Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Odpala i gaśnie ...


Audioza

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam coraz częściej problem z odpaleniem autka, po odpaleniu w ciągu sekundy od razu gaśnie. Ponownie odpalam i już chodzi bez problemu. Dzieje się tak i na zimnym i na cieplym silniku nie ma to znaczenia. Ale ostatnio mialem już tak, że kilka razy muszę odpalać a on i tak od razu gaśnie, raz już tak się meczylem z 20min. Nawet jak dam gaz do dechy, to odpali wejdzie na obroty i znow gasnie.

Problem taki mam już ponad dwa lata (byly to sporadyczne sytuacje), ale ostatnio coraz częściej i nie pali już za drugim kręceniem

Błędów na komputerze brak, przepustnica sprawna (wkładałem od innej A4 i to samo), świece przewody kopułka palec nowe i to samo nadal.

Proszę o jakieś wskazówki gdzie szukać przyczyny, dzięki z góry za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A lampka immo na zegarach gaśnie czy nie :?: bo jak immo ci nie załapie to gaśnie od razu po odpaleniu i to by się też zgadzało do tego że nie ma znaczenia czy zimny czy ciepły i że zdarza się to coraz częściej :)

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem także jest to immo. Miałem taki przypadek i po wymianie baterii w pilocie problem sie rozwiązał. Nie wiem czy to miał jakiś związek ale sądze że tak jeżeli jest już ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być jak koledzy mówią. Słaby sygnał z kluczyka, albo zaśniedziałe styki. Tu jest ciekawy wątek http://www.a4-klub.pl/smf/immobilizer-t2784.0.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem także jest to immo. Miałem taki przypadek i po wymianie baterii w pilocie problem sie rozwiązał. Nie wiem czy to miał jakiś związek ale sądze że tak jeżeli jest już ok.

To nie mogło mieć związku bo kostkę z immo powinien czytać nawet jak wyjmiesz w ogóle baterie z kluczyka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem także jest to immo. Miałem taki przypadek i po wymianie baterii w pilocie problem sie rozwiązał. Nie wiem czy to miał jakiś związek ale sądze że tak jeżeli jest już ok.

To nie mogło mieć związku bo kostkę z immo powinien czytać nawet jak wyjmiesz w ogóle baterie z kluczyka

Może i nie ... ale jak wymieniłem baterie to jak ręką odjął. A zdarzało mi się to notorycznie i zanim autko odpaliło ze 4-5 razy zgasło. A baterie nie w kluczyku tylko w pilocie od alarmu. Nie mówię że na 100% miało to związek ale jak wcześniej pisałem to pomogło. Być może zbieg okoliczności i w tym momencie nastąpiła samo naprawa hehe :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, to nie ma żadnego znaczenia że bateria jest słaba itp, ja nie mam wogóle bateri w swoim kluczyku i odpalam za pierwszym zawsze, oczywiście immo miałem naprawiany, lutowałem styki bo nie było przejścia, acha jeszcze jedna wazna rzecz, spróbuj odpiąć kluczyk od innych jak masz pęczek razem na bryloczku, one też mogą zakłucać sygnał do immo Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem także jest to immo. Miałem taki przypadek i po wymianie baterii w pilocie problem sie rozwiązał. Nie wiem czy to miał jakiś związek ale sądze że tak jeżeli jest już ok.

To nie mogło mieć związku bo kostkę z immo powinien czytać nawet jak wyjmiesz w ogóle baterie z kluczyka

Może i nie ... ale jak wymieniłem baterie to jak ręką odjął. A zdarzało mi się to notorycznie i zanim autko odpaliło ze 4-5 razy zgasło. A baterie nie w kluczyku tylko w pilocie od alarmu. Nie mówię że na 100% miało to związek ale jak wcześniej pisałem to pomogło. Być może zbieg okoliczności i w tym momencie nastąpiła samo naprawa hehe :wink4:

Po prostu przy wymianie baterii "wymiętosiłeś" kluczyk i pewnie to coś pomogło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może pytanie od bani, ale co mi tam. To jeżeli wyjmę baterię z pilota to immobilajzer będzie działał bez problemu? Czy kluczyki typu "scyzoryk" trzeba kodować na komputerze? Bo jak byłem u elektryka podpiął mi VAG to po wszystkim stwierdził, że mam "błąd kluczyka" na komputerze i widocznie trzeba zaprogramować kluczyk. Ostatnio sprawdziłem kluczyk zapasowy (scyzoryk) i kluczyk warsztatowy (zwykły) i bez problemu odpaliłem samochód i kawałek się przejechałem na obydwu. Czy elektryk próbował mnie walnąć w "rogi"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli odpaliłeś na kluczyku serwisowym to masz wyłączone immo bo w serwisowych chyba nie ma pastylki :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem taką sytuacje ze silnik gasł a immo gasło tez..... zbiegło się to ze słabym aku.... na vagu błedy immo, czyszczenie styków na cewce immo i nałądowanie aku i problemu nie ma , opis naprawy cewki jest na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli odpaliłeś na kluczyku serwisowym to masz wyłączone immo bo w serwisowych chyba nie ma pastylki :mysli:

no nie ma-powinien byc narysowany znak klucza na nim

To jeżeli wyjmę baterię z pilota to immobilajzer będzie działał bez problemu?

bateria nie ma nic wspolnego z immo-transponder wysyla fale elektromagnetyczne ,poprzez spirale dookola stacyjki ,do sterownika silnika-jesli kod sie zgadza-auto odpala,immo ma znaczenie tylko podczas odpalania silnika-jak juz bedzie chodzil-immo juz nie ma nic do rzeczy-sygnal jest tylko na start :wink4:

jesli scyzoryk dziala normalnie-odpalasz nim auto i otwierasz nim je-nie ma obaw-komputer moze pokazac blad w sterowniku-ale to moze byc cos starego-dobry fachowiec najpierw kasuje bledy,potem odpala auto kilka razy i sprawdza,czy blad sie powtarza-potem stawia diagnoze :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy chodzi o kluczyk serwisowy to na nim jest narysowany symbol klucza (symbol klucza francuskiego).

Natomiast zapomniałem dodać, że założyłem dodatkowo odcięcie zapłonu - człowiek, który zakładał instalację stwierdził, że to jest taki "patent", że nikt nie jest w stanie ominąć odcięcia nawet kiedy podepnie się pod komputer. Czy to,że założyłem odcięcie i pewnie to ,że człowiek montujący je coś musiał pokombinować przy kompie może stwarzać wyskakiwanie "błędu kluczyka" na VAG?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to,że założyłem odcięcie i pewnie to ,że człowiek montujący je coś musiał pokombinować przy kompie może stwarzać wyskakiwanie "błędu kluczyka" na VAG?

moze,o ile grzebal przy immo-ale stosujac odcinke wcale nie trzeba grzebac przy immo-jednak jedno wcale nie wyklucza drugiego-najlepiej zapytac goscia ,ktory to robil-co zrobil :wink4: jesli grzebal przy immo-wylaczajac "odcinke"-powodujesz,ze wyskoczy blad-rozumiesz?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo w ogóle miał jakiegoś inteligentnego mechanika któremu coś nie wyszło/wychodziło i odłączył immo bo myślał/chciał sprawdzić czy to to :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...