Leonidas 0 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Jak w temacie. Trudna to sprawa ? Da radę samemu ? Gdzie szukać tej sondy ? Niby temat popularny ale nie znalazłem nigdzie informacji jak to zrobić. Czy taka sonda sprawdzi się ? http://www.allegro.pl/item841522768_sonda_lambda_audi_a4_vw_passat_1_6_1_8_gwarancja.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loloA4 0 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 problemu nie ma wtyczke masz pod zbiorniczkiem plynu chlodzacego a sama sonda znajduje sie przed katalizatorem pare minut roboty i jest twoja.osobiscie ni kupowal bym zamiennika,lepiej kupic uzywana orginalna o tych samych numerach wtedy masz pewnosc ze nie bedzie dziwnych bledow w ecu.pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek88 0 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 ja kupowałem nową dałem ok 350zt nie pamiętam dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kriss-82 1 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Dokładnie! Polecam zakup oryginalnej, swego czasu zmieniałem i mechanik próbował zakładać zamiennik, ale auto nie pracowało lepiej, a na kompie pokazywało dziwne błędy! Po zamontowaniu nowej ori wszystko gra i chula:) Potwierdzam, za nową ori dałem 350zl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek88 0 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 zamiennik kosztuje 140zt jest to zamiennik uniwersalny zapytałem mechanika co to znaczy to powiedział że moga mi wyskakiwać błedy w kompie to mu powiedziałem że to samo co mam teraz i żeby mi idiotycznych pytań nie zadawał tylko ori zamawiał ja mam dokładnie chyba bosch-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 oznaczenie sondy NGK do ADR-a: OZA447-E14 http://allegro.pl/item855123813_ngk_sonda_lambda_oza447_e14_vw_passat_audi_a4.html cena niestety dużo wyższa ale jakość :good: :good: :good: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek 38 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 ja jakieś 3 tygodnie temu zamontowałem nową sondę, gość w sklepie odrazu zapytał, chce pan uniwersalny szajs czy coś lepszego, więc kupiłem Boscha, o tych samych numerach co ori, z ori wtyczką, zero błędów zapłaciłem 368 zł ps. za 350 zł mogłem mieć bez wtyczki, tzn. wtyczka w zestawie ale trzeba było obrobić kabelki i pozakładać na jakieś zatrzaski do wtyczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leonidas 0 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 To jest oczywiste, że najlepiej wsadzić oryginał ... Moje pytanie - czy ktoś ma doświadczenia z innymi sondami ? Proszę o odpowiedź osoby, które mają zamontowane sondy nieoryginalne. Jak one się sprawują ? Czy faktycznie sypią błędami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cobradd 0 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 od dwóch lat na sondzie uniwersalnej, chyba NGK, zero problemów wcześniej była uniwersalna boscha (albo na odwrót) i też OK. koszt tych sond to było 130 i 90 zeta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się