DOGI Opublikowano 10 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2009 Panowie no tu jest mały wycinek z moich logów z dnia dzisiejszego: I przy tym co widzicie powyżej nie wybija żadnego błędu nic nie słychać o trybie awaryjnym... Rysins- czyli mam całkowicie wypiąć n75 i od kostki i od wszystkich 3 wężyków? Patrząc na moje logi to powinienem to wiedzieć już przy niskich obrotach jak jej dołoże że turbinka wstaje i ładuje prawda?
domjenick Opublikowano 10 Grudnia 2009 Opublikowano 10 Grudnia 2009 przeplywka pokazuje 180-przy tej mocy-powinno byc ponad 200mg, cisnienia nie ma,wiec albo ktoras turbina pada,albo jest duza dziura rurke odepnij od WG-zobaczysz,czy cisnienie wzrosnie
rysins Opublikowano 10 Grudnia 2009 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Dogi - nie musisz całkiem demontować N75. Wystarczy, że odepniesz mu ciśnienie. O ile dobrze pamiętam to ten wężyk od dołu - trochę się pomocujesz i go zsuniesz - nie trzeba demontować tej śmiesznej opaski. W zasadzie lepiej jak zrobisz tak jak pisze domjenick - a to jest przewód wychodzący w stronę filtra powietrza. Powinieneś widzieć już od 2k RPM, ponieważ w piku doładowanie może skoczyć nawet do 1,5Bara. Przy takich logach powinien być jakiś błąd ...
DOGI Opublikowano 10 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2009 podobno słyszałem że 180mg to dobra wartość, przepływka była wymieniana w maju rurke odepnij od WG-zobaczysz,czy cisnienie wzrosnie czyli rozumię że po odpięciu przejechać i vagować? Nie bardzo wiem która to rurka jutro zrobię foto silnika może ktoś mi podpowie
domjenick Opublikowano 10 Grudnia 2009 Opublikowano 10 Grudnia 2009 czyli rozumię że po odpięciu przejechać i vagować? moze wystapic przeladowanie-ale zobaczysz-czy dmuchnie w peacku i ile podobno słyszałem że 180mg to dobra wartość, przepływka była wymieniana w maju 180 to dolna granica,ale taki wynik z przeplywki moze byc spowodowany dziura w dolocie,lub slaba turbinaprzeplywka pokaze tyle,na ile zassą turba-jesli odepniesz waz od WG-zrob loga z 115 i 003-porownamy
DOGI Opublikowano 10 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2009 oto foto: czy to któryś z tych równoległych węży czy źle myślę?
domjenick Opublikowano 10 Grudnia 2009 Opublikowano 10 Grudnia 2009 idz po wezu ,ktory od wg z turbiny wychodzi i go wypnij od strony WG
rysins Opublikowano 10 Grudnia 2009 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Akurat tych węży nie widać na tym zdjęciu N75 to zawór do którego jest przypięta pomarańczowa/brązowa wtyczka (tak wygląda na tym zdjęciu) przy rurze od przepływki do Y-pipe. A TU znajdziesz foto pomocnicze (figure 2)
DOGI Opublikowano 10 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2009 akurat N75 dziś wypinałem to wiem tylko nic o tej rurce od WG nie wiem i mam nadzieje że jakoś do niej jutro dojdę. Ale według tych obrazków nie trzeba by było odpinać przy samym WG a westarczy jak wypnę Charge pressur dolny w N75 bo prawy jest jakiś kontrolny?
gregory Opublikowano 11 Grudnia 2009 Opublikowano 11 Grudnia 2009 eSa dalej kuleje Szkoda, w tym silniku to bez porządnego Vag-owania to wróżenie z fusów. Z tego co pamiętam to jak logowaliśmy przed znalezieniem nieszczelności i wymianą trójnika to przepływka mierzyła w granicach 180g/s więc w normie jak na seryjną eSę, a doładowania nie było. Teraz niby wszystko szczelne, ale na tych logach nie widać ile mierzy przepływka bo są za krótkie. Postaram się pomóc po świętach jak dalej problem nie będzie ogarnięty.
DOGI Opublikowano 11 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2009 Panowie Rysins, Domjenick Darek i Gregor- dzięki Wam wielkie za wszystkie wskazówki Dziś na spocie z Darkiem zabraliśmy się do niej- adaptacja zrobiona ale logi nadal szły daremne... Więc otwarliśmy maskę, śrubokręt w dłoń i ściągłęm z N75 tylko jeden wężyk ten prawy który idzie do WG... Logowanie i pik rzy coś lekko ponad 3000 obr- 1.3-1.4 bara- i wskok na tryb awaryjny..... 2 próby przepływka też dobre wartości zaczęła robić... A więc miejmy nadzieje że problem rozwiązany ,nieszczelności nie ma turbiny pompują, jak trzeba tryb awaryjny się włącza. Jutro jadę do ASO po nowe N75 bo nie wierze w czyszczenie starego....
domjenick Opublikowano 12 Grudnia 2009 Opublikowano 12 Grudnia 2009 ...ale zrob logi z turba i przeplywki,jak juz wymienisz N75-zobaczymy,jak duze zmiany po wymianie...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się