Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Prośba o analizę logów.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam klubowiczów,

Mam problem z moją A4. Mam teraz 115 konną wersję (B5) i coś się ona nie zbiera jak powinna. Mam porównanie, ponieważ przed nią miałem 110 konną wersję, która w 100% była szybsza.

Dodatkowo na autobahn'ie u hitlera dokonywałem testu na V-max i .... szok :blink: tylko 180 km/h.

Jestem załamany. Pomóżcie. Poniżej umieszczam logi (błędów brak).

Statyczne:

001

001statyczny.jpg

003

003statyczny.jpg

004

004statyczny.jpg

007

007statyczny.jpg

011

011statyczny.jpg

013

013statyczny.jpg

018

018statyczny.jpg

023

023statyczny.jpg

Dynamiczne:

001

001dynamiczny.jpg

003

003dynamiczny.jpg

004

004dynamiczny.jpg

008

008dynamiczny.jpg

010

010dynamiczny.jpg

011

011dynamiczny.jpg

Niestety nie mam 000, bo mój VAG nie chce zrobić odczytu :/

Bardzo proszę o pomoc..

Opublikowano

rozrzad masz zle ustawiony stad prawdopodobnie braki w mocy ...

ustaw kat stnchronizacji jak nalezy

p.s filtr pwietrza tez mozesz wymienic jak dawno nie byl wymieniany

Opublikowano

ustawiony stad prawdopodobnie braki w mocy ...

ustaw kat synchronizacji jak nalezy

Odchyłka jest dosc duza... sprawdz napinacz...

Opublikowano

Sprawdzę to czym prędzej.. A filtr powietrza wymieniałem 13 000 km temu.

A jak reszta wygląda?

Opublikowano

A filtr powietrza wymieniałem 13 000 km temu.

to ile masz jeszcze zamiar przejechac ... ?

no ta ... a potem w ogloszeniach o sprzedazy ze wszsytko wymieniane na czas [tylko ze czas to pojecie wzgledne :naughty:]

A jak reszta wygląda?

wszystko juz zostalo napisane ...

Opublikowano

No z 2000 km jeszcze przejeżdżę.

Ja wymieniam co 15000 km :) i to jest chyba na czas... może się nie znam :tongue4:

P.S.

Dla mnie 2000 km to 2 miesiące...

[br]Dopisany: 08 Grudzień 2009, 19:30_________________________________________________No więc synchronizacja dokonana... Wydaje się, że idzie lepiej, ale jutro go sprawdzę, bo dziś była mgła...

Pozdrawiam i dziękuję za poradę ;)

Opublikowano

Ja wymieniam co 15000 km :) i to jest chyba na czas... może się nie znam :tongue4:

no nie znasz sie nie znasz, ale skoro pytasz madrzejszych o rade to z niej skorzystaj a nie wymyslasz ze jeszcze ze 2tys przejezdzisz. Odstawisz turbo do naprawy to sobie wspomnisz te 15tys na jednym filtrze. I wierz mi ze na czyszczeniu sie ta naprawa nie skonczy

Opublikowano

nie przesadzajcie producent zaleca co 30 tys to 15 mozna powiedziec jest idealnie razem z wymiana oleju i nie piszcie ze kolega sie nie zna -co rozrzad wymieniasz tez co 10 tys bo moze sie zerwac i bedzie taniej wymienic, niz silnik naprawiac po ewentualnym zerwaniu jak producent zaleca co 90tys ,pozdro

Opublikowano

Filtr powietrza sie powinno wymieniac max co 10 tys km

Opublikowano

Filtr powietrza sie powinno wymieniac max co 10 tys km

przemik jest mądrzejszy niz koncern 1d342f1b6e9199d1.gif po wieloletnich badaniach co ile i co sie powinno wymieniac :polew:
Opublikowano

heh a wymieniajcie sobie nawet co 50 tys te filtry - bedzie pieniadz dla diagnostow i specow od turbin.. od dawna jest sprawdzony i gotowy przepis na dlugowiecznosc silnikow diesla - kilka prostych zasad eksploatacji, ktore powstawaly przez lata uzytkowania - a ty kurczowo trzymasz sie zalecen serwisu odnoszacych sie do aut ktore dopiero co wyjechaly z salonu?

Opublikowano

Filtr powietrza sie powinno wymieniac max co 10 tys km

przemik jest mądrzejszy niz koncern 1d342f1b6e9199d1.gif po wieloletnich badaniach co ile i co sie powinno wymieniac :polew:

moze nie madrzejszy .... tylko ze potem koncern zaleca wymiane lmm ... a wystarczy go wyczyscic badz cesciej wymieniac filtr powietrza .... :wink4:

kazdy wymienia wedlug swojego uznanania choc akurat w tym przypadku widac ze pomiar lmm nie jest wzorowy ... :wink4:

Opublikowano

a ty kurczowo trzymasz sie zalecen serwisu odnoszacych sie do aut ktore dopiero co wyjechaly z salonu?

przeczytaj sobie czy kurczowo bo zamiast 30 wymieniam co 15 tys , zreszta wazne tez jest kto gdzie jezdzi i filtr mozna sobie obejrzeć czy juz sie nadaje do wymiany czy nie , olej tez mozna wymieniac co 5 tys zamiast co 15 tys itd itd ....zresztą kazdy moze robic ze swoim autem co chce :>
Opublikowano

Troszkę wprowadzając noba.. lmm to turbina, tak ? :)

:no: lmm to przepływomierz powietrza

Opublikowano

lmm z niemieckiego luftmasse ,przepływomierz =Luftmassenmesser

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...