Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Pomocy błędy "62.3" i "65.3"


krzysiek-l

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Na moim panelu pokazuja sie bledy :

4.3

5.3

6.3

8.3

11.3

13.3

15.3

18.3

62.3

65.3

Prosze pomozcie od czego sa te dwa ostatnie błędy??? i co moze byc ich przyczyna. Z góry dziekuje!!![br]Dopisany: 10 Grudzień 2009, 01:02_________________________________________________Widze ze nikt chyba nie jest w stanie udzielic mi pomocy. No coz musze sobie jakos z tym poradzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeszukałem wszytko na google i całą elektrodę.pl za tymi błędami i nie znalazłem takich, musisz zrobić test VAGiem inaczje nie pomogę :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za checi pomocy ide wlasnie do auta zobaczymy czy uda mi sie polaczyc vagiem z klimatronikiem, jak wroce to napisze co zdzialalem pozdrawiam

a jaki vag?

http://www.a4-klub.pl/smf/odp_inne_vag_nie_laczy_sie_z_modulem-t106301.0.html;msg1243632#msg1243632

tu rozwiazalismy podobny problem :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam ze sie tak dlugo nie odzywalem, ale wypadek losowy. Dziekuje za pomoc.

Wracajac do tematu. Pozyczylem laptopa od kolegi, ktory ma tzw. xp'ka i okazalo sie ze odziwo sie polaczyl ale tylko niestety raz i stracil lacznosc po ok 2 minutach. Po sprawdzeniu kodowanie mial 00015 oczywiscie odrazu proba zmiany na 00040 lecz wyskoczyl blad, eeprom'u taze nie potrafil odczytac. Probowalem roznymi programami polski vag, vag-com, vwtool zawsze to samo, czyli lipa. Nawet zmiana komputera z innym systemem nie pomogla, lecz z innymi modulami laczy sie bezproblemowo. Zdecydowalem sie wymontowac panel i zajrzec mu do srodka i tutaj nagle bardzo wielkie rozczarowanie. Wszytkie zaczepy ktore powinny byc sklejone takim bialym klejem polamane jakby ktos wczesniej to mlotkiem i przecinakiem rozbieral. Na kazdym z gniazd na pinach mostki polutowane w dodatku luty wygladaja jakby to ktos elektrodą pospawal a nie lutownica ogolnie tragedia. Wiec nic dziwnego ze nie dziala jak nalezy. Pozostaje nic innego jak pojezdzic po zlomach i poszukac jakiegos nastepcy tej oto ruiny. I tutaj pada pytanie czy ostatnia litera numeru seryjnego (nie wiem czy dobrz to nazwalem) tak jak w moim przypadku "D" musi byc taka sama?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vag-com311.2 da się odpalić na viście;p śmiga bezproblemowo :kox: dużo o tym było pisane. Instalujesz vaga i stery od kabla<standard> klikasz prawym na ikonie <ja akurat mam takiego> VAG-COM Release 311-2 i tam masz pośród opcji

1 włąściwości

2 zgodność

3 zaznaczasz opcję > uruchom w trybie zgodności z windows xpsp2

4zaznaczasz opcję <jest niżej> poziom uprawnień >>uruchom ten prog. jako administrator

5 klik>>Ok

6 cieszysz się z vag-a na viście

PozdRo;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja natomiast mam tylko jeden błąd 62.1. Też nie mogę nigdzie znaleźć co to może być. To pewnie też jeden z czujników temp. Może ktoś wie co oznacza ten błąd?

Na Vag-u pokazało błąd 00785 - Temp Sensor in Instrument Panel (G56) 30-00 - Open or Short to B+. Rozkręciłem konsolę środkową i okazało się, że białe kabelki od czujnika, który znajduje się w kratce pod radiem jest odłączony. Wpiąłem go w kostkę. Po tym zabiegu na klimatroniku zaczął pokazywać się błąd 62.3. Podłączyłem Vag skasowałem błąd i jest OK. Na klimatroniku w kodzie 1c wyświetla sie .0 co wskazuje, że już nie ma żadnych błędów. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...