soczeklol123 0 Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 witam mam pytanko jak odepne wezyk od wg auto przyspiesza dobrze tylko przerywa a jak jade z podpietym to jest kiszka nieprzyspiesza tak samo wina to jest wg czy zaworu n75 ? pozdrawiam[br]Dopisany: 17 Listopad 2009, 18:57_________________________________________________nikt niemial takiego przypadku dodam ze bledy na vagu to : 17978 Moduł sterujacy zablokowany Zakres / mozliwosci brak osprzetu / nie zwiazany ze sprzetem \- BLAD SPORADYCZNY 16505 czujnik polozenia przepustnicy Zakres / mozliwosci brak osprzetu / nie zwiazany ze sprzetem \- BLAD SPORADYCZNY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Trzeba by podmienić N75 i sprawdzić co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soczeklol123 0 Opublikowano 18 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 w piatek albo w poniedzielk podmienie i napisze czy sie poprawilo czy nie pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Podmien N75 17978 - możliwe przyczyny usterki: -> próba manipulacji -> zwarcie przewodów komunikacji -> usterka w systemie immobilisera -> uszkodzenie komputera sterujacego silnikiem -> komputer sterujacy silnikiem, nie został dopasowany do IMMO. Przy tym drugim musisz wyjac przepustnice, wyczyscic, zaadoptowac i zobaczyc czy sie cos zmienilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soczeklol123 0 Opublikowano 26 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 ten blad od immo to spowodowany jest wytarciem kluczyka czeka mnie wymiana a przepustnice czyscilem adaptowalem vagiem stan adp ok [br]Dopisany: 18 Listopad 2009, 15:45_________________________________________________podmienilem n75 niema poprawy wjec co to moze byc ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 ten ktory podmieniles jest sprawny na 100%?? ja raz podmienialem na uszkodzony i dlugo sie zastanawialem o co chodzi WG?? Przewody?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soczeklol123 0 Opublikowano 26 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 przewody nowka funkiel sztuka a wg chodzi elegancko mam 2 n75 jeden nowy drugi urzywany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 chodzi ale czy trzyma cisnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soczeklol123 0 Opublikowano 26 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 trzymie cisnienie nowy blad sie pojawil 16486 zbyt niskie napiecie przeplywomierza .... ;/ styki przeczyscilem i d*pa blada powraca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 czyszczenie niewiele daje, logi robiles? jak pada to tylko wymiana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soczeklol123 0 Opublikowano 27 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 jeszcze logow nie robilem ale uczynie to niedlugo [br]Dopisany: 27 Listopad 2009, 10:01_________________________________________________ale po wymianie tego n75 jest troche lepiej ale nieznacznie (teraz to dostrzeglem) myslicie ze to przeplywka do wymiany ??[br]Dopisany: 27 Listopad 2009, 10:08_________________________________________________dodam jeszcze ze przed chwila sie przejechalem i w bloku 002 pokazuje 120-135 g\s oczywiscie przy wjekszym obciazeniu na 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 czy masz na pokładzie wskaźnik boost ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soczeklol123 0 Opublikowano 27 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 jeszcze niestety niemam ale sprawdzilem przed chwila dokladnie wg i niestety nietrzyma zadobrze cisnienia ;/ (sprawdzalem strzykawka duza ) naszczescie mam drugi co dziala owiele lepiej (trzyma cisnienie) czy zamiana jego zalatwi problem czy nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Jak będzie trzymał ciśnienie to będzie git. Kup wskaźnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 to samo co u mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 gruszki od WG padają regularnie... po prostu trzeba wymienić i nie płakać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soczeklol123 0 Opublikowano 27 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 bede mial troche czasu to to ogarne bo turbo wyciagac to umiem na pamiec hehe i napisze czy to wina tej przkletej gruszki przy okazji zrobie to brzeczenie w turbo (klapka wg) tylko powiedzcie mi czy to zespawac czy zaklepac?? - powinno mic lekki luz czy nie ? - i na klapce tej jest taki dziubek to obojentnie w ktorym miejscu on ma byc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Ma mieć lekki luz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stepcio 0 Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 jak zrobisz tą brzęcząca klapkę w turbo daj znać jak poszło, u mnie też strasznie brzęczy( turbo chodzi normalnie,moc ma, tylko ten dźwięk juz trochę wkurza).Pytałem wcześniej na forum,ale wszyscy mówią "regeneracja" więc na razie jeżdżę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 jedni mowia ze ma byc luz, inni ze nie powinno byc. Trzeba by sprawdzic czy w nowych dmuchawkach jest czy nie ma. ja nowej nie mialem w rekach wiec moze ktos wreszcie rozwieje te watpliwosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się