Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Silnik zgasł w czasie jazdy i nie zapala


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sprawdx czy paliwo podaja wtryski na tych cylindrach oraz czy jest iskra, dobrze byłoby sprawdzic kompresje na cylindrach.

Opublikowano

Paliwo dochodzi, iskra jest.

Ciśnienie ponownie sprawdzone i jest OK (11 na 2,3 i 4 cyl.; na pierwszym 10,7).

Możliwe że to moduł lub jakieś inne czujniki związane z zapłonem?

Aparat zapłonowy podmieniony, bez efektu.

W poniedziałek znów VAG, może coś teraz podpowie.

Opublikowano

Miałem podobnie w Pegocie iskra była i wyglądała niezile ale przy próbie odpalania okazało się że za słaba wymieniłem cefke i palił od szczała .

Opublikowano

Cewka podmieniona, moduł zapłonowy podmieniony i nadal auto nie żyje.

Dziś znów komputer, ale nie mam nadziei, bo przy ostatniej analizie nic nie pokazał.

Opublikowano

zadzwoń do tego gościa on jest samoukiem i może ci coś pomoże Zdzisiu - 668 773 155

jest jeszcze jeden magik przy skrzyżowaniu ulic Centralnej i Warszawskiej p. Nowakowski ale nr nie pamiętam

Opublikowano

a moze sterownik silnika? :mysli:

Opublikowano

Możliwe, choć mam problemy teraz z dostępem do VAGa, a myślę że ten wskazałby awarie.

Czytam trochę o podobnych problemach i znalazłem wątek o wypadających zapłonach i tam przyczyną był stopiony / zapchany katalizator, może i u mnie jest podobnie?

Opublikowano

Wybij sobie z głowy że na niedrożnym katalizatorze jechałbyś 190 Km/h. Już od dłuższego czasu podejrzewam że coś nie tak ze sterownikiem silnika ewentualnie wiązką do wtryskiwaczy 3 i 4 gar ( obserwowałem podane informacje odnośnie ciśnienia w cylindrach ,zmiany wtryskiwaczy , świec , przewodów itp. ) a dopiero dzisiaj kolega @aron to zasugerował. Za wypadanie zapłonów bardzo często jest odpowiedzialna nieszczelność na układzie ssącym. Ale w tym przypadku to raczej nie to bo z tego co wyczytałem to jest wogóle zero reakcji.

Opublikowano

uszczelki pod kolektorami założyłem nowe, więc to chyba odpada

Opublikowano

Każdy wężyk także trzeba sprawdzić czy gdzieś na zagięciu nie zgnił i jest nieszczelny.

Opublikowano

Auto podobno odpala (miałem tel. z warsztatu).

Konkretów jeszcze nie znam, ale prawdopodobnie rozregulował sie komputer (o ile to możliwe).

Dzieki wszystkim za wsparcie i cenne wskazówki.

Opublikowano

napisz,jak odzyskasz auto i dowiesz sie ,co bylo :wink4:

Opublikowano

pewnie głupio to zabrzmi, ale vag pokazał błąd halla, a okazało się że wilgoć była we wtyczce czujnika dochodzącej do kompa, po osuszeniu auto odpaliło bez problemu i śmiga aż miło

nie mogę się przyzwyczaić do luksusu po 4 tygodniach spędzonych za kierownicą tico ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...