Buuuuuuibek Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 Witam Bawiłem się Polskim Vagiem i niechcący przez Touch Pad na moim lapku zmieniłem wartość jednej z grup ( Grupa 35) na "0". Nie zdążyłem zapamiętać jaka wartość tam widniała, a nie chce uszkodzić auta Proszę może ktoś pomoże A4 B5 SIlnik AJM 2001 pilne bardzo... Zacząłem się bawić, dlatego że auto zaczęło mulić - brak mocy Po tej zmianie zrobiłem autotest i wyszedł taki błąd: ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Controller: 038 906 019 AN Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1301 Coding: 00002 Shop #: WSC 63351 1 Fault Found: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A
domjenick Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 grupa 35 to zamek centralny i zmaiana kodowania,lub adaptacji w zamku,nie ma zadnych konsekwencji w silniku- blad,ktory pokazales,mowi o cofaniu sie cisnienia,co moze byc efektem uszkodzonego zaworu N75,lub zle polaczone rurki cisnieniowe,lub zatkania sie ktorejs
Buuuuuuibek Opublikowano 22 Listopada 2009 Autor Opublikowano 22 Listopada 2009 Dodam jeszcze , że doszło lekkie falowanie obrotów na biegu jałowym co wcześniej nie wstępowało. Jakie konsekwencje będą z powodu tej zmiany?
domjenick Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 Dodam jeszcze , że doszło lekkie falowanie obrotów na biegu jałowym co wcześniej nie wstępowało. Jakie konsekwencje będą z powodu tej zmiany? masz vaga-zrob logi,na odleglosc nikt Ci nie powie,co jest z autem,nie majac nic-falowanie moze byc efektem kilku rzeczy na raz,albo tylko jednej,zrob logi,skasuj blad i zobacz,czy pojawi sie znow-posprawdzaj weze cisnieniowe,idace od N75 i wtedy bedziemy myslec dalej
Buuuuuuibek Opublikowano 22 Listopada 2009 Autor Opublikowano 22 Listopada 2009 Z uwagi na lejący w Danii deszcz zrobiłem tylko logi dynamiczne, które załączam :
Buuuuuuibek Opublikowano 22 Listopada 2009 Autor Opublikowano 22 Listopada 2009 obcięło trochę: czyli od lewej 03, 11, 07 Mam jeszcze wyniki 03,11,08 tez moge wkleic[br]Dopisany: 22 Listopad 2009, 17:03_________________________________________________Czy jak tam muli dam rade dojechać do Polski z Danii? Trochę obawiam się, żeby mi nie stanął w Niemczech. Dodam jeszcze, ze auto stało ok 4 tyg bez odpalania czy to mogła byc przyczyna tego,ze straciło moc, może coś gdzieś się zapiekło, zardzewiało
domjenick Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 Czy jak tam muli dam rade dojechać do Polski z Danii? ja jechalem z Wyspy i w DE mi sie rozkraczyl-wymienilem wszystko,co bylo mozna wymienic-na pierwszy rzut oka-silnik igla...niestety jednej rzeczy nie moglem przewidziec i to akurat padlo,wiec lepiej podjedz do jakiegos mechaniora,zeby to ocenil-nie znam sie na silnikach diesla,wiec za bardzo Ci nie pomoge,ale wiem na pewno,ze jesli cos przestawiles w centralnym zamku-to te problemy to jedynie zbieg okolicznosci...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się