hubur Opublikowano 19 Maja 2007 Opublikowano 19 Maja 2007 wiec problem jest taki kupilem audiczke w TDI nie miała paska na sprezarce klimy okazało sie ze sprezarka była zarżnieta wiec kupilem druga z drugiej reki ale to i tak nie mały koszt oraz nowy osuszacz zawiozlem wszystko do serwisu wymienili sprezarke wsadzili nowy osuszacz przepłukali cały układ odgrzybili sprawdzili szczelność (niby) nabili i.... cieszyłem sie klima 1 dzien:) pozniej pojechalem do nich zajeli sie sprężarka no bo przeciez jak z drugiej reki i nie kosztowała 700 to znaczy ze cos z nia nie tak ale okazało sie ze jest szczelna i sprawna przeszukali wszystko no i padła diagnoza ze w takim razie to tylko parownik moze byc nieszczelny w poniedzialek maja miec odpowiedni sprzet i to sprawdza a ja sie juz powoli rozgladam za parownikiem i tu mam do ciebie pytanie czy parownik od innego modelu by pasował np Golf IV lub Audi B4 czy nie czy np moze byc parownik z auta benzynowego A 4 i roznica wieku 2 lata moj to 96 tamten to 98 i np czy mogł by byc parownik od Audiczki 1.9TDI ale manułalnej nie klimatronik i czy warto kupic uzywana czy tak jak z osuszaczem koniecznie nowke sztuke?
szogun0 Opublikowano 19 Maja 2007 Opublikowano 19 Maja 2007 We wszystkich przypadkach, które podałeś jest inny parownik. Takie same są z tego samego rocznika, wtedy jest bez różnicy czy od diesla czy od benzyny. Na pewno nie pasuje od golfa i od audi 80.
Gość spedyt Opublikowano 19 Maja 2007 Opublikowano 19 Maja 2007 Takie same są z tego samego rocznika, wtedy jest bez różnicy czy od diesla czy od benzyny. Na pewno nie pasuje od golfa i od audi 80. Potwierdzam że z tego samego rocznika będą pasowały części klimy. Inne modele aut i roczniki odpadają Doświadczenie z pracy w fabryce klimatyzacji samochodowych
Gość Iceman Opublikowano 20 Maja 2007 Opublikowano 20 Maja 2007 a wjaki sposób wkonali próbe szczelności twojego układu klimatyzacji , parowniki padaja ale bardzo sporadycznie ............ i jak parownik to masz co rozbierac przy wymianie. pozdrawiam
hubur Opublikowano 20 Maja 2007 Autor Opublikowano 20 Maja 2007 no właśnie narazie nie wykonali zadnej próby szczelności parownika tylko wszystkich innych czesci i po braku wykrycia nieszczelnosci orzekli to musi byc PAROWNIK dopiero jutro maja miec jakis specjalny sprzet moze ktos by napisal jak ten sprzet sie zwie i na jakiej zasadzie dziala nie chcial bym zeby mi ktos wciskal kit i narazac sie na niepotrzebne koszta dzieki juz za te wskazowki ;-) pozdro
Gość Iceman Opublikowano 20 Maja 2007 Opublikowano 20 Maja 2007 sprzet ,to wykrywacz nieszczelnosci piszczy jak ucieka ,ale to podstawowy sprzet w zakładzie Klimatyzacyjnym
hubur Opublikowano 20 Maja 2007 Autor Opublikowano 20 Maja 2007 Czyżby w zakladzie w którym zajmuja sie klima nie maja podstawowych sprzetów?? :rolleyes:hmmmdziwna sprawa w kazdym razie jutro polece tam i zobaczymy co i jak mam nadzieje ze wszystko bedzie gralo i jednak parownik bedzie szczelny tylko wtedy zastanawiam sie jaka bedzie diagnoza tych moich magikow?? aha juz wiem od was ze parownik tylko do samochodu z tego samego rocznika nie wazne czy TDI czy bezyna ale czy warto wziąść z drugiej ręki?? pozdrawiami czekam na opinie... uzupełnij profil proszę
tomaszu Opublikowano 22 Maja 2007 Opublikowano 22 Maja 2007 hubur, z Twojego pierwszego posta wynika, że chyba masz klimatronik, tak? Może te Twoje magiki szukają w niewłaściwym miejscu, może to właśnie klimatronik sie zepsuł, to znaczy któryś silniczek albo coś. Czy po odpaleniu auta na wyświetlaczu miga wszystko przez jakiś czas?
Gość Iceman Opublikowano 22 Maja 2007 Opublikowano 22 Maja 2007 hubur, z Twojego pierwszego posta wynika, że chyba masz klimatronik, tak? Może te Twoje magiki szukają w niewłaściwym miejscu, może to właśnie klimatronik sie zepsuł, to znaczy któryś silniczek albo coś. Czy po odpaleniu auta na wyświetlaczu miga wszystko przez jakiś czas? Jjednak z pierwszego postu wynika jasno ze ma nieszczelny układ
tomaszu Opublikowano 22 Maja 2007 Opublikowano 22 Maja 2007 Iceman, padła tylko taka diagnoza. No bo jak nie sprezarka to parownik, ale ciekawe czy to faktycznie sprawdzili..?
adadur Opublikowano 22 Maja 2007 Opublikowano 22 Maja 2007 A czy czasem kolega nie możę sie posilić parownikiem z passata? Wydaje się bardzo podobny.
Gość Iceman Opublikowano 22 Maja 2007 Opublikowano 22 Maja 2007 ja niegdy nieporównywałem czy parowniki sa takie same w audi i vw
Simon Opublikowano 22 Maja 2007 Opublikowano 22 Maja 2007 Dziwny ten Twój serwis...nie do końca wiem czy goście Ci wróżą w sprawie tej klimy (np.z numeru VIN) czy udają że nie mają sprzętu... używki mogą być oki bo tak jak pisze IceMan mało kiedy sie powinny rozszczelnic, możesz też dać do polutowania małe nieszczelności...
Ksiezyc Opublikowano 24 Maja 2007 Opublikowano 24 Maja 2007 Czyżby w zakladzie w którym zajmuja sie klima nie maja podstawowych sprzetów?? moglbys zdradzic w jakim zakladzie Ci to robia? tez mam problem z klima i tez jestem z Lublina nie bardzo sie znam i wlasnie tego sie obawiam,ze zaczna mi wymieniac pol samochodu a to dalej nie bedzie dzialalo... łącze sie w bolu
M@rcus Opublikowano 24 Maja 2007 Opublikowano 24 Maja 2007 Czyżby w zakladzie w którym zajmuja sie klima nie maja podstawowych sprzetów?? moglbys zdradzic w jakim zakladzie Ci to robia? tez mam problem z klima i tez jestem z Lublina nie bardzo sie znam i wlasnie tego sie obawiam,ze zaczna mi wymieniac pol samochodu a to dalej nie bedzie dzialalo... łącze sie w bolu Skoro kolega z Lublina, to proponuję pojechać na ul. Wrońską. Prezes tak polecił Myślę, że to dobry serwis. W zasadzie tylko serwisowałem klimę, ale podtrzymam swoje zdanie.
hubur Opublikowano 30 Maja 2007 Autor Opublikowano 30 Maja 2007 Witam ponownie ten serwis to własnie panowie z Wrońskiej nie chcialem im robic zlej reklamy i w sumie nic do nich nie mam wkoncu sprawdzili mi tym urzadzeniem i niestety nic nie wykrylo wiec załamali rece i powiedzieli chlopie bedziemy szczerzy nie znalezlismy tego jedz gdzie indziej jak znajda my to zrobimy ok pojechalem do innych na szybko nie znalezli nic a mieli straszna kolejke jak to z klima w lecie pojechalem do innych dlubali dlubali wkoncu napelnili Azotem ja wsiadlem do auta i sam znalazlem uslyszalem syczenie z nawiewów wiec padla juz 100% diagnoza ze to parownik... i teraz pytam sie panowie co z tym parownikiem robic szukac innego uzywanego sprawnego czy wymontowac zalepic? do szpecow pytanie jaki koszt rozbierania tego wszystkiego tzn. dostania sie do tego Parownika i tu przeczytalem ze moze pasowac od passata czy to możliwe ? z gory dziekuje za odpowiedzi....pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się