Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BKE] Prośba o analize turbo gr.011 "Duty Cycle"?!


Slago

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Proszę o analizę pracy turbiny (test dynamiczny grupy 011). Przeglądając logi innych użytkowników widzę tendencję wzrostu wartości "duty cycle" wraz ze wzrostem obrotów silnika. U mnie jest dokładnie odwrotnie. Według wyszukanych danych winny być to wartości z przedziału 40-95%. Dodać mogę iż czasem występuje "przeładowanie" po mocnym przyciśnięciu pedału gazu (powyżej 3000 obr). Do tej pory wydawało mi się że łopatki się blokują, gdyż wystarczyło auto kilka razy rozbujać do wyższych prędkości/obrotów (spokojnie), zawsze pomagało na jakiś czas. Tak przynajmniej mi się wydawało. :embarrassed:

na 3-m biegu

ae05abca8a8847f1m.jpg

na 4-m biegu (drogi starczyło tylko do 3600 obr ;)

3375d9fdc44f3aefm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrob dwie proby dynamiczne 011 na 3 biegu i 010 tez na trójce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez doladowanie masz ok to po co szukac dziury w doopie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o analizę pracy turbiny (test dynamiczny grupy 011). Przeglądając logi innych użytkowników widzę tendencję wzrostu wartości "duty cycle" wraz ze wzrostem obrotów silnika. U mnie jest dokładnie odwrotnie. Według wyszukanych danych winny być to wartości z przedziału 40-95%.

to uzyj jeszcze raz opcji szukaj i poogladaj logi silnika BKE w B6 ... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...