ALBINEK Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 Audi jest po swapie silnika z BLB na BKD.Wszystko było ok. przez pare miesięcy aż do dzisiaj.Olej dostał się do płynu chłodniczego i go wyrzuca ze zbiorniczka .Węże twarde ,brak ogrzewania.Podejrzewam uszczelke pod głowicą,jak i samą głowice.Mam głowice od starego silnika BLB ale nie wiem czy ona pasuje do BKD.Co o tym wszystkim sądzicie .
Musashi Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 Audi jest po swapie silnika z BLB na BKD.Wszystko było ok. przez pare miesięcy aż do dzisiaj.Olej dostał się do płynu chłodniczego i go wyrzuca ze zbiorniczka .Węże twarde ,brak ogrzewania.Podejrzewam uszczelke pod głowicą,jak i samą głowice.Mam głowice od starego silnika BLB ale nie wiem czy ona pasuje do BKD.Co o tym wszystkim sądzicie . sadze ze trzeba byc bardzo ostroznym ze swapem, nigdy nie wiadomo co sie kupuje. czasami silnik w dobrym stanie, jest uszkodzony przez handlarza, czy osobe ktora go demontuje.czasami handlarze oszukuja demontujac sprawna glowice i sprzedajac osobno, a montuja uszkodzona. podobnie z innymi elementami osprzetu.
turdzi Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 Audi jest po swapie silnika z BLB na BKD.Wszystko było ok. przez pare miesięcy aż do dzisiaj.Olej dostał się do płynu chłodniczego i go wyrzuca ze zbiorniczka .Węże twarde ,brak ogrzewania.Podejrzewam uszczelke pod głowicą,jak i samą głowice.Mam głowice od starego silnika BLB ale nie wiem czy ona pasuje do BKD.Co o tym wszystkim sądzicie . kiedys je porownywalem i wygladaj na dwa dokladnie takie same odlewy ale 101% pewnosci nie mam.
ALBINEK Opublikowano 21 Listopada 2009 Autor Opublikowano 21 Listopada 2009 Po swapie silnik chodził idealnie pół roku ,z wyglądu głowice wyglądają na takie same ale jak jest w rzeczywistości nie wiem
R Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 Juz Ci ALBINEK kiedys pisałem,ze sa dwie głowice do 2.0 TDI 140KM 16V jedna z pierwszych lat produkcji oznaczona nr konczącym sie na 373 a druga oznaczona dodatkowo literą A jako częsć poprawiona czyli nr zakonczony 373 A. Rożnią sie srubą trzymającą rolke oraz przelotami dla płaszcza wodnego. Roznice zaznaczylem na zdjeciu. u siebie zmieniłem z fabrycznej 373 w BLB na 373A i nie miało to u mnie zadnego wplywu bo jezdze juz tak ok roku. Jesli masz glowice 373 z poczatku lat produkcji to bardzo często pekały i mozliwe,ze u ciebie tak samo.
ALBINEK Opublikowano 21 Listopada 2009 Autor Opublikowano 21 Listopada 2009 Nie przypominam sobie żebyś mi odpowiadał na takie pytanie ,może komuś innemu .Nie ważne ,dziękuje za wyczerpująca odpowiedż i fotki.Dobra robota.Czyli mogę założyć głowice o tym samym numerze z dodatkową literką A ,pomimo tego że ma inny kształt otworów w płaszczu wodnym. Tylko że teraz to jest silnik o kodzie BKD ,muszę sprawdzić czy ma te same numery.Wielkie dzięki.Jeszcze jej nie zdjąłem i nie znam numeru,może to tylko uszczelka pod głowicą
R Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 Nie przypominam sobie żebyś mi odpowiadał na takie pytanie ,może komuś innemu Tobie ALBINEK bo pytałes o to samo juz pół roku temu http://www.a4-klub.pl/smf/b7_blb_odp_all_b7_roznice_miedzy_glowicami_bkd_a_blb-t79472.0.html;msg885944#msg885944 dodałem jescze jedno zdjecie bo co sie okazjue,ze jest głowica z jeszcze innymi srednicami przepływu płaszcza wodnego. Pierwsze zdjecie to moja stara głowica 373 a ostatnie zdjecie to głowica 373A którą obecnie uzytkuje. A przez te poł roku musiałes uzupełniac płyn ?? ploanowałes ta głowice ? jakiej grubosci dales uszczelke?
ALBINEK Opublikowano 26 Listopada 2009 Autor Opublikowano 26 Listopada 2009 Sorry już zapomniałem o tym ,tamta sprawa sama się rozwiązała.Wtedy były to śladowe ilości,silnik pochodził pare dni i to znikneło samo.Olej zrobił się czarny .Może troche wody dostało się do miski olejowej jak rozebrany silnik stał na dworze.Teraz jest zupełnie inaczej.W układzie chłodzenia jest już tylko olej,i go wyrzuca w dolnej części zbiorniczka wyrównawczego jak sie zrobi duże ciśnienie .Tym razem głowica musi iść do góry.Czekam na lepszą pogode.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się