variocustoms Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 ja bym jesztę tej gumy trochę wywalił z dolotu, pewnie jak zasysa to przelot robi się mniejszy a co do Rogala to , jak by co to nie staję z Tobą na światłach perłowym Lexem bo baty pewnie dostanę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
std1984 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 ja bym jesztę tej gumy trochę wywalił z dolotu, pewnie jak zasysa to przelot robi się mniejszy wątpie, że to ma jakiś wpływ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Wg. mojej wiedzy ma znaczenie, gdyby nie było wpływu to byś zostawił 100% gumy, moim skromnym zdaniem to tylko namiastka dobrego orurowania zostało wykonane, nie robiłeś chyba tego tylko dla dobrego wyglądu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
std1984 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Wg. mojej wiedzy ma znaczenie, gdyby nie było wpływu to byś zostawił 100% gumy, moim skromnym zdaniem to tylko namiastka dobrego orurowania zostało wykonane, nie robiłeś chyba tego tylko dla dobrego wyglądu orurowanie robił el-tec więc jest zrobione profi, w przewodach jest 1,85 B maksymalnie więć nic się nie zagina, tutaj nie ma podciśnienia jak w benzynie, turbo w dieslu popmuje non stop Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Szczepan. Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 No niezła ta biała śnieżynka :kox: Po gratulować maszyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
std1984 Opublikowano 6 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Dzięki wszysystkim za opinie To jeszcze nie koniec modów, mechanicznych jak i wizualnych, już kilka nowych rzeczy czeka na zamontowanie [br]Dopisany: 06 Luty 2010, 12:58_________________________________________________To pierwszy z nowych modów: filtr powietrza BMC OTA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maja-m Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Jak dla mnie w środku , i ta moc takie małe autunio a tak lata Ja bym jeszcze progi domalował i morze przedni zderzaczek od s3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
std1984 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Zderzak już jest od S3 autko czeka malowanie całości (jezeli znacie jakiś godny polecenia warsztat który nietypowy kolor położy i poszerzy nadkola to proszę o info), poszerzenie nadkoli (jeżeli znajdę dobrą firmę), czarny dach oraz progi w kolor też [br]Dopisany: 20 Marzec 2010, 22:54_________________________________________________Mały update: Kapcie na bemowo Wywalone wszystkie plastiki z dolotu Wtrysk mieszanki wody z metanolem/etanolem - Snow Performance stage 2 - montaż MR Motors. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba1-2 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Zderzak już jest od S3 autko czeka malowanie całości (jezeli znacie jakiś godny polecenia warsztat który nietypowy kolor położy i poszerzy nadkola to proszę o info), poszerzenie nadkoli (jeżeli znajdę dobrą firmę), czarny dach oraz progi w kolor też [br]Dopisany: 20 Marzec 2010, 22:54_________________________________________________Mały update: Kapcie na bemowo Wywalone wszystkie plastiki z dolotu Wtrysk mieszanki wody z metanolem/etanolem - Snow Performance stage 2 - montaż MR Motors. :shocked: :shocked: :shocked: pięknie powiedz teraz wtrysk już uruchomiony?? jeśli tak jak teraz się na takim systemie jeździ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
std1984 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Zderzak już jest od S3 autko czeka malowanie całości (jezeli znacie jakiś godny polecenia warsztat który nietypowy kolor położy i poszerzy nadkola to proszę o info), poszerzenie nadkoli (jeżeli znajdę dobrą firmę), czarny dach oraz progi w kolor też [br]Dopisany: 20 Marzec 2010, 22:54_________________________________________________Mały update: Kapcie na bemowo Wywalone wszystkie plastiki z dolotu Wtrysk mieszanki wody z metanolem/etanolem - Snow Performance stage 2 - montaż MR Motors. :shocked: :shocked: :shocked: pięknie powiedz teraz wtrysk już uruchomiony?? jeśli tak jak teraz się na takim systemie jeździ?? Tak wszystko działa, mogę to odpalać kiedy chce, wtrysk jest kontrolowany przez sterowany boostem sterownik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 wtrysk wody ma jakiś wpływ na moc silnika? czy ma tylko zapobiegać spalaniu stukowemu? btw mówiłem już że fajny ten Twój zapierdalacz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Bardzo przydatna modyfikacja podczas jazdy w trasach z dużymi predkościami, a takze dla osób planujących założyc sportowy wałek rozrządu, którego wycieranie powoduje zbyt wysoka temperatura oleju. kurcze chetnie bym sobie taka chlodniczke zapodal ale w A4 to strszna rzezba [br]Dopisany: 02 Maj 2010, 20:45_________________________________________________std1984 mam jeszcze jedno pytanko , wiesz moze jak MR rozwiazalo problem podstawy , a raczej orginalnej chlodniczki ktora po zalozenu podstawki z termostatem uderza i blokuje sie na misce oleju i bloku ? Wiem ze Patrox szlifowal blok i miske w tym miejscu , ale to dla mnie z lekka drutem zalatuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
std1984 Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Wtrysk wody z metanolem obniza EGT o około 200 C° oraz dodaje z relacji znajomego 15 KM i 20 Nm. 8.05 zweryfikuje na hamowni ile mocy daje ta zabawka.[br]Dopisany: 04 Maj 2010, 18:02_________________________________________________ Dopisany: 02 Maj 2010, 20:45_________________________________________________std1984 mam jeszcze jedno pytanko , wiesz moze jak MR rozwiazalo problem podstawy , a raczej orginalnej chlodniczki ktora po zalozenu podstawki z termostatem uderza i blokuje sie na misce oleju i bloku ? Wiem ze Patrox szlifowal blok i miske w tym miejscu , ale to dla mnie z lekka drutem zalatuje Standardowa chłodniczka oleju jest pod filtrem oleju i pod nia przykręcona jest podstawka z termostatem, żadnej rzeźby tam nie ma nei wiadomo jakiej. Możesz opisac problem szerzej bo nie bardzo zrozumiałem o co Ci chodzi.[br]Dopisany: 04 Maj 2010, 18:06_________________________________________________Doszedł jeszcze zawias KW var2, fotki na czasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamooo Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 jeśli spada o 200 stopni to mega kox..może troche mocy dowalić.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
std1984 Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Poglądowe foto na KW var2 Tak siedzi tył. A tak siedzi przód.[br]Dopisany: 06 Maj 2010, 19:06_________________________________________________ Wykresik :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maja-m Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Ładnie teraz usiadła, niedługo będziesz musiał zakładać jakaś lotke żebyś nie odlatywał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
std1984 Opublikowano 13 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 Mam już skrzydła zamontowane Dzięki wszystkim za komentarze [br]Dopisany: 16 Maj 2010, 08:27_________________________________________________Audi buja po zawodach i udało się zrobić 3 miejsce w klasie diesel na WST w ułęży. Najlepsze et 13.71. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KENOiX Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 Gratki auta, projektu i 3 miejsca ładnie to musi ganiać z metanolem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
std1984 Opublikowano 13 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 Gratki auta, projektu i 3 miejsca ładnie to musi ganiać z metanolem Dzięki Daje rade z metanolem maksymalne egt to 680 stopni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się