Viper Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 Witam. Mam taki problem. Auto gdy się porządnie nagrzeje np. długa jazda w miejskich korkach to podczas ruszania szarpie. Przeczytałem wiele tematów na forum gdzie problemem jest docisk sprzęgła. U mnie o tyle jest inaczej, że dzieje się to tylko podczas ruszania na skręconych kołach. Przy ruszaniu na wprost nie ma tego problemu. Czy to jest również objaw kończącego się sprzęgła a dokładniej docisku?
Daimos Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 sprzęgło do sprawdzenia na skręconych kołach samochód ma większe opory a tym samym sprzęgło większe obciążenie
pawel1985 Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 to zdecydowanie wina docisku , tez tak miałem ale u mnie bez różnicy czy to było na wyprostowanych kolach czy na skręconych trochę poszarpywało ,ja wymieniłem od razu komplet i jest spokój
Viper Opublikowano 22 Listopada 2009 Autor Opublikowano 22 Listopada 2009 Trzeba będzie chyba się szarpnąć i niedługo komplecik sprzęgła wymienić. Dzięki za pomoc.
denis911 Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 tylko nie zamawiaj sprzegla poki starego nie wyciagniesz bo pozniej okazuje sie ze kupione sprzeglo nie pasuje
spetsnaz Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 mam to samo, założyłem nowe sprzęgło LUK`a i nic się nie zmieniło.
Kukis Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 Mam identyczny problem jak w temacie, z tym, że u mnie w lecie, po dłuższej trasie, podczas parkowania tyłem na skręconych kołach to już szarpie masakrycznie, gorzej niż przy ruszaniu do przodu. Może to przeguby wewnętrzne?
Wihajster Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 mam to samo, założyłem nowe sprzęgło LUK`a i nic się nie zmieniło. a dwumas?
spetsnaz Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 mam to samo, założyłem nowe sprzęgło LUK`a i nic się nie zmieniło. a dwumas? Mówię o 1Z.
Wihajster Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 mam to samo, założyłem nowe sprzęgło LUK`a i nic się nie zmieniło. a dwumas? Mówię o 1Z. w profilu masz AFN i pisałeś w moim mam to samo
spetsnaz Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 Mam identyczny problem jak w temacie, z tym, że u mnie w lecie, po dłuższej trasie, podczas parkowania tyłem na skręconych kołach to już szarpie masakrycznie, gorzej niż przy ruszaniu do przodu. Może to przeguby wewnętrzne? Mnie już tylko to zostało do wymiany, tylko nie można ich nigdzie dostać. są 100 i 108 a 130 nie ma. [br]Dopisany: 24 Listopad 2009, 20:41_________________________________________________ w profilu masz AFN i pisałeś w moim mam to samo :decayed Bo nie można wpisać w profil 3 aut
Kukis Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 Jednak dziwne jest, że szarpanie nasila się po rozgrzaniu, więc przypuszczam, że problem tkwi w skrzyni biegów, gdyż olej przekładniowy może się nagrzać i rozrzedzić, a wtedy ujawniają się luzy wewnątrz mechanizmów w skrzyni. Wątpię, że przeguby wewnętrzne, aż tak się nagrzewają i rozrzedzają smar, ale kto wie...
spetsnaz Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 skrzynie miałem już 3 i na każdej było to samo.
Viper Opublikowano 24 Listopada 2009 Autor Opublikowano 24 Listopada 2009 No to mnie nie pocieszyliście. Myślałem, że wymienię sprzęgiełko i problem będzie z głowy a tu widzę, że niekoniecznie. Czy ktoś miał takie objawy i poradził sobie z tym?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się