Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Nierówna praca, po uruchomieniu zimnego silnika


wieczor15

Rekomendowane odpowiedzi

Mam podobne objawy u siebie nawet przy temperaturze - 2,5 , lekko zatrzęsie silnikiem trzeba go dłużej pokręcić a dzisiaj nawet musiałem odpalić drugi raz. Puszcza sporo dymu przy odpalaniu, dodam że nie wymieniałem w nim ostatnio świec i filtra paliwa. Jak myślicie od czego zacząć ? Jeżeli świece to jakiej firmy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Dolacze sie do tematu bo mam tez ten sam problem.

Od dwoch miesiecy jestem posiadaczem A4 B6 AWX i to jest jego pierwsza zima.

Jak temperatura spadla ponizej +10C to zauwazylem ze pierwsze odpalanie z rana powoduje, ze ciezko mu osiagnac odpowiednie obroty. Jak juz wejdzie na "swoje obroty" to jest okej. Trwa to ok 2 sek. Myslalem, ze jakas swieca nie grzeje. Gdy bylo -20C to odpalil dopiero za 6 razem i wtedy pojechalem do mechanika. Okazalo sie ze zadna swieca nie grzeje. Wymienilem wszystkie na Boscha i teraz pali za pierwszym razem ale poczatkowe problemy pozostaly.

Za tydzien jade na wymiane paska rozrzadu bo pierwsza wymiana byla przy 60tkm a teraz mam 148tkm wiec do 150tkm trzeba to zrobic. Na VAG zadnych bledow nie ma ale mysle ze podczas wymiany rozrzadu posprawdzam tez filtr paliwa i zobacze czy cos sie poprawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdziłem wszystkie swiece. Są NGK i wszystkie grzeją tylko nie wiem czy powinno byc tak, ze po podłączeniu zaczyna żarzyć sie sam koniuszek swiecy i potem powoli reszte swieczki zaczyna grzac. W te mrozy zapala jeszcze gorzej, trzeba nim krecic dwa razy i dopiero nierówno zaskoczy. przy mniejszych mrozach palił normalnie tylko nierówno.Na powrocie paliwa z filtra do pompy tuż obok czyjnika temperatury cieczy mialem troche wilgotne, okazało sie, że to przy pompie z wezyka lekko sie pociło, załozyłem cybant zamaist tego scisku sprezynowego i jest sucho, bo myslałem ze przez to gdzies dostaje sie powietrze ale nic z to nie dało. nie wiem co robic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolędzy dołącze sie do temaciku bo silniczek mi znany ;)

Podobnie jak większość osób miałem problemy z porannym rozruchem np. po nocy.

Fakt autko zapalało na pierwszy raz ale telepało nim przez 2 s a pozniej juz wszedł na normalne obroty, do tego z tyłu przez 2 s szaro-niebieski baczek.

Wkurzało mnie to ale diagnoza prosta świeczki ....wymieniłem cały komplecik na BOSCHA i od tego czasu spokoj :)

Pozdro :):hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie była jedna spalona...choć mechanior co do niego pojechałem na poczatku zapewniał ze wszystkie są dobre :notworthy:

Podjechalem do serwisu gdzie od poczatku jezdze z bryczką i tam wymieniłem komplecik....:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zauwazyłem, ze wiele osób ma te problemy z nierónym odpalaniem(nawet na forum passata) i co niektorzy powymieniali juz pół auta i nic.moze ktos wie, bo zastanawiam sie, czy przyczyna moga byc wtyczki na pompkach?? czy ktos wie czy jest to mozliwe??byłem ostatnio na weekendzie w górach i autko stało całą noc pod chmurka-rano -7*C a ja musiałem go krecic chyba z 5 razy. za kazdym razem moje odpalanie konczyło sie kleską tzn. krece-juz chwyta i zgasł.w garazy w domu -4,5*C i odpalił za pierwszym ale tez nierówno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...