Wojtek Opublikowano 17 Maja 2007 Opublikowano 17 Maja 2007 Witam wszystkich serdecznie. Dzisiaj ponownie walczyłem z problemami spadku obrotów. Wyczyściłem przepustnicę, wymieniłem filtr powietrza, a nawet znalazłem dziurawy wężyk z lewymi obrotami. Niestety sporoczasu spędzone w garażu i nic. Po nagrzaniu się silnika do około 80, 90 stopni obroty spadają. Po podłączeniu interfejsu wystąpił błąd 17916. Nie wiem co robić pozdrawiam Wojtek. temat zmieniony, przeniesiony do benzyn
kris_rs Opublikowano 30 Maja 2007 Opublikowano 30 Maja 2007 wiesz , mam taki sam problem, tyle tylko ze moje autko stało 4 lata i dopiero teraz wszystko bede przy nim wymieniac płukac i czyscic i moze sie to zmieni, gdyż jak podłączam go pod kompa to jest wszystko w porzadku ......jest takie wrażenie jakby silniczek krokowy padł, nie moze z ssania zejść na niskie obroty
kris_lpgcars Opublikowano 9 Lipca 2007 Opublikowano 9 Lipca 2007 jak dalej walczysz z tym problemem to na poczatek sprawdz swiece i porownaj czy te dwie zasilane prosto z cewki nie maja jakis dziwnych nalotow, bo jak tak to kilka procent mozesz postawic na to ze cewka powoli pada a co sie z tym wiaze zamiast produkowac poprawne napiecie zaczyna glupiec, ostatnio bawie sie z tym samym problemem i ze wzgledu na braki finansowe na razie stoje ale jak masz mozliwosc sprawdzenia cewki to sprobuj.powodzonka
Wojtek Opublikowano 26 Lipca 2007 Autor Opublikowano 26 Lipca 2007 Dzięki po wielu miesiącach batali, w końcu dostałem się do elektryka. Głowił się mierzył, wykasowywał błędy (podobno jest dobry) stwierdził ale nie na pewno że to małe urządzenie na rurze z powietrzem firmy Hitachi. Powiedział że mam to kupić ciekawe ile to kosztuje. Pozdrawiam i dziękuje Wojtek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się