jack king Opublikowano 24 Maja 2007 Opublikowano 24 Maja 2007 Jestem nowy nie zabardzo znam to forum, a mój problem polega na tym że silnik po rozgrzaniu trudno się uruchamia, mechanior dziś powiedział że trzeba wymienić "hydrauliczne kasatory luzów" w szukajce nic nie znalazłem Proszę o pomoc silnik 1.9 tdi 110ps najprawodpodobniej AFN poprawiony temat
taktuś Opublikowano 24 Maja 2007 Opublikowano 24 Maja 2007 kolega miał taki sam problem, z takim samym silnikiem jak zimny to palił ok, jak przy rozgrzanym to padaczka pojechał do znajomego mechanika, który posprawdzał, podrapał się w głowę i zadzwonił po "elektroników" przyjechało dwóch, posprawdzali, podrapali się w głowę i powiedzieli że to wina, że to przez walnięty "procek" w komputerze, na kilkanaście pinów zaśpiewali 500PLN, kolega zbił do 350PLN. " wspawali" nowy powiedzieli że będzie ok kolega trochę nie dowierzał, pospisywał do nich nr. tel i odjechał obecnie jeździ ponad miesiąc i jest wszystko ok, na rozgrzanym pali tak jak powinien- na dotyk sorry, że tak ogólnikowo- ale jak go spotkam, to napiszę więcej szczegółów myślę że to dobry trop
spanky Opublikowano 25 Maja 2007 Opublikowano 25 Maja 2007 Jestem nowy nie zabardzo znam to forum, a mój problem polega na tym że silnik po rozgrzaniu trudno się uruchamia, mechanior dziś powiedział że trzeba wymienić "hydrauliczne kasatory luzów" w szukajce nic nie znalazłem Proszę o pomoc silnik 1.9 tdi 110ps najprawodpodobniej AFN prawdopodobnie problem tkwi w pompie wtryskowej - ma juz swoje latka i powoli odmawia posłuszenstwa ... jezeli tak jest (a to tylko moje przypuszczenia) to mozna to naprawic tak jak napisał taktuś robiac małą korekte w sofcie (w mapie dawki startowej).. P.S ale zanim cos zrobisz podepnij Vag'a moze sa jakies błedy i najlepiej podjedz do dobrego mechanika od TDI ... przyczyn moze byc wiele .. od tego co Ci napisałem poprzez walniety czujnik temperatury,zbyt mała dwke startowa itp/itd ....
spanky Opublikowano 25 Maja 2007 Opublikowano 25 Maja 2007 lub kat wtrysku tez zly kat wtrysku to jakby nie chcial zapalic na zimnym ...
Radek321 Opublikowano 25 Maja 2007 Opublikowano 25 Maja 2007 Spanky ma racje wina tkwi w pompie wtryskowej- aby to sprawdzić trzeba schłodzić pompe np. zimną wodą i wtedy spróbować odpalić KUzyn w seacie toledo 1.9 TDI 110 KM ma to samo.
jack king Opublikowano 28 Maja 2007 Autor Opublikowano 28 Maja 2007 Bardzo dziękuję za cenne podpowiedzi ,jutro jadę do mechanika i mam nadzieje że jest dobry w tym co robi i poradzi sobie z tą usterką
rob555 Opublikowano 28 Maja 2007 Opublikowano 28 Maja 2007 typowa przypadlosc lekko zuzytej pompy. Wystarczy myk w sofcie i pali na dotyk
Gość MorgothDBMA Opublikowano 29 Maja 2007 Opublikowano 29 Maja 2007 dokładnie, słabe palenie na ciepłym to się "programowo" likwiduje bez problemów
Wihajster Opublikowano 29 Maja 2007 Opublikowano 29 Maja 2007 dokładnie, słabe palenie na ciepłym to się "programowo" likwiduje bez problemów nie tak bez problemów bo czasem nie polaczysz sie z kompem przez złacze OBD tylko trza wylutowac kosci a wtedy to juz wiecej zabawy i kosztów wiec robic to dla samego poprawienia odpalania to nonsens bo jak mam kosci juz w rece to robie dobry program i wtedy mam juz moc i super odpalanie
Gość MorgothDBMA Opublikowano 29 Maja 2007 Opublikowano 29 Maja 2007 miałem na myśli kompy juz "przystosowane" do zmian w sofcie
jack king Opublikowano 29 Maja 2007 Autor Opublikowano 29 Maja 2007 byłem dzisiaj u mechanika wymienił mi olej ,filtr oleju oraz popychacze hydrauliczne.znacznie poprawiła sie praca silnika ale problem rozruchu na ciepłym silniku pozostał.muszę jechac do fachowca od pomp wtryskowych.
gadi Opublikowano 29 Maja 2007 Opublikowano 29 Maja 2007 jack king Ile zapłacłeś za wymianę popychaczy hydraulicznych ? Czy wymieniałeś wszystkie ?
Rogalotti Opublikowano 29 Maja 2007 Opublikowano 29 Maja 2007 Jack King: generalnie taniej wyniesie Cię wykonanie modyfikacji w sterowniku tzw chip tuningu a przy okazji od razu korekty dawki rozruchowej niz naprawa pompy wtryskowej. Przemysl to... Pozdrawiam
Gość MorgothDBMA Opublikowano 30 Maja 2007 Opublikowano 30 Maja 2007 dokładnie, to najprostsza droga Nie dość że będzie palił na dotyk to dodatkowo zacznie jeździć normalnie
kobra7 Opublikowano 30 Maja 2007 Opublikowano 30 Maja 2007 Jack King: generalnie taniej wyniesie Cię wykonanie modyfikacji w sterowniku tzw chip tuningu a przy okazji od razu korekty dawki rozruchowej niz naprawa pompy wtryskowej. Przemysl to... Pozdrawiam Nic dodać nic ująć.
jack king Opublikowano 30 Maja 2007 Autor Opublikowano 30 Maja 2007 za wymianę oleju ,filtra oleju i popychaczy hydraulicznych zapłaciłem 350 zł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się