mati101086 0 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 witam odswieze temat dzisiaj wymienilem tarcze klockow nie wymienialem bo nowe i hamulce tez mi piszcza jak troche mocniej przyhamuje i jak jade powoli to tez popiskuja czy to przez to ze tarcze nowe i musza sie dotrzec ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy_sky 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 witam odswieze temat dzisiaj wymienilem tarcze klockow nie wymienialem bo nowe i hamulce tez mi piszcza jak troche mocniej przyhamuje i jak jade powoli to tez popiskuja czy to przez to ze tarcze nowe i musza sie dotrzec ? nie powinno się wymieniać tarcz bez klocków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati101086 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 wiem ze zaleca sie wymiane obu tych rzeczy ale po przejechaniu okolo 300km piszczenie ustalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bouzuki 5 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Ja rok temy robiłem przekładkę przodu na 312.Wymieniłem tarcze i klocki Boscha .Nówki sztuki od TOM-a.Co jakiś czas poszczą jak stara p..da.A najgorsze,że zawsze przy wjeździe do Wrocławia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy_sky 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Ja rok temy robiłem przekładkę przodu na 312.Wymieniłem tarcze i klocki Boscha .Nówki sztuki od TOM-a.Co jakiś czas poszczą jak stara p..da.A najgorsze,że zawsze przy wjeździe do Wrocławia. sorry za OT ale nie jeździj do wrocka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bouzuki 5 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Posłuchałbym twojej zbawiennej rady,gdyby nie to,że we Wrocławiu pracuję. OT w dziale technicznym [regulamin] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy_sky 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Posłuchałbym twojej zbawiennej rady,gdyby nie to,że we Wrocławiu pracuję. komunikacja miejska załatwi sprawę OT w dziale technicznym [regulamin] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bouzuki 5 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Nie będziemy spamować,bo ktoś nas nagrodzi,ale chyba zauważyłeś gdzie mieszkam.Jeśli nie to popatrz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imp 1 Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 ATE PD + klocki ATE - istna orkiestra. Jeżdżę i po mieście i trasy. 5000 km i tak cholernie piszczą że ludzie się oglądają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 nawet mnie to nie dziwi.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imp 1 Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 A TE klocki to wylecą w najbliższy week prosto w kosz... tylko teraz co zakupić ? Ferodki ? Textary ? Bosche ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 pierwsze co to zmien hamulce na 320/288mm potem bedziemy sie zastanawiac nad komponentami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz91 0 Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 witam. Niestety też mam problem z piszczącymi klockami z tyłu:kwasny: Klocki wyglądają na zdrowe z firmy bosch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 podstawa to prawidłowy montaż w 99% nie jest to wina klocka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz91 0 Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 zastanawia mnie jeszcze ten rant tarczy. Może potraktować go szlifierką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 a nie lepiej wymienic tarczę na nową ? nie kosztuje dużo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz91 0 Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 najpierw spróbuje zeszlifować ten rant. jak to nie pomoże to się zdecyduję na nowe tarcze;) ---------- Post dopisany at 20:11 ---------- Poprzedni post napisany at 20:08 ---------- zapomniałem napisać, czy muszę mieć zestaw do ściskania tłoczków hamulcowych do wymiany tylko tarcz. czy da się to zrobić bez tych narzędzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 przód wcisniesz, trzonkiem młotka albo "francuzem" tył musisz wkrecic, klucz do szlifierki bedzie ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz91 0 Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 dzięki za rade. musze się za to wziąć bo bardzo wkurza ten pisk:kwasny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi790 38 Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 u mnie jest podobnie. przesiadka na 312/255 - nowe tarcze ATE i klocki TRW i przy miejskiej jeździe czasami piszczą potwornie ale jak pisali wcześniej - orient w lustro i pedał hamulca w podłogę i na jakiś czas jest spokój do następnego piszczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się