wajhman Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Witam Od jakiegoś czasu nie mogę dojść do ładu co się dzieje w mojej a4. Parę miesięcy temu zdarzało się SPORADYCZNIE ze na zimnym silniku, jak chciałem gwałtownie przyspieszyć, miałem odczucie ze trochę wolniej się rozpędza, czasem tak jakby schodkowo lecz nie można nazwać tego szarpaniem było to bardzo delikatne, ale praktycznie po paru minutach wszystko wracało do normy na ciepłym to się w ogóle nie zdarzało. Ostatnio zaczęło sie to częściej zdarzać i teraz jest częściej zmulony niż ma moc taką jak powinien, ale czasem jest ok, przez jeden dzień lata elegancko czuć strzał mocy w okolicach 3000 obr., a przez pare kolejnych dni ma muła jakby miał 40 koni mniej, przyśpieszenie do 100 km o 2 sekundy gorsze jakby sie jechało wolnossącym. Wymieniłem świece, filtry paliwa powietrza, katalizator wycięty... i żadnej poprawy. Silnik nie szarpie przy normalniej jezdzie (jedznie szarpnie jak sie gaz wciśnie gwałtownie do podłogi na niskich obrotach), odpala ok, nie kopci, pali normalne ilości paliwa... Wiem ze najprostszą metoda będzie zrobienie vaga, ale czy wykryje niesprawny zawór n75 czy może ten drugi przy sprężarce? Od czego proponujecie zacząć? bo ja jestem zielony
loloA4 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 komputer Ci zostalo podpiac, mozesz zrobic test wyjsc i bedziesz slyszal jak tyka ten zaworek
sołtys85 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Kolego najtaniej diagnozowac bedzie Vagiem podskocz na spota a tam na 100% bedzie miał Vag i sprawdzi co i jak. Najlepiej miec przy sobie małe co nieco% bo na pierwszym spotkaniu niechętnie podpinaja auto. pozdostało jeszcze sprawdzić świece, przepływomierz, przepustnicę, DV wiec metoda prób i błędów tanio nie bedzie.
Buba Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 poszukaj bo juz wszystko bylo powiedziane o braku mocy w AEB
wajhman Opublikowano 10 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2009 Dzisiaj zrobiłem doświadczenie, odpiąłem wtyczkę od n75 i nie odczuwam żadnej różnicy... silnik zachowuje sie identycznie jak na przy podpiętym zaworze... Czy mogę wnioskować ze on nie działa?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się