domjenick Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 to trzebaby posluchac dokladnie,skad to sie wydobywa,co podczas jazdy jest nierealne
udy Opublikowano 18 Listopada 2009 Autor Opublikowano 18 Listopada 2009 no właśnie cholera próbowałem to nagrać jakoś, ale nie słychać nic, musiałbym mieć jakieś dobre urządzenie do tego a posiadam jedynie telefon z dyktafonem
domjenick Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 a moze to skrzynia ma gdzies luz i podczas zmiany biegu,zanim "zatrybi" po sprzegle,ja bym tam popatrzyl-wiem,ze bez warsztatu sie nie obejdzie,bo tego nie widac, a trzeba sie wgramolic pod auto,zeby to wyjac i zobaczyc,ale jak nie ma innych pomysłow...
udy Opublikowano 23 Listopada 2009 Autor Opublikowano 23 Listopada 2009 no nie wiem , na prawdę dzieki za chęć pomocy, sprawdzę to wszystko, i dam znać co to było, mam nadzieje że znajdę powód, [br]Dopisany: 18 Listopad 2009, 20:36_________________________________________________hej, autko stoi na warsztacie i szukają przyczyny, przy okazji robię rozrząd filtry oleje, czyszczę takie sitko oraz smok pod miską olejową, sprawdzają drożność wydechu, szczelność całego układu itd, mechanik ( Pan Piotr z EGP) pojeździł autkiem, stwierdził że faktycznie nie ma mocy, sprzęgło wykluczył gdyż jego zdaniem pracuje ladnie i nie ma sensu nawet tam zaglądać, a ja w między czasie czytam i szukam na forum, i tak myślę czy mimo nowej turbiny to nie może być przypadkiem ta klapka http://img3.imageshack.us/i/db069fb8ce20a805.jpg/ powodować tego zgrzytu oraz braku mocy.... Pozdro
domjenick Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 brak mocy-moze,ale nie zgrzyt
Dev Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 a turbo było prawidłowo zamontowane i zalane?
udy Opublikowano 26 Listopada 2009 Autor Opublikowano 26 Listopada 2009 no montowałem je u mechanika, mam nowy przewód doprowadzający olej, olej fullsyntetyk, wszystkie nowe uszczelki oraz śruby, zostało zalane olejem nie wiem w jaki sposób ale pamiętam że go o to pytałem bo wyczytałem o tym na forum, [br]Dopisany: 24 Listopad 2009, 21:09_________________________________________________no i odebralem samochód, wypłata poszła się jebać no ale troche rzeczy porobili, no więc, z turbiną wszystko w pożądku, silnik trzyma wszystkie parametry, mechanik zabrał auto do jakiegoś tunera pojeździli, faktycznie coś autku brakuje stwierdzili, ich wstępna diagnoza jest taka ale nie dają na nią pewności że k04 nie jedzie jak powinno na seryjnym programie, tuner powiedział żebym do niego podjechał na dłuższą pełną diagnozę i chipa, acha co do zgrzytu stwierdzili że to przez pusty katalizator i rurkę, ale ogólnie jakoś nie mogli chłopaki zbytnio dobrze go usłyszeć i możliwe że mnie zbyli troszeczkę, co do serwisu w EGP to myślę że mogę ich z całym sumieniem polecić, co było do zrobienia to zrobili, nie nawymyślali nie wiadomo czego, mechanik który zajmował się moim autem widać że ma chłopak pojęcie i pasję do aut, ogólnie na plus, nie tylko jeśli chodzi o założenienie LPG ale również mechanikę ogólną.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się