gtados Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 Witam. Szukałem opisów komory silnika 1z, ale z brakiem wyników.Może to banalne pytania,ale chciałem się upewnić zanim zacznę coś grzebać. Poprawcie jeśli się mylę. Na tym zdjęciu: 1.Zawór EGR 2.Odma silnika - ostatnio dolałem olej, bo wydawało mi się, że lekki ubytek był a teraz w tym miejscu pokazał się olej w niewielkiej ilości - możliwe że przez odme wypluł nadmiar? 3.Łącznik dolotu powietrza? 4.j/w 5. Zawór odpowiadający za pracę EGR i powinien być zamknięty na postoju silnika. 6. W tym miejscu powinienem założyć zaślepkę, żeby odciąć EGR? Na tej fotce jest zawór N75 ? (patrząc od przodu auta, zaraz przy wiatraku) Odpowiada za pracę turbiny. Tutaj zaznaczyłem łączniki dolotu. Z góry na opaskach niby wszystko ok, ale jak przejechałem ręką pod spodem to olej.Nieszczelny? Pozdrawiam
pawel1985 Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 Na tej fotce jest zawór N75 ? tak na tym zdjeciu jest zawór n75
Lishoo Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 1- Tak 2- To nie jest odma, sam nie wiem co to za otwór, chyba jakiś odpowietrznik albo coś ? 3- Tak, ale tam już jest doładowane powietrze 4- j.w. 5- Tak, ale na postoju właśnie EGR się otwiera i wpuszcza spaliny, podczas jazdy powinien być zamknięty. 6- Tak, w tym miejscu. Jeżeli te łączniki są mokre to rozkręć je, wytrzyj ładnie szmatką, lekko pozginaj, zobacz czy nie ma dziurki jakiejś i mocno skręć, z jakiś czas zobacz czy nie pocą się.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się