szmekot1 Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 Koledzy brak mi sił, co może być tego przyczyną. Zimny nie chce odpalić, teraz jak trochę pomroziło to jest masakra kręcę z 10s żeby odpalił i z tyłka kopci kłębami białego dymu. Jak pochodzi troszkę z 2 min to później nie ma problemu odpala od tyku. Latem też był taki problem jak chciałem rano odpalić z tym ze kręcił krócej. Świece wymienione!! Akumulator sprawny!! Rozrząd wymieniony!!
w_ka Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 odepnij wtyczkę od czujnika temperatury cieczy i spróbuj zapalić
soolek Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 Np. zapowietrzony układ paliwowy - sprawdź, czy nie masz jakichś wycieków (mokry blok silnika). Wężyki przelewowe mogą być sparciałe i puszczać paliwko.
Grzesiekkbc Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 odepnij wtyczkę od czujnika temperatury cieczy i spróbuj zapalić Tak z ciekawości, co to da? Powiedzmy że odpali po odpięciu wtyczki.
w_ka Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 odepnij wtyczkę od czujnika temperatury cieczy i spróbuj zapalić Tak z ciekawości, co to da? Powiedzmy że odpali po odpięciu wtyczki. może być uszkodzony czujnik temperatury i nie grzeje świec, zakładając że to to po odpięciu powinien zagrzać
gadam13 Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 Czujnik , przekaźnik , bezpiecznik , przewody itd. najlepiej to chyba włożyć końcówkę miernika albo jakąś kontrolkę (żaróweczkę) w fajkę świecy i sprawdzić czy dochodzi do niej napięcie najlepiej z rana na zimnym silniku.
Wihajster Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 Koledzy brak mi sił, co może być tego przyczyną. Zimny nie chce odpalić, teraz jak trochę pomroziło to jest masakra kręcę z 10s żeby odpalił i z tyłka kopci kłębami białego dymu. Jak pochodzi troszkę z 2 min to później nie ma problemu odpala od tyku. Latem też był taki problem jak chciałem rano odpalić z tym ze kręcił krócej. Świece wymienione!! Akumulator sprawny!! Rozrząd wymieniony!! znowu to samo...logi zrobione??jaki masz kąt wtrysku w 00 BS??
1985_Krzysztof Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 Miam podobny problem z silnikiem AHU latem jak przyszło odpalić silnik na zimnym silniku to trzeba było długo kręcić mawet czas dochodził do minuty po dopaleniu z rury wydechowej wydobywał się biały dym (tak jakby wtryski lały) jak pochodził kilka minut to po zgaszeniu można było go odpalić za 4 lub 5 razem. okazało sie że miałem przestawiony kąt wtrysku VAG pokazywał kont 00 po przestawienu na 51 jest dużo lepiej na zimnym silniku odpala za 3 lub 4 razem a na ciepłym za 2. Nadal nie mogę dojśc glaczego dopala dopiero po pewnym czasie a nie od razu wymieniłem zawór odpowietrzający na filtrze paliwa, węże doprowadzające paliwo, swiece żarowe działają, a po odpaleniu widać jeszcze trochę białego dymu czyżby wtryski były padnięte czy kąt wtrysku dla tego silnika musi być inny???
spanky Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 dygnij pompe w granice 60 to mu bedzie lzej ....
szmekot1 Opublikowano 6 Listopada 2009 Autor Opublikowano 6 Listopada 2009 Odpinałem wtyczkę G62 odpalił ale jak podgrzał swiece, tylko ze nie zawsze grzeje swiece, tylko poniżej 5stopni. A latem też były problemy. Dzis sprawdziłem kat wtrysku POLSKIM VAGIEM bo taki tylko zdobyłem kąt wtrysku wychodzi 116-119 tylko czy odczyt z PL VAGA może być wiarygodny czy lepiej jechać na jakiś porządny sprzet?
1985_Krzysztof Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 a jaka powinna być optymalna wartość dla tego silnika???
Przemots Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 a jaka powinna być optymalna wartość dla tego silnika??? Wartość powinna być między 49-51 na VAG COM
szmekot1 Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Opublikowano 8 Listopada 2009 własnie a czy wskazania na vag-com i polskim vagu ma byc taka sama?
ktmrider7 Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 moze tankujesz kiepskie paliwo[br]Dopisany: 08 Listopad 2009, 20:09_________________________________________________kolega mial podobny problem ze swoim golfem zaczal tankowac na lepszych stacjach i bylo ok
szmekot1 Opublikowano 9 Listopada 2009 Autor Opublikowano 9 Listopada 2009 paliwo mam z orlenu swego czasu tankowałem na shell to chyba nie to.
michalutp Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 Polski Vag i vag com wskazują inaczej!! Sprawdzałem to u siebie na polskim niby ok na vag com za późny i jak przestawiłem pali od strzała a jak odpiąłem wtyczke od zaworak egr tego przykreconego do rury od dolotu to palił od pół obrotu i przestał drżeć w środku:)
szmekot1 Opublikowano 9 Listopada 2009 Autor Opublikowano 9 Listopada 2009 Jutro wymieniam termostatu gościu powiedział ze mi pompę przestawi biorę jutro kompa do niego i zobaczymy co z tym fantem będzie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się