CZIKA1979 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Witam czy możecie mi napsać lub przesłać link jak zwiększyć obroty silnika za pomocą vag-u? w 2.5 tdi mam u siebie 690 a powinno być minimum 740. szukałem na forum ale nie znalazłem konkretów.
domjenick Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 silnik/adaptacje/kanal 01-mozesz potrzebowac loginu,zeby tam wejsc
spanky Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 silnik/adaptacje/kanal 01-mozesz potrzebowac loginu,zeby tam wejsc na 99% bedzie potrzebny login ... ale najpierw niech sprawdzi ten 1% ...
CZIKA1979 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2009 Panowie a skąd wziąść login?
domjenick Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 najpierw niech sprawdzi ten 1% ... ...ja mam ten jeden-w AVJ nie trzeba...
PAWEL69 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 silnik/adaptacje/kanal 01-mozesz potrzebowac loginu,zeby tam wejsc na 99% bedzie potrzebny login ... ale najpierw niech sprawdzi ten 1% ... Nawet na 100% 26242 26262 lub 26261.... to są loginy ....jeden z nich na pewno zadziała no i opcja szukaj...http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t105499.0.html;highlight=dawka+startowa u Siebie zrób to na kanale 02 Pozdrawiam Paweł
CZIKA1979 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2009 silnik/adaptacje/kanal 01-mozesz potrzebowac loginu,zeby tam wejsc na 99% bedzie potrzebny login ... ale najpierw niech sprawdzi ten 1% ... Nawet na 100% 26242 26262 lub 26261.... to są loginy ....jeden z nich na pewno zadziała no i opcja szukaj...http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t105499.0.html;highlight=dawka+startowa u Siebie zrób to na kanale 02 Pozdrawiam Paweł a czemu na kanale 2 ? mi chodzi o ustawienie wolnych obrotów bo na rozgrzanym silniku są za niskie
PAWEL69 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 a czemu na kanale 2 ?mi chodzi o ustawienie wolnych obrotów bo na rozgrzanym silniku są za niskie eeh ...Poniewarz wolne obroty ustawia się w adaptacjach na kanale 02 Zresztą dla przypomnienia i edukacji: wybierami 1-engine11 login i tu wpisujemy zaleznie od silnika 12233( sa tez inne loginy) 10 adaptacja W adaptacji zaczynamy od 1 wplywa na dawke paliwa na wolnych obrotach i czym jest mniejsza (wtedy dostaje wiecej paliwa)tym auto szybciej sie zbiera i lepiej reaguje na dodawanie gazu, nalezy pamietac aby nie ustawiac mniejszej niz 2,2 mg 2 ustawiamy wolne obroty silnika 3 wspolczynnik wypelniania EGR (podajac graniczne wartosci mozna go wylaczyc calkowicie) 4 nie 5 dawka startowa ma wplyw na uruchamianie silnika i w tym przypadku czym mniejsza tym dostaje wiecej paliwa Nalezy pamietac , ze przed zmianami zapisujemy wartosci jakie byly wczesniej a poz zmianie robimy test jak sie silnik zachowuje (test jest nad save ). Powodzenia w testach I użyj w końcu opcji "szukaj"
CZIKA1979 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2009 Panowie zwiększyłem wolne obroty z 690 na 740 dawka paliwa na wolnych 5,2 . i tu 1. pytanie czy dawka paliwa jest odpowiednia czy ją obniżać? 2. czy kąt wtrysku ma coś wspólnego z mocą ? ( z tego co się orientuję to nie ma nic wspólnego) 3.zauważyłem też że przepływka za dużo podaje 340 na wolnych obrotach auto ma 260 nm więc cały czas brakuje mi ok.50 nm.
domjenick Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 .zauważyłem też że przepływka za dużo podaje 340 na wolnych obrotach auto ma 260 nm więc cały czas brakuje mi ok.50 nm. zeby to zbadac-potrzeba logi zrobic,nie da sie zgadnac i jeszcze trafnie zgadnac...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się