Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie!

Mam prośbę w związku z brakiem doświadczenia w analizie logów.

Jeśli w Passacie 90KM AHH maf wymagany na postoju, na wolnych obrotach

jest 240-340mg a faktyczny wynosi 430 mg to co to może być? przepływka wymieniona dwa razy na oryginał z Boscha.

Druga sprawa:

3ff94e5d14cb254e.jpg

Wartość wysterowania zaworka doładowania N75 jest stała! 34,7 dlaczego? zaworek podmieniany dwa razy na nowy orygoinał!!!

Efektem tego wszystkiego jest błąd 00575 ciśnienie doładowania za małe. Co zresztą widać na obrazku. Ale co jest przyczyną takiego wysterowania? I dlaczego w całym zakresie przyspieszania jest taka sama pozycja?? 34,7

NIe mogę zrobić innych logów bo samochód nie jest moj i nie mam juz do niego dostępu.

Opublikowano

szukaj nieszczelnosci w dolocie [jezeli zaworek jest na 100 % od tego samochodu]

p.s to nie sa logi silnika AHH ;)

Opublikowano

AHH, bądź AHU 90KM

Dodam także ze zawór EGR podobno jest zaślepiony, co może dawać taki efekt na IMM. Jak robie BS 003 czy 004 test EGR u siebie w samochodzie przy pełnym otwarciu egr, IMM pokazyje prawidłową wartość 230mg, przy zamkniętym 420mg więc prawie dwa razy więcej. Więc to pewnie bedzie przyczyna tak wysokiej wartości (420-430mg) na postoju.

Opublikowano

jezeli jest zaslepiony to takie beda wskazania w 003 ....

Opublikowano

OK. A co stanie się jak zaworek EGR będzie drożny? Czy wysterowanie bedzie inne? Bo żadnej dziury w dolocie nie ma.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...