Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam maly problem co jakis czas samochod lubi na chwile zamulic lub walnac notaufa(again) ;/ dlugo byl z tym spokoj teraz znowu dodam ze turbina regenerowana....

bledy jakie wyskauja to 00575 i 00519

logi staytyczne

Grupy: 014 - http://rtnet.pl/vaglog/wps_4059.html

Grupy: 013 - http://rtnet.pl/vaglog/wps_4060.html

Grupy: 003 - http://rtnet.pl/vaglog/wps_4061.html

Grupy: 023 - http://rtnet.pl/vaglog/wps_4062.html

Grupy: 018 - http://rtnet.pl/vaglog/wps_4063.html

Grupy: 000 - http://rtnet.pl/vaglog/wps_4064.html

Grupy: 001 - http://rtnet.pl/vaglog/wps_4065.html

Grupy: 007 - http://rtnet.pl/vaglog/wps_4066.html

Grupy: 004 - http://rtnet.pl/vaglog/wps_4067.html

statyczne basic

Grupy: 004 - http://rtnet.pl/vaglog/wps_4068.html

Grupy: 000 - http://rtnet.pl/vaglog/wps_4069.html

Grupy: 003 - http://rtnet.pl/vaglog/wps_4070.html

dynamiczne

Grupy: 000 - http://rtnet.pl/vaglog/wps_4071.html

Grupy: 001 - http://rtnet.pl/vaglog/wps_4072.html

Grupy: 004 - http://rtnet.pl/vaglog/wps_4073.html

Grupy: 008 - http://rtnet.pl/vaglog/wps_4074.html

Grupy: 011 - http://rtnet.pl/vaglog/wps_4075.html

Grupy: 003 - http://rtnet.pl/vaglog/wps_4076.html

Grupy: 010 - http://rtnet.pl/vaglog/wps_4077.html

Opublikowano

N75 zmieniales przy regeneracji? turbo pompuje ladnie chociaz ja troche przeladowuje kolo 2 tys RPM pozniej znowu lekkie niedoladowanie a dalej juz leci jak trzeba.. przeplywka daje rade. podmienilbym N75 (zobacz czy w ogole nie masz tam N18 zamiast N75 - powinien miec biala glowke). tego dotyczy pierwszy blad.

00519 to czujnik G71 w ukladzie dolotowym

Opublikowano

no nic z n75 nie robiłem....szczerze to chciałem ostatnio go przeczyścić ale nie wiem gdzie się znajduje szukalem jakiego zdjecia gdzie moze ale nic konkretnego nie znalazlem........narazie nie mam czasu ale niedlugo rozwiaze ten problem... :mysli: dzieki za podpowiedz....ps czym sie rozni n75 od n18???

Opublikowano

roznia sie podawanymi wartosciami a z wygladu kolorem glowki. znajdziesz go niedaleko turbiny miedzy wiatrakiem a silnikiem, beda do niego dochodzic wezyki podcisnieniowe ktore musza byc szczelne. nie ma tam co czyscic tylko trzeba wymienic ale zanim to zrobisz sprobuj od kogos podmienic i zrobic logi bo ja glowy nie daje ze to on jest winny.. sprawdz szczelnosc tych wezykow, w tyl obudowy filtra powietrza wchodzi wezyk, odepnij go i dmuchnij, jezeli powietrze ucieka - znajdz dziure.

Opublikowano

Zawór N75 wyglada na dobry.

Masz syf w sprezarce stad kulejaca regulacja cisnienia doladowania.

Zrob 011 Basic Settings.

Mozna by tez lekko zaplon przyspieszyc - przyda sie jak przyjadą mrozy.

Pozdr

Opublikowano

Zrob 011 Basic Settings.

nie moge zrobic tego w vag com3.11 pisze error not available;/

Masz syf w sprezarce stad kulejaca regulacja cisnienia doladowania.
mialem nie dzilajcy EGR i walil duzo brudu przez wylot czy to moze miec wplyw na prace turbiny????
Opublikowano

Zrob 011 Basic Settings.

nie moge zrobic tego w vag com3.11 pisze error not available;/

Masz syf w sprezarce stad kulejaca regulacja cisnienia doladowania.
mialem nie dzilajcy EGR i walil duzo brudu przez wylot czy to moze miec wplyw na prace turbiny????

co do 011 BS to Twoj sterownik nie obsluguje tej funkcji

co do EGR-a - nie za bardzo rozumiemj co napisales ...

Opublikowano

Jestem po wymianie rozrządu proszę o sprawdzenie parametrów VW GOLF IV 2000r 1.6 16v ATN:

Przed:

1zm_vJ.jpg

Po:

1jkVyS.jpg

Bardzo bym prosił o sprawdzenie,Pozdrawiam

Opublikowano
co do EGR-a - nie za bardzo rozumiemj co napisales ...

chodzi o to ze przez dlugi zcas mialem rozwalony EGR i kopcil mi jak szalony czy to moze miec wplyw na prace turbo????

Opublikowano
co do EGR-a - nie za bardzo rozumiemj co napisales ...

chodzi o to ze przez dlugi zcas mialem rozwalony EGR i kopcil mi jak szalony czy to moze miec wplyw na prace turbo????

jezeli nonstop dowalalo spaliny do kolektora zamiast czystego tlenu to moglo miec ...

Opublikowano

co do 011 BS to Twoj sterownik nie obsluguje tej funkcji

jest taka opcja zeby odbokowac ta opcje??? zalezy mi bo nie wiem czy mam wyciagac to turbine i czyscic...;/ dzis podlanczalem Vaga znowu :

:00575 - intake manifold pressure 17-10 - control difference

Opublikowano

co do 011 BS to Twoj sterownik nie obsluguje tej funkcji

jest taka opcja zeby odbokowac ta opcje??? zalezy mi bo nie wiem czy mam wyciagac to turbine i czyscic...;/ dzis podlanczalem Vaga znowu :

:00575 - intake manifold pressure 17-10 - control difference

nie ma takiej opcji ... zreszta 011 BS nie musi wskazywac przyczyny

blad spowodowany przeladowaniem ...

Opublikowano

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0d339243579ff02a.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bcfd070381c784de.html

tak wyglądała moja turbinka po wyciągnięciu ....jeżdżę już miesiąc po wyczyszczeniu i wszystko jest ok ! Wyciąłem kata samochód lepiej chodzi na wolnych obrotach.....na początku miałem problem z dźwiękiem dobiegającym z turbiny ale chyba tak już jej zostało po czyszczeniu....:) po prostu jest troszkę głośniejsza:) pozdrawiam i dziękuje za pomoc dzięki wam w kieszeni zostało mi około 500zl jak nie więcej znając naszych wspanialych mechanikow:)

Opublikowano

Tak jak kolega pisal wyzej.Kat wtrysku przestaw

Opublikowano

Oki zrobimy...a czym sie objawia zly kat wtrysku????

Opublikowano

Oki zrobimy...a czym sie objawia zly kat wtrysku????

Ciezej bedzie Ci uruchomic silnik przy silnych mrozach...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...