Tommaz Opublikowano 4 Grudnia 2009 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Witam, musze zmienic licznik w a4 1.9TDi z 2000r - serwis mi napisal, ze potrzebuje licznika o numerach 8D0 920 900 - ale nie byli skorzy do powiedzenia czy moge ten licznik zastapic jakims innym. Moze Wy jestescie mi wstanie odpowiedziec?
wojtek26 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Oprócz wymiany licznika trzeba jeszce znac pin immo lub zgrac cały epromm ze starego bo u Ciebie immo jest juz w liczniku.
Tommaz Opublikowano 4 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2009 Tak tez mowil mi moj kolega, ktory jak wyjal licznik (nie dziala wskaznik paliwa) stwierdzil, ze poprzedni wlasciciel zamontowal sobie licznik z modelu >2002 i daltego wskaznik paliwa nie dziala a wskaznik temp pokazuje od razu 70 stopni wiec co zrobic, musze kupic nowy a fumfel mi to przprogramuje
karolowoj Opublikowano 5 Grudnia 2009 Opublikowano 5 Grudnia 2009 słuchajcie byłem u elektryka i tez mi powiedział ze mam do wymiany licznik bo mam problem z temperatura i paliwem. Mam licznik od b6 czy da rade to wsadzic do mojej a4 2000r po lifcie 1.9 tdi 115km? Elektryk mi powiedział ze niby nie idzie bo b6 niby maja w liczniku ten immobi... i dodatkowo one maja niby jakis czujnik od poduszek co ja nie mam. Gdyby mógłby ktos mi doradzic jak to wyglada w praktyce. Z góry dziękuje :hi:
mentryb Opublikowano 5 Grudnia 2009 Opublikowano 5 Grudnia 2009 Ja jestem po zabiegu zmiany licznika z pol fisa na pelny fis. W miedzy czasie zmienlem tez polfisa z niesprawnym wyswietlaczem na polfisem z dobrym. Wymiana licznika nie jest skomplikowana. Jesli masz pin. Nie polecam zgrywac epromu. Ten kto ci to radzi chyba raczej tego nie robil. Najpierw znajdz licznik. Musi byc polift z dwomam wyswietlaczami i najlepiej zeby sprzedajacy mial pin ( ale rzadko maja) Potem kupujesz vag tacho i odczutujesz pin z nowego licznika i programujesz kluczyki
scuzz Opublikowano 5 Grudnia 2009 Opublikowano 5 Grudnia 2009 Mentryb dodaj że vag tacho nie poradzi sobie z każdym licznikiem. U mnie z VDO nie dał rady, poszedłem do punktu dorabiania kluczy i tam koleś specjalnym sprzętem za 50,- zczytał mi PIN bez problemowo. Dodam że obdzwoniłem chyba z 10 zakładów dorabiania kluczy i niektórzy na prawdę mają ceny z kosmosu za taki zabieg. Potem dochodzi ci jeszcze kodowanie kluczy VAGiem
mentryb Opublikowano 5 Grudnia 2009 Opublikowano 5 Grudnia 2009 Zalezy ktora wersje miales vag tacho.
karolowoj Opublikowano 5 Grudnia 2009 Opublikowano 5 Grudnia 2009 a co z tym śmiesznym czujnikiem od poduszek co stary nie ma a nowy posiada, nie wiem o co dokładnie chodzi bo tak mi elektryk powiedział
gzrybol Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 Kolego proponuję Ci zmienić elektryka, skoro nie dział lub żle coś pokazuje jedne z zegarów to musi być przyczyna może jakąś ścieżka rąbnięta albo coś w tym stylu, w życiu nie będzie pasował licznik z modelu B6 do B5, jeżeli już to od A6 do A4. Poczytaj sobie posty o zmianie licznika z pół fisem na pełny tam jest sporo info o zmianach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się