looka81 Opublikowano 27 Listopada 2009 Autor Opublikowano 27 Listopada 2009 podpiołem kompa i wyszły błędy 1) silnik - błąd zawieszenia silnika (czyli poduszki do wymiany) 2) skrzynia (17090 czujnik trybu pracy p0706 nieznana przyczyna) Jak to jest czy poduszki pod silnikiem jesli są do wymiany, rozrząd w sumie też, i piasta w prawym kole (być może przegub do wymiany) czy to może wpływać na kompa w skrzyni biegów, która załancza tryb awaryjny??? pomożecie???
Bart-S Opublikowano 28 Listopada 2009 Opublikowano 28 Listopada 2009 Raczej nie będzie związku (może poza dodatkowymi wibracjami które źle działają na sterownik). Problemy zgłasza czujnik zakresu transmisji... albo zaśniedziałe styki w kostce (rzadko się zdarza...) albo padło połączenie w sterowniku... Tutaj masz tutorial jak Wiktor sobie z tym poradził: http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t53159.0.html;highlight=17090 Możesz próbować sam albo oddać sterownik do zrobienia. Z Katowic do Rybnika nie masz tak daleko - może przejedź się do Sserwis?
paw1972 Opublikowano 28 Listopada 2009 Opublikowano 28 Listopada 2009 looka81 powórzyłbym tylko to co już napisał Bart-S . Z błędem 17090 spotykamy się przy multitroniku dosyć często i przyczyn może być kilka - elektromagnes wałka wybieraka przełacznika wielofunkcyjnego może być zanieczyszczony i wystarczy go oczyścić (bardzo życzę tobie aby tylko to ); może być usterka mechaniczna - elektromagnes wałka wybieraka przełacznika wielofunkcyjnego rozmagnesowany wskutek silnego pola elektrycznego (np. zgrzewarka) lub skrzywiony, wzgl. uszkodzony wałek wybieraka; może być uszkodzony przełacznik wielofunkcyjny i wtedy należy wymienić lub naprawić komputer (Sserwis naprawia). Krótko mówiąc elektromagnes wałka wybieraka nie przekazuje aktualnych informacji do czójników Halla (3 szt.) o prawidłowym/aktualnym położeniu wałka wybieraka. Z Katowic do Sserwisu masz tak blisko, że aż ci zazdroszczę. Tylko umawiaj się na wizytę, a jak auto będziesz musiał zostawić na dwa dni to weźmiesz od nich auto zastępcze. pozdr. ps. Jeżeli na 100 % wiesz, że masz walniętą poduchę silnika (są 2 szt.) to radziłbym wymienić. Jest to droga sprawa, ale to nic przy kosztach multitronika. Poduchę będziesz pewnie musiał wcześniej zamówić (koszt gdzieś około 460 zł). Nie zwlaka z tym bo pójdzie druga poducha.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się