Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A3 8l 1.9 TDi BigT "Biała perła"


std1984

Rekomendowane odpowiedzi

Audi A3 1.9 TDI ATD po drobnych modyfikacjach

kolor biały perłowy

wyposażenie: w sumie wszystko co potrzebne oprócz klimy

b5354a3c8a061c05.jpg

d091dfd988c67f21.jpg

32a690fe6cfeaf36.jpg

43527c50b06f853f.jpg

takie zwykłe A3 na letniej feldze

fe541823971b5696med.jpg

tutaj na zimowej feldze

f2db131893f6a3c3med.jpg

018e52c67f3414d8med.jpg

01898f273e638cbbmed.jpg

zmienił się środek na skóra + alcantara z S3

pod maską zmieniło się kilka rurek :P

9514dc0913ad9aacmed.jpg

8ce9a50ba279ee48med.jpg

5a00d2dca12ef792med.jpg

zmienił się grill

dLn3i.jpg

dKME9.jpg

1NeC4i.jpg

pod zderzakiem też delikatne zmiany

1e_kJJ.jpg

zmieniły się z tyłu hamulce na 256 mm

obszył się słupek (oil temp, boost, voltage)

dMLmi.jpg

MODYFIKACJA: BigT(by MR Motors), pompowtryski al, czesc dolotu od filtra powietrza z kwasówki (el-tec), fmic (el-tec), DP 3", wydech przelotowy dwa tłumiki 2.5'' (el-tec), map sensor do 2 bar, flansza zamiast EGR (el-tec), kolektor ssący ASZ, zewnetrzna chłodnica oleju Mocal (MR Motors), sprzęgło jednomas + G60 sachs (MR Motors),

co zaowocowało 219,9 KM 402,7 Nm

9eb9fe45ec4fd188m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłodniczka oleju daje radę ?? jak temp podczas upalania :cool1:

temperatura max jaką osiągnąłem to było 100 stopni, podczas jazdy od świateł do świateł z pełnym wykorzystaniem mocy, średnio trzyma się w granicach 80-90 stopni (jeżdze z osłoną pod silnikiem), na trasie z predkościami 160-190 km/h trzymała się w okolicach 80 stopni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem autko na żywo i pogadane z właścicielem u rogala w mrmotors :hi: Pod koniec września :wink4:

Śliczna i żwawa maszynka :good: Pogratulować :oklaski:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem autko na żywo i pogadane z właścicielem u rogala w mrmotors :hi: Pod koniec września :wink4:

Śliczna i żwawa maszynka :good: Pogratulować :oklaski:

również je widziałem bo akurat razem tam byliśmy :decayed:

a na żywca to autko :slina: szczenka opada :shocked:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolor miazga, biala perla to moja wersja nastepna,

no i to wnetrze, extra, mody na plus,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nasz fotę podłączenia węży(do chłodnicy oleju) przy podstawie filtra oleju ??

projekt za***isty :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

elegancko to wykonałeś :good: jeszcze jedno gdzie kupiłeś tą podstawę pod węże ?? :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wykonanie MR Motors www.mrmotors.pl zakupiłem wszystko na www.rallyshop.pl dokładnie do montażu potrzeba:

1. Podstawka z termostatem regulujaca

(Podstawka po filtr oleju z termostatem. Jest to niezbędna rzecz przy instalacji zewnętrznej chłodnicy oleju, gdyż bardzo często utrzymuje się wtedy za niska temperatura oleju co pogarsza smarowanie silnika. Termostat otwiera się częściowo przy temperaturze 80 stopni a pełne otwarcie następuje przy 90 stopniach Celsjusza.)

2. Adapter do montażu pod filtr oleju

3/4" 16UNF (w 1.9 TDI)

3. 2 x Nyple do podstawki z miedzianymi podkladkami

4. Uniwersalne mocowanie do chłodnicy MOCAL

Komplet 2 mocowań i śrubek do montażu chłodnic oleju.

Rozstaw śrub pasuje do chłodnic MOCAL.

5. 4 szt wibroizoaltorów do przykręcenia chłodnicy u góry

6. Przewody x 2 szt o długości dopasowanej (najlepiej jak będą możliwie najkrótsze) do Twojego pojazdu końcówka 1/2 mogą to być węże ciśnieniowe stosowane w koparkach itp. są o ponad połowę tańsze (200 pln)

7. Chlodnica MOCAL 16 rzędów (235mm rdzen najwieksza jaka wchodzi bez wiekszej rzeźby pod zderzak A3)

Szerokość całkowita

330 mm.

Grubość całkowita

51 mm.

Szerokość rdzenia

235 mm.

Wysokość rdzenia

124 mm.

Grubość rdzenia

51 mm.

Pojemność

0,32 l.

Waga

1,06 kg.

Typ wejść

-1/2

Bardzo przydatna modyfikacja podczas jazdy w trasach z dużymi predkościami, a takze dla osób planujących założyc sportowy wałek rozrządu, którego wycieranie powoduje zbyt wysoka temperatura oleju.

Pojemność układu olejowego zwiększyła się do 5 litrów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...