Rafal_D Opublikowano 30 Listopada 2009 Opublikowano 30 Listopada 2009 Witajcie, trzy miesiace temu kupilem Audi A4 1.8T 190 S-line z przebiegiem okolo 140 tys.km. z pelna historia serwisowa. Przez pierwsze kilka tygodni wszystko bylo ladnie, pieknie az ktoregos dnia silnik zaczal pracowac bardzo nierowno. Klimatyzacja przestala dzialac, silnik pracuje jak kosiarka, stracil moc. Kontrolka silnika mruga. Mial wymienione wszystkie cewki, przeprogramowany komputer i nadal bez zmian. Czy mozecie cos poradzic? Czy ktos z Was mial podobny problem? Z gory dzieki za wszystkie rady!! Pozdrawiam, Rafal
loloA4 Opublikowano 30 Listopada 2009 Opublikowano 30 Listopada 2009 komputerek panie zapnij.bo zgadywac nie ma co. pozdrawiam
Rafal_D Opublikowano 30 Listopada 2009 Autor Opublikowano 30 Listopada 2009 Byl podpinany. Najpierw pokazywal cewki, cewki wymienilem... Pozniej trzeba bylo przeprogramowac komputer. To tez zostalo zrobione i nadal harczy jak traktor.
domjenick Opublikowano 30 Listopada 2009 Opublikowano 30 Listopada 2009 Byl podpinany. Najpierw pokazywal cewki, cewki wymienilem... Pozniej trzeba bylo przeprogramowac komputer. To tez zostalo zrobione i nadal harczy jak traktor. jesli glosno chodzi-jak traktor,to znaczy ze zawory tluka i nie dostaja dostatecznej ilosci oleju-u mnie walilo jak z kosiarki,jak smok pompy olejowej sie zatkal syfem i pompa nie podawala oleju,ale kontrolka na FISie pokazywala,ze cisnienia nie bylo-sprawdz cisnienie oleju-moze masz za slabe,ale nie na tyle,zeby kontrolka alarmnowa sie wlaczala-jak dlugo bedziesz tak jezdzil-zajedziesz turbine,jesli to wina oleju,przytkanych przewodow olejowych do zaworow,lub smoka pompy,ew samej pompy-tlukło najglosniej tam,gdzie napinacz łancuszka rozrzadu-tem hydrauliki nie bylo w ogóle :wink4:VAG o dziwo nic nie pokazywał...
Rafal_D Opublikowano 30 Listopada 2009 Autor Opublikowano 30 Listopada 2009 Przepraszam, moze nie do konca dobrze opisalem halas. To nie jest do konca pukanie, silnik caly sie trzesie i to powoduje ten halas. Najbardziej slychac go z tylu auta, przy wydechu.
domjenick Opublikowano 30 Listopada 2009 Opublikowano 30 Listopada 2009 moze paliwa nie dostaje na ktorys/es gary i dlatego nim trzesie i nie ma mocy
Rafal_D Opublikowano 30 Listopada 2009 Autor Opublikowano 30 Listopada 2009 Przeplywomierz byl sprawdzany, jesli to ma jakies znaczenie.
domjenick Opublikowano 30 Listopada 2009 Opublikowano 30 Listopada 2009 katalizator zapchany?przy zatkanym kat'cie straci moc,check engine moze sie pojawic,no i cos do tlumika tez polexciec moglo...
Rafal_D Opublikowano 30 Listopada 2009 Autor Opublikowano 30 Listopada 2009 Tego jeszcze nie sprawdzalem... Jutro pogrzebie troche. Dzieki
loloA4 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 sprawdz Cisnienie dla pewnosci tez bo moze cos sie dzieje na cylindrze ktoryms
mateogda Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Byl podpinany. Najpierw pokazywal cewki, cewki wymienilem... Pozniej trzeba bylo przeprogramowac komputer. Jakieś konkrety, nr błędu??? "Najpierw pokazywał cewki", a teraz co pokazuje? i dlaczego było trzeba przeprogramować komputer?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się