Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Pierścien czujnika ABS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam. znowu abs mi wariuje. mam uszczerbiony pierscien na tylnym kole. mozna to dostac osobno? potrzebuje nr fabryczny tego ustrojstwa. a4 avant quattro, oczywiscie ta ostatnia dana najwazniejsza, bo do tego chyba nawet olej do silnika musi byc inny :kwasny:

Opublikowano

witam. znowu abs mi wariuje. mam uszczerbiony pierscien na tylnym kole. mozna to dostac osobno? potrzebuje nr fabryczny tego ustrojstwa. a4 avant quattro, oczywiscie ta ostatnia dana najwazniejsza, bo do tego chyba nawet olej do silnika musi byc inny :kwasny:

443 614 149 A

Opublikowano

etka nic nie mówi o podziale na quattro i nie quattro

nowy1.th.jpg

ale z tego co wiem ten pierścień nie jest dostępny nigdzie poza ASO więc jak będziesz zamawiał to po numerze vin ściągną Ci odpowiedni

Opublikowano

Pierścień dla ośki jest dostępny w IC. W Quattro pierścień jest na przegubie.

Opublikowano

Pierścień dla ośki jest dostępny w IC. W Quattro pierścień jest na przegubie.

zgadza sie,...nie popatrzyłem ze kolega ma Q :wink4:
Opublikowano

to nie jest do Q :no: :no:

w Q przedni i tylny przegub jest taki sam, łożyska z resztą też

musisz poszukać pierścienia ze starego przegubu

Opublikowano

dziekuje bardzo[br]Dopisany: 18 Grudzień 2009, 21:21_________________________________________________wiecie moze ile zabkow ma piersien u mnie?

Opublikowano

Z tego co wiem na pierścieniu ABS powinno być 45 ząbków. Pozostałych wymiarów prezegubu niestety nie znam. Właśnie przerabiam podobny temat (uszkodzony pierścień na tylnym kole) samego pierścienia ABS kupić się nie da - jedynie cały zestaw naprawczy z przegubem i osłoną. Part number VAG to 893-498-099-PX, ale koszt oryginału to po prostu kosmos (około 1500PLN lub 800PLN przy zwrocie starego). Zamienniki są nawet poniżej 100PLN... ja akurat przymierzam się do LOBRO (około 200PLN, a to chyba ten sam producent co oryginału więc jakość powinna być OK).

Jak już zrobisz wymianę to rzuć jakiś opis bo nie za bardzo wiem jak do tego się zabrać, a w dziale Warsztat znalazłem tylko opisy wymiany z przodu, a tył w Q to chyba trochę inna bajka...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...