grzesu3 Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 Witam Przeszukałem forum i jedyne co udało mi się zaleźć to błąd 16500 (dotyczy czujnika G62 (temp. płynu chłodzącego) - niedopuszczalna wartość sygnału. Możliwe uszkodzenie czujnika, zapewne auto też więcej pali. Sprawdz czy wtyczkę i styki jak po przeczyszczeniu nic to nie da czujnik do wymiany). W przypadku pozostałych 3 błędów nie było prawie nic. Chodź błąd 19967 może dot. przepustnicy, ale też nie jestem pewien Drodzy koledzy czy mogę je skasować i czy nic się nie stanie ? (zielony jestem jeśli chodzi o diagnostykę VAG) 4 Faults Found: 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-10 - - - Intermittent 17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1570 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 17972 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1564 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 17967 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1559 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent Z GÓRY DZIĘKUJĘ ZA WSZELKĄ POMOC
Grzegorz76 Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 Jasne, że możesz skasować.., z tym, że jeżeli coś nie gra one się pojawią na nowo...
KKKC Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 Witam... 17978 - Zablokowany komputer sterujący pracą silnika, instalacja immobilaisera 17972 - Zespół sterowania przepustnicy 17967 - Błąd podstawowego ustawienia przepustnicy Na moje niedoświadczone oko zacznij od przeczyszczenia przepustnicy i zaadoptowaniu jej vagiem. Z immo może jakieś kabelki obok stacyjki wymagają sprawdzenia Poza tym masz prawdopodobnie niezarejestrowanego Vag'a :gwizdanie:
grzesu3 Opublikowano 24 Listopada 2009 Autor Opublikowano 24 Listopada 2009 Dokładnie 16500 Czujnik temperatury silnika zakres/możliwości brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17978 Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17972 Regulator przepustnicy - niskie napięcie do ustawień podstawowych brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17967 Regulator wolnych obrotów - ustawienia pierwotne brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY Dorwałem innego VAGA. Pa
domjenick Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 kasuj i zobacz,czy sie pojawia,a oprucz bledow jeszcze jakies niepokojace objawy?
grzesu3 Opublikowano 24 Listopada 2009 Autor Opublikowano 24 Listopada 2009 kasuj i zobacz,czy sie pojawia,a oprucz bledow jeszcze jakies niepokojace objawy? Właśnie tak zrobię, tylko czy są jakieś zasady odnośnie po jakim czasie podpiąć VAGa ponownie ?
KKKC Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 Witam... W zasadzie vaga podpinam jak coś mnie niepokoi Przejedź 100 - 200 km i sprawdź ponownie Pozdrawiam KKKC
domjenick Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 Przejedź 100 - 200 km i sprawdź ponownie ja uwazam,ze ECU jest w stanie zaadaptowac wszystkie zmiany,na plus i te na minus w przeciagu 5-cio minutowej jazdy normalnym stylem jazdy-po tym czasie,jesli jest jakas usterka-blad wyskoczy na pewno,nawet jesli blad jest sporadyczny...
grzesu3 Opublikowano 25 Listopada 2009 Autor Opublikowano 25 Listopada 2009 Dzięki Panowie za pomoc. Wielki szacun Dobrze, że jest takie forum
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się