Rafusi Opublikowano 5 Grudnia 2009 Opublikowano 5 Grudnia 2009 Witam serdecznie! Mam prośbę w związku z brakiem doświadczenia w analizie logów. Jeśli w Passacie 90KM AHH maf wymagany na postoju, na wolnych obrotach jest 240-340mg a faktyczny wynosi 430 mg to co to może być? przepływka wymieniona dwa razy na oryginał z Boscha. Druga sprawa: Wartość wysterowania zaworka doładowania N75 jest stała! 34,7 dlaczego? zaworek podmieniany dwa razy na nowy orygoinał!!! Efektem tego wszystkiego jest błąd 00575 ciśnienie doładowania za małe. Co zresztą widać na obrazku. Ale co jest przyczyną takiego wysterowania? I dlaczego w całym zakresie przyspieszania jest taka sama pozycja?? 34,7 NIe mogę zrobić innych logów bo samochód nie jest moj i nie mam juz do niego dostępu.
spanky Opublikowano 5 Grudnia 2009 Opublikowano 5 Grudnia 2009 szukaj nieszczelnosci w dolocie [jezeli zaworek jest na 100 % od tego samochodu] p.s to nie sa logi silnika AHH
Rafusi Opublikowano 6 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2009 AHH, bądź AHU 90KM Dodam także ze zawór EGR podobno jest zaślepiony, co może dawać taki efekt na IMM. Jak robie BS 003 czy 004 test EGR u siebie w samochodzie przy pełnym otwarciu egr, IMM pokazyje prawidłową wartość 230mg, przy zamkniętym 420mg więc prawie dwa razy więcej. Więc to pewnie bedzie przyczyna tak wysokiej wartości (420-430mg) na postoju.
spanky Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 jezeli jest zaslepiony to takie beda wskazania w 003 ....
Rafusi Opublikowano 7 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2009 OK. A co stanie się jak zaworek EGR będzie drożny? Czy wysterowanie bedzie inne? Bo żadnej dziury w dolocie nie ma.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się