mystic.pl Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 To bdb informacja dla mojego taty dziękuję Panowie sorki za OT [br]Dopisany: 16 Kwiecień 2010, 13:06_________________________________________________Mam jeszcze małe pytanko o swap turbiny BRD do AVF. Piszecie, że BRD do AVF/AWX podejdzie P&P, a z tego co widzę to turbina garretta w AVF posiada sterowanie zaworem pneumatycznym natomiast turbo KKK od BRD ma podejście pod kostkę zaworu elektromagnetycznego, czy w związku z tym trzeba ciągnąć jakieś nowe kabelki, czy jest to rozwiązane w jakiś inny sposób ? Czy może kostka jest do wykorzystania jako opcja do odczytu funkcji kontrolnych ? EDIT: Czy podejdzie wąż od AVF do turbiny od BRD czy wąż trzeba montować przez redukcję węża ? [br]Dopisany: 20 Kwiecień 2010, 14:40_________________________________________________No i jeszcze jedno, czym się różni turbina BRD 03G145705H V350 od V360 ?
miro_x Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Turbo od BRD tez jest sterowane pneumatycznie tylko króciec jest ciut wiekszy ale bez problemu da sie naciagnac ori wezyk. Wtyczka jest od czujnika polozenia sztangi czy cos takiego. Po prostu jej nie podpinasz. Wszystkie weze pasuja P&P oprócz dolnego od IC . Tam musisz obciąć szybkozłączkę kupić dobrą opaskę zaciskowa i ścisnąc dobrze stary wąż.
mystic.pl Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Turbo od BRD tez jest sterowane pneumatycznie tylko króciec jest ciut wiekszy ale bez problemu da sie naciagnac ori wezyk. Wtyczka jest od czujnika polozenia sztangi czy cos takiego. Po prostu jej nie podpinasz. Wszystkie weze pasuja P&P oprócz dolnego od IC . Tam musisz obciąć szybkozłączkę kupić dobrą opaskę zaciskowa i ścisnąc dobrze stary wąż. A czy taka przejściówka pod szybko złączkę będzie właściwa, tak by nie ciąć starej ? http://allegro.pl/item1008352931_redukcja_przejsciowka_turbo_awx_asz_afn_atj_inne.html
miro_x Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 NIe kolego w BRD nie masz szybkozłączki. Taką przejściówke zdemontujesz ze swojej turbiny Garret. Na BRD naciągasz goły wąż. Mozesz też kupić inny wąż bez złączki a stary zostawic ze szybkozłączka w razie jakbyś chciał kiedys wrócic do serii.
mystic.pl Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 OK, dziękuję kolego i sorki autora wątku za mały OT, choć informacje myślę cenne również dla innych myślących o zmianie turbawki w AWX/AVF
Jarol Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Mozesz też kupić inny wąż bez złączki a stary zostawic ze szybkozłączka w razie jakbyś chciał kiedys wrócic do serii. Mam taki wąż bez szybkozłączki pod turbo BRD do sprzedania, jak ktoś zainteresowany to pisać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się