rogal_79 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Panowie. Potrzebuję dostać sie do zaworu N75.. i nie wiem jak, czyli co zdemontować, żeby byłoto możliwe odkręcić, bez jakiś poważnych uszkodzeń rąk. Chciałbym również podkreślić że jestem totalnym laikiem, wiec prosze o jak najprostszą odp.
seba1-2 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 jedz do mechanika i po problemie, a tak na poważnie to 2min i masz go w ręce, dwoma nakrętkami jest przykręcony
keżor Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 10 nasadowa i działasz , jest przykręcony od góry i od dołu , troche rypania jest ale sie da zrobić . gdzie jest N75 mam nadzieje wiesz , żebyś se naprzykład syreny z alarmu nie odkręcił
rogal_79 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2009 gdzie jest to wiem. tylko już całe rece sobie podrapałem, a ten siedzi jak gdyby nigdy nic! próbowałem też zacząć od odpięcia przewodów i tez lipa, nie wiem jak mocno mam ciągnąc żeby nic nie wyrwać. z reszta jak probowałem wyciągnąc przewody to wyczułem jakby tam była mała dziurka w jednym na końcu tzn. przy wejściu w zawór, i teraz pytanie: czy to moze powodowac wpadanie autka w tryb awaryjny przy 3200 obr?
seba1-2 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 może a nawet musi bo n75 nie steruje bez podciśnienia, przez to wpada w awaryjny