solaris1984 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Witam. Dwa miesiące temu kupiłem A4 i niby rozrząd był robiony 30tys. temu ale oczywiście nie jestem tego pewien zatem zamierzam go wymienić. Autko ma już przejechane 280tys. km i mam takie pytanko co oprócz standardowych części wymienić?? Jeden z forumowiczów co sprzedaje części zaproponował mi taki zestaw: -pasek rozrządu Gates , Conti (obie firmy ok, z lekką przewagą Conti) -rolka napinająca Ina -rolka prowadząca Ina -pompa wody Ruville Rozmawiałem z mechanikiem dochodzi jeszcze na pewno pasek klimy i alternatora. Myślałem jeszcze o napinaczach, filtrze paliwa i termostacie bo nie nagrzewa się silnik maks 65st i wskazówka więcej nie przekracza. Czekam na rady co jeszcze przydałoby się wymienić Pozdrawiam Marcin
Krzysztof Opublikowano 8 Grudnia 2009 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Witaj po sąsiedzku : ) Filtr warto wymienić a termostat wymień koniecznie na oryginał z ASO. Oryginał jest firmy BTT. Napinacz paska alternatora nie zaszkodzi chociaż to będzie już kosztowało nieco więcej..
fusse Opublikowano 8 Grudnia 2009 Opublikowano 8 Grudnia 2009 oryginal napinacz alternatora to koszt 300zl.. a paski od klimy i wielorowkowy warto wymienic, nieduzo kosztuja,a jak ma sie wszystko na wierzchu to juz tylko zabawa. moze stac sie,ze ktorys pasek sie zerwie, wciagnie go w rozrzad,a w tedy.... naprawa silnika ikoszta..... :gwizdanie:
wagabunda Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 poczytaj sobie to: http://www.a4-klub.pl/smf/odp_b5_1z_wymiana_rozrzadu-t101005.0.html;msg1159155;topicseen;highlight,rozrz%C4%85d#msg1159155
maicke82 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Czy jest mozliwosc wymiany rozrzadu w 1z bez demontazu przodu, bo slyszalem ze tak a nie moge nigdzie tego znalezc?z gory dziekuje za odpowiedz.pzdr
spetsnaz Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 pewnie że jest.. tylko po co? za dużo gimnastyki.
maicke82 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 ....bo bylem u mechanika i powiedzial on to robi bez demontazu przodu, wiec boje sie czy aby napewno zrobi to dokladnie i czy jest wtedy w stanie posprawdzac,ktore czesci kwalifikuja sie do wymiany a ktore nie, chodzi o pompe wody, te wszystkie rolki i napinacze
goldi Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Lepiej przód rozebrać niż się męczyć zajmuje to chwile.Natomiast co do części to tak jak napisałeś a termostat tylko oryginalny w ASO
solaris1984 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2009 Części już zamówione u sprawdzonego i fachowego kolegi z forum Oto spis oraz ceny jakby komuś były potrzebne doszły amory jeszcze: 1. Rolka napinająca INA 98 2. Rolka prowadząca INA 65 3. Pasek rozrządu CONTI 72 4. Pompa wody kpl.z uszczelką RUVILLE 120 5. Pasek wielorowkowy Conti 45 zł 6. Napinacz paska wielorowkowego ORYGINALNY 350 zł 7. Pasek klimy Gates 20 zł 8. Napinacz klimy INA 85 zł 9. Simmeringi 3 szt. 10 zł/szt 10. Filtr paliwa MANN 65 11. Koło zębate na wale korbowym 25 zł 12. Płyn G12+ 23 złx3 =69 zł 13. Amortyzatory SACHS przód + ewentualnie nowe śruby 190 zł/szt 14. Amortyzatory SACHS tył + ewentualnie nowe śruby 140 zł/szt 15. Odboje i osłony do amortyzatorów kpl. SACHS 80 zł Dojdzie termostat w aso i chyba wszystko już Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się