje ci nagrzany silnik w temp. 70*-typowe niedogrzanie co wskazywałoby na termostat.Zakładałeś ori czy zamiennik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...