Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Drążek kierowniczy, a zbierzność trzeba czy nie?


andrzejac

Rekomendowane odpowiedzi

Wymieniłem końcówke drążka kierowniczego, bo zaczeło mi stukać coś na skręconych kołach.

Pojechałem na zbieżność .

Okazuje sie że to jednak drążek kierowniczy

Po wymianie drążka kierowniczego, musze znowu jechać na zbieżność?

Czy przy zachowaniu max precyzji i zluzowaniu tylko kontry końcówki drążka, dokręcenia w to samo miejsce po wymianie nie musze wydawać 70zł za 15 minut ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli wymieniasz końcówki musisz koniecznie jechać na zbieżność, precyzja precyzją ale może nawet cos minimalnie sie przestawić i będzie ci lizało opony, ja niby nie wymienialem końcówek a same wahacze zlekceważyłem zbieżność bo niby końcówek nie ruszalem bo po co ustawiać a przez sezon jazdy opony przednie poszły sie .....,lepiej wydaj te 70zł i miej czyste sumienie bo nowe opony nie kosztuja 70zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz wydać, przynajmniej powinieneś, inaczej będzie ściągać, jeść oponę/opony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to macie

za 70 dych bym robił. ja teraz szukam w wawie i wołają po 130-150 :(

to rzeczywiscie macie tam ceny u mnie w okolicy wolaja 50zl,a w zeszlym bylo jeszcze po 40zl,120zl kosztuje geometria

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja pracuję w aso i u mnie pełna geometria obu osi kosztuje 120 pln

po wymianie końcówek bądź drążków zbieżność trzeba zrobić obowiązkowo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...