nyggga Opublikowano 28 Listopada 2009 Opublikowano 28 Listopada 2009 Witam mam maly problem co jakis czas samochod lubi na chwile zamulic lub walnac notaufa(again) ;/ dlugo byl z tym spokoj teraz znowu dodam ze turbina regenerowana.... bledy jakie wyskauja to 00575 i 00519 logi staytyczne Grupy: 014 - http://rtnet.pl/vaglog/wps_4059.html Grupy: 013 - http://rtnet.pl/vaglog/wps_4060.html Grupy: 003 - http://rtnet.pl/vaglog/wps_4061.html Grupy: 023 - http://rtnet.pl/vaglog/wps_4062.html Grupy: 018 - http://rtnet.pl/vaglog/wps_4063.html Grupy: 000 - http://rtnet.pl/vaglog/wps_4064.html Grupy: 001 - http://rtnet.pl/vaglog/wps_4065.html Grupy: 007 - http://rtnet.pl/vaglog/wps_4066.html Grupy: 004 - http://rtnet.pl/vaglog/wps_4067.html statyczne basic Grupy: 004 - http://rtnet.pl/vaglog/wps_4068.html Grupy: 000 - http://rtnet.pl/vaglog/wps_4069.html Grupy: 003 - http://rtnet.pl/vaglog/wps_4070.html dynamiczne Grupy: 000 - http://rtnet.pl/vaglog/wps_4071.html Grupy: 001 - http://rtnet.pl/vaglog/wps_4072.html Grupy: 004 - http://rtnet.pl/vaglog/wps_4073.html Grupy: 008 - http://rtnet.pl/vaglog/wps_4074.html Grupy: 011 - http://rtnet.pl/vaglog/wps_4075.html Grupy: 003 - http://rtnet.pl/vaglog/wps_4076.html Grupy: 010 - http://rtnet.pl/vaglog/wps_4077.html
ksiadz99 Opublikowano 28 Listopada 2009 Opublikowano 28 Listopada 2009 N75 zmieniales przy regeneracji? turbo pompuje ladnie chociaz ja troche przeladowuje kolo 2 tys RPM pozniej znowu lekkie niedoladowanie a dalej juz leci jak trzeba.. przeplywka daje rade. podmienilbym N75 (zobacz czy w ogole nie masz tam N18 zamiast N75 - powinien miec biala glowke). tego dotyczy pierwszy blad. 00519 to czujnik G71 w ukladzie dolotowym
nyggga Opublikowano 28 Listopada 2009 Autor Opublikowano 28 Listopada 2009 no nic z n75 nie robiłem....szczerze to chciałem ostatnio go przeczyścić ale nie wiem gdzie się znajduje szukalem jakiego zdjecia gdzie moze ale nic konkretnego nie znalazlem........narazie nie mam czasu ale niedlugo rozwiaze ten problem... dzieki za podpowiedz....ps czym sie rozni n75 od n18???
ksiadz99 Opublikowano 28 Listopada 2009 Opublikowano 28 Listopada 2009 roznia sie podawanymi wartosciami a z wygladu kolorem glowki. znajdziesz go niedaleko turbiny miedzy wiatrakiem a silnikiem, beda do niego dochodzic wezyki podcisnieniowe ktore musza byc szczelne. nie ma tam co czyscic tylko trzeba wymienic ale zanim to zrobisz sprobuj od kogos podmienic i zrobic logi bo ja glowy nie daje ze to on jest winny.. sprawdz szczelnosc tych wezykow, w tyl obudowy filtra powietrza wchodzi wezyk, odepnij go i dmuchnij, jezeli powietrze ucieka - znajdz dziure.
przemik Opublikowano 28 Listopada 2009 Opublikowano 28 Listopada 2009 Zawór N75 wyglada na dobry. Masz syf w sprezarce stad kulejaca regulacja cisnienia doladowania. Zrob 011 Basic Settings. Mozna by tez lekko zaplon przyspieszyc - przyda sie jak przyjadą mrozy. Pozdr
nyggga Opublikowano 29 Listopada 2009 Autor Opublikowano 29 Listopada 2009 Zrob 011 Basic Settings. nie moge zrobic tego w vag com3.11 pisze error not available;/ Masz syf w sprezarce stad kulejaca regulacja cisnienia doladowania. mialem nie dzilajcy EGR i walil duzo brudu przez wylot czy to moze miec wplyw na prace turbiny????
spanky Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 Zrob 011 Basic Settings. nie moge zrobic tego w vag com3.11 pisze error not available;/ Masz syf w sprezarce stad kulejaca regulacja cisnienia doladowania. mialem nie dzilajcy EGR i walil duzo brudu przez wylot czy to moze miec wplyw na prace turbiny???? co do 011 BS to Twoj sterownik nie obsluguje tej funkcji co do EGR-a - nie za bardzo rozumiemj co napisales ...
kaarolek1 Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 Jestem po wymianie rozrządu proszę o sprawdzenie parametrów VW GOLF IV 2000r 1.6 16v ATN: Przed: Po: Bardzo bym prosił o sprawdzenie,Pozdrawiam
nyggga Opublikowano 30 Listopada 2009 Autor Opublikowano 30 Listopada 2009 co do EGR-a - nie za bardzo rozumiemj co napisales ... chodzi o to ze przez dlugi zcas mialem rozwalony EGR i kopcil mi jak szalony czy to moze miec wplyw na prace turbo????
spanky Opublikowano 30 Listopada 2009 Opublikowano 30 Listopada 2009 co do EGR-a - nie za bardzo rozumiemj co napisales ... chodzi o to ze przez dlugi zcas mialem rozwalony EGR i kopcil mi jak szalony czy to moze miec wplyw na prace turbo???? jezeli nonstop dowalalo spaliny do kolektora zamiast czystego tlenu to moglo miec ...
nyggga Opublikowano 7 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2009 co do 011 BS to Twoj sterownik nie obsluguje tej funkcji jest taka opcja zeby odbokowac ta opcje??? zalezy mi bo nie wiem czy mam wyciagac to turbine i czyscic...;/ dzis podlanczalem Vaga znowu : :00575 - intake manifold pressure 17-10 - control difference
przemik Opublikowano 8 Grudnia 2009 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Pewnie czeka Cie to : http://www.a4-klub.pl/smf/all_tdi_czyszczenie_kierownic_vtg-t63377.0.html
spanky Opublikowano 8 Grudnia 2009 Opublikowano 8 Grudnia 2009 co do 011 BS to Twoj sterownik nie obsluguje tej funkcji jest taka opcja zeby odbokowac ta opcje??? zalezy mi bo nie wiem czy mam wyciagac to turbine i czyscic...;/ dzis podlanczalem Vaga znowu : :00575 - intake manifold pressure 17-10 - control difference nie ma takiej opcji ... zreszta 011 BS nie musi wskazywac przyczyny blad spowodowany przeladowaniem ...
nyggga Opublikowano 12 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0d339243579ff02a.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bcfd070381c784de.html tak wyglądała moja turbinka po wyciągnięciu ....jeżdżę już miesiąc po wyczyszczeniu i wszystko jest ok ! Wyciąłem kata samochód lepiej chodzi na wolnych obrotach.....na początku miałem problem z dźwiękiem dobiegającym z turbiny ale chyba tak już jej zostało po czyszczeniu.... po prostu jest troszkę głośniejsza:) pozdrawiam i dziękuje za pomoc dzięki wam w kieszeni zostało mi około 500zl jak nie więcej znając naszych wspanialych mechanikow:)
vauxhall95 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Tak jak kolega pisal wyzej.Kat wtrysku przestaw
nyggga Opublikowano 14 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2010 Oki zrobimy...a czym sie objawia zly kat wtrysku????
przemik Opublikowano 14 Stycznia 2010 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Oki zrobimy...a czym sie objawia zly kat wtrysku???? Ciezej bedzie Ci uruchomic silnik przy silnych mrozach...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się