Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL B6] Przycisk na pilocie otwarcia bagaźnika

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich mam do was pytanie dla niektórych może to się wydać śmieszne i pewno tak będzie dla większości ale dręczy mnie jedna myśl. Na pilocie od mojej B6 jest obrazeczek a na obrazeczku jest samochód z otwarta klapą bagażnika. I teraz pytanie dlaczego jeżeli wciskam ten przycisk to bagażnik się nie otwiera czy w tych modelach tak po prostu jest czy to po prostu ja mam uszkodzoną elektrykę. Może to być śmieszne ale jestem kompletnie zielony :)

Opublikowano

Tym przyciskiem jedynie otwiera sie zamek bagaźnika , klapa napewno sama Ci nie pójdze do góry. Wiec wszystko masz ok!

Opublikowano

Aha bo ja naprawdę myślałem ze klapsa choć trochę się podniesie : :) Ale mówisz ze otwieram zamek centralny bagażnika a jest możliwość zęby samochód był otwarty a bagażnik zamknięty albo odwrotnie żeby samochód był zamknięty a przyciskiem pilota otwieram zamek centralny klapy ?? Chyba na pilocie jest otwieranie całego samochodu i zamykanie eh trochę dziwny bajer:P ale dzięki za odpowiedz :)

Opublikowano

Nie wiem jak w A4 8E/B6, ale w Passacie 3C/B6 trzeba ten przycisk przytrzymać jakieś dwie sekundy.

Opublikowano

Aha bo ja naprawdę myślałem ze klapsa choć trochę się podniesie : :) Ale mówisz ze otwieram zamek centralny bagażnika a jest możliwość zęby samochód był otwarty a bagażnik zamknięty albo odwrotnie żeby samochód był zamknięty a przyciskiem pilota otwieram zamek centralny klapy ?? Chyba na pilocie jest otwieranie całego samochodu i zamykanie eh trochę dziwny bajer:P ale dzięki za odpowiedz :)

jesli kluczykiem przekrecisz w zamku klapy bagaznika-to nawet po otwarciu z pilota-dalej begaznik bedzie zamkniety-otwierasz tylko pilotem :wink4:[br]Dopisany: 14 Grudzień 2009, 23:26_________________________________________________