McqL Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 Witam klubowiczów, Mam problem z moją A4. Mam teraz 115 konną wersję (B5) i coś się ona nie zbiera jak powinna. Mam porównanie, ponieważ przed nią miałem 110 konną wersję, która w 100% była szybsza. Dodatkowo na autobahn'ie u hitlera dokonywałem testu na V-max i .... szok tylko 180 km/h. Jestem załamany. Pomóżcie. Poniżej umieszczam logi (błędów brak). Statyczne: 001 003 004 007 011 013 018 023 Dynamiczne: 001 003 004 008 010 011 Niestety nie mam 000, bo mój VAG nie chce zrobić odczytu :/ Bardzo proszę o pomoc..
spanky Opublikowano 8 Grudnia 2009 Opublikowano 8 Grudnia 2009 rozrzad masz zle ustawiony stad prawdopodobnie braki w mocy ... ustaw kat stnchronizacji jak nalezy p.s filtr pwietrza tez mozesz wymienic jak dawno nie byl wymieniany
przemik Opublikowano 8 Grudnia 2009 Opublikowano 8 Grudnia 2009 ustawiony stad prawdopodobnie braki w mocy ... ustaw kat synchronizacji jak nalezy Odchyłka jest dosc duza... sprawdz napinacz...
McqL Opublikowano 8 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2009 Sprawdzę to czym prędzej.. A filtr powietrza wymieniałem 13 000 km temu. A jak reszta wygląda?
spanky Opublikowano 8 Grudnia 2009 Opublikowano 8 Grudnia 2009 A filtr powietrza wymieniałem 13 000 km temu. to ile masz jeszcze zamiar przejechac ... ? no ta ... a potem w ogloszeniach o sprzedazy ze wszsytko wymieniane na czas [tylko ze czas to pojecie wzgledne ] A jak reszta wygląda? wszystko juz zostalo napisane ...
McqL Opublikowano 8 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2009 No z 2000 km jeszcze przejeżdżę. Ja wymieniam co 15000 km i to jest chyba na czas... może się nie znam P.S. Dla mnie 2000 km to 2 miesiące... [br]Dopisany: 08 Grudzień 2009, 19:30_________________________________________________No więc synchronizacja dokonana... Wydaje się, że idzie lepiej, ale jutro go sprawdzę, bo dziś była mgła... Pozdrawiam i dziękuję za poradę
ksiadz99 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Ja wymieniam co 15000 km i to jest chyba na czas... może się nie znam no nie znasz sie nie znasz, ale skoro pytasz madrzejszych o rade to z niej skorzystaj a nie wymyslasz ze jeszcze ze 2tys przejezdzisz. Odstawisz turbo do naprawy to sobie wspomnisz te 15tys na jednym filtrze. I wierz mi ze na czyszczeniu sie ta naprawa nie skonczy
odzim Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 nie przesadzajcie producent zaleca co 30 tys to 15 mozna powiedziec jest idealnie razem z wymiana oleju i nie piszcie ze kolega sie nie zna -co rozrzad wymieniasz tez co 10 tys bo moze sie zerwac i bedzie taniej wymienic, niz silnik naprawiac po ewentualnym zerwaniu jak producent zaleca co 90tys ,pozdro
przemik Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Filtr powietrza sie powinno wymieniac max co 10 tys km
McqL Opublikowano 10 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2009 Jesteście pewni? Ja zawsze uważałem, że to razem z olejem (co 15 tys.)...
odzim Opublikowano 10 Grudnia 2009 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Filtr powietrza sie powinno wymieniac max co 10 tys km przemik jest mądrzejszy niz koncern po wieloletnich badaniach co ile i co sie powinno wymieniac
ksiadz99 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Opublikowano 10 Grudnia 2009 heh a wymieniajcie sobie nawet co 50 tys te filtry - bedzie pieniadz dla diagnostow i specow od turbin.. od dawna jest sprawdzony i gotowy przepis na dlugowiecznosc silnikow diesla - kilka prostych zasad eksploatacji, ktore powstawaly przez lata uzytkowania - a ty kurczowo trzymasz sie zalecen serwisu odnoszacych sie do aut ktore dopiero co wyjechaly z salonu?
spanky Opublikowano 10 Grudnia 2009 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Filtr powietrza sie powinno wymieniac max co 10 tys km przemik jest mądrzejszy niz koncern po wieloletnich badaniach co ile i co sie powinno wymieniac moze nie madrzejszy .... tylko ze potem koncern zaleca wymiane lmm ... a wystarczy go wyczyscic badz cesciej wymieniac filtr powietrza .... kazdy wymienia wedlug swojego uznanania choc akurat w tym przypadku widac ze pomiar lmm nie jest wzorowy ...
odzim Opublikowano 10 Grudnia 2009 Opublikowano 10 Grudnia 2009 a ty kurczowo trzymasz sie zalecen serwisu odnoszacych sie do aut ktore dopiero co wyjechaly z salonu? przeczytaj sobie czy kurczowo bo zamiast 30 wymieniam co 15 tys , zreszta wazne tez jest kto gdzie jezdzi i filtr mozna sobie obejrzeć czy juz sie nadaje do wymiany czy nie , olej tez mozna wymieniac co 5 tys zamiast co 15 tys itd itd ....zresztą kazdy moze robic ze swoim autem co chce :>
McqL Opublikowano 12 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2009 Troszkę wprowadzając noba.. lmm to turbina, tak ?
Daimos Opublikowano 12 Grudnia 2009 Opublikowano 12 Grudnia 2009 Troszkę wprowadzając noba.. lmm to turbina, tak ? lmm to przepływomierz powietrza
McqL Opublikowano 12 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2009 Aaa... przepływka.. Dobra, to wiem teraz ocb
odzim Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 lmm z niemieckiego luftmasse ,przepływomierz =Luftmassenmesser
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się