piekarz 0 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 witam! czy wiatrak chłodnicy powinien uruchamiac sie od razu po zapaleniu silnika?gdy silnik jest zimny. mechanik mówił ze trzeba wymienic sprzęgło wiskozy dodatkowo cos mi tam chraboli . co powinienem wymienic dodam ze jestem po wymianie pasków i napinacza(był skrzywiony) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 witam! czy wiatrak chłodnicy powinien uruchamiac sie od razu po zapaleniu silnika?gdy silnik jest zimny. mechanik mówił ze trzeba wymienic sprzęgło wiskozy dodatkowo cos mi tam chraboli . co powinienem wymienic dodam ze jestem po wymianie pasków i napinacza(był skrzywiony) tak on się ma kręcic na zimno też.....może łożysko wiska chrobocze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piekarz 0 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 ta rolka co jest zaraz za wentylatorem ma drgania i napinacz skacze jak złapie kluczem za napinacz i go odchyle to przestaje chrabolic co wymieni mi sie wydaje żę sprzegło jest dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maicke82 0 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 ..u mnie tez sie kreci od razu po odpaleniu silnika i tak powinno byc,z tym ze nie wiem jaki jest plus tego sprzegla wiskotycznego, za to minus najwiekszy to dluzej sie nam auta nagrzewaja,mialem golfa III z tym silnikiem i duzo szybciej lapal temperature.wiec po co ta wiskoza zostala zastosowana:mysli: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piekarz 0 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 pomocy bo nie chce wydawac niepotrzebnie kasy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejd1312 0 Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 sprzęgło alternatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 W 1Z nie ma sprzęgła alternatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oktawiusz5 0 Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 w AHU jest a w 1z nie dawali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryba85 3 Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 a moze on ma sprzegiełko alternatora.moze ktos dołozył. lub wymieniał alternator.wiatrak sie kreci ale jak sie silnik zagrzeje to on dopiero nabiera obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oktawiusz5 0 Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 u mnie jest fabrycznie sprzęgiełko a 1Z to taki sam wiec myślę że powinien mieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Okruchos 0 Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Mój kolega co prawda w Sharanie, ale przy silniku 1Z nie ma sprzegiełka tylko zwykłą rolkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalskin73 0 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 kolego [piekarz]przerabiałem ten sam temat co Ty i dokupiłem sprzęgiełko alternatora bo nie miałem i problem zniknął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej22 0 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Panowie nie lepiej zeby kazdy sobie zobaczyl czy ma to sprzegielko ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi 2 Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 W 1Z niebylo seryjnie sprzegielka,ja u siebie zalozylem i problem z napinaczem zniknal-typu,drgania napinacza czy skrzywiony napinacz co rok, a wiskoza kreci sie caly czas,na zimnym powinna dac sie zatrymac reka,a na cieplym nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Okruchos 0 Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 W 1Z niebylo seryjnie sprzegielka,ja u siebie zalozylem i problem z napinaczem zniknal-typu,drgania napinacza czy skrzywiony napinacz co rok, a wiskoza kreci sie caly czas,na zimnym powinna dac sie zatrymac reka,a na cieplym nie. Szcerze nie wnikałem w zasade jej działania. Ktoś mi wytłumaczy na czym polega ze na zimnym zatrzymam reka a na ciepłym nie????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi 2 Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 w wiskozie jest olej i jak sie nagrzeje to spina wisko i wentylator sie kreci wraz ze wzrostem obrotow silnika tak zeby schlodzic silnik i niezatrzymasz go nawet trzonkiem od mlotka ,a jak jest zimne,to gdy silnik jest zapalony to mozesz zatrzymac swobodnie wentylator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się