Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Nie pali zimny kłęby białego dymu


szmekot1

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy brak mi sił, co może być tego przyczyną.

Zimny nie chce odpalić, teraz jak trochę pomroziło to jest masakra kręcę z 10s żeby odpalił i z tyłka kopci kłębami białego dymu. Jak pochodzi troszkę z 2 min to później nie ma problemu odpala od tyku.

Latem też był taki problem jak chciałem rano odpalić z tym ze kręcił krócej.

Świece wymienione!! Akumulator sprawny!! Rozrząd wymieniony!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Np. zapowietrzony układ paliwowy - sprawdź, czy nie masz jakichś wycieków (mokry blok silnika).

Wężyki przelewowe mogą być sparciałe i puszczać paliwko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odepnij wtyczkę od czujnika temperatury cieczy i spróbuj zapalić

Tak z ciekawości, co to da? Powiedzmy że odpali po odpięciu wtyczki.

może być uszkodzony czujnik temperatury i nie grzeje świec, zakładając że to to po odpięciu powinien zagrzać
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik , przekaźnik , bezpiecznik , przewody itd.

najlepiej to chyba włożyć końcówkę miernika albo jakąś kontrolkę (żaróweczkę) w fajkę świecy i sprawdzić czy dochodzi do niej napięcie najlepiej z rana na zimnym silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy brak mi sił, co może być tego przyczyną.

Zimny nie chce odpalić, teraz jak trochę pomroziło to jest masakra kręcę z 10s żeby odpalił i z tyłka kopci kłębami białego dymu. Jak pochodzi troszkę z 2 min to później nie ma problemu odpala od tyku.

Latem też był taki problem jak chciałem rano odpalić z tym ze kręcił krócej.

Świece wymienione!! Akumulator sprawny!! Rozrząd wymieniony!!

znowu to samo...logi zrobione??jaki masz kąt wtrysku w 00 BS??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miam podobny problem z silnikiem AHU latem jak przyszło odpalić silnik na zimnym silniku to trzeba było długo kręcić mawet czas dochodził do minuty po dopaleniu z rury wydechowej wydobywał się biały dym (tak jakby wtryski lały) jak pochodził kilka minut to po zgaszeniu można było go odpalić za 4 lub 5 razem. okazało sie że miałem przestawiony kąt wtrysku VAG pokazywał kont 00 po przestawienu na 51 jest dużo lepiej na zimnym silniku odpala za 3 lub 4 razem a na ciepłym za 2.

Nadal nie mogę dojśc glaczego dopala dopiero po pewnym czasie a nie od razu wymieniłem zawór odpowietrzający na filtrze paliwa, węże doprowadzające paliwo, swiece żarowe działają, a po odpaleniu widać jeszcze trochę białego dymu czyżby wtryski były padnięte czy kąt wtrysku dla tego silnika musi być inny???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpinałem wtyczkę G62 odpalił ale jak podgrzał swiece, tylko ze nie zawsze grzeje swiece, tylko poniżej 5stopni. A latem też były problemy.

Dzis sprawdziłem kat wtrysku POLSKIM VAGIEM bo taki tylko zdobyłem kąt wtrysku wychodzi 116-119 tylko czy odczyt z PL VAGA może być wiarygodny czy lepiej jechać na jakiś porządny sprzet?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaka powinna być optymalna wartość dla tego silnika???

Wartość powinna być między 49-51 na VAG COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polski Vag i vag com wskazują inaczej!! Sprawdzałem to u siebie na polskim niby ok na vag com za późny i jak przestawiłem pali od strzała a jak odpiąłem wtyczke od zaworak egr tego przykreconego do rury od dolotu to palił od pół obrotu i przestał drżeć w środku:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...