Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL B5] Czy skrzynia z AVG podejdzie do AFN'a ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Tak jak w temacie...

Pytanko czy 6cio biegowa skrzynka z AWX'a podejdzie do b5 AFN z DMX'em?

Z góry dzięki :hi:

Opublikowano

Somes wkładaj 6 biegową :kox: Niedawno był watek o czarnej A4 AVG ze skrzynia 6ką, potrzebna była jakaś redukcja czy cos jak to koleszka opisał :mysli:

Opublikowano

Somes wkładaj 6 biegową :kox: Niedawno był watek o czarnej A4 AVG ze skrzynia 6ką, potrzebna była jakaś redukcja czy cos jak to koleszka opisał :mysli:

mam do kupienia w dobrych pieniądzach i dało mi to do myślenia :mysli:

no ale nie wiem na ile zabawy z tym jest.. jak ze sprzęgłem.. itd.. dlatego chcialem się dowiedzieć

Opublikowano

a AWX czasami nie miały 5 biegów? :cool1:

Opublikowano

a AWX czasami nie miały 5 biegów? :cool1:

Miały 5

Opublikowano

a AWX czasami nie miały 5 biegów? :cool1:

sory mój błąd już po poprawiam :wink4:

o AVG mi chodziło oczywiście :gwizdanie:

Opublikowano

Na bank bedziesz potrzebowal kompletnego sprzegla, lapy skrzyni, skrzyni, nie wiem tez co z takimi gratami jak poloski itd...

Opublikowano

Na bank bedziesz potrzebowal kompletnego sprzegla, lapy skrzyni, skrzyni, nie wiem tez co z takimi gratami jak poloski itd...

sprzęgło to i tak robiłbym od razu pod siebie tak co by z 400nm momentu wytrzymało :mysli:

z łapami się liczę...

a półośki? hmm... w takim temacie już nie mam pojęcia

Opublikowano

o AVG mi chodziło oczywiście :gwizdanie

aha.. no to AVG też miały 5 biegów. :naughty:

Poszukaj wątku jaro4444, opisywał dokładnie co jest potrzebne do swapa skrzyni.

Opublikowano

aha.. no to AVG też miały 5 biegów. :naughty:

czepiasz się detali... :wallbash::decayed:

chodzi mi po prostu o silnik 131ps z b6 z 6cio stopniową przekładnią manualną oo :tongue4:

Opublikowano

http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ajm_koncepcja_na_dlubniecie_parcha-t38351.120.html

Jak dla mnie zbyt duża inwestycja w porównaniu do korzyści.

Latałem 180 konnym avensisem z 6-tką i co się namachałem lewarkiem to moje.

Opublikowano

spetsnaz, oprocz tego co jest w linku jaro to istotne jest, ze SoMeS ma TIP'a... a nie manuala.

Opublikowano

spetsnaz, oprocz tego co jest w linku jaro to istotne jest, ze SoMeS ma TIP'a... a nie manuala.

to zmienia postać rzeczy :D

Opublikowano

Dlatego pisalem o polosiach, mocowaniach i tym podobnych... mocna rzezba.

Opublikowano

http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ajm_koncepcja_na_dlubniecie_parcha-t38351.120.html

Jak dla mnie zbyt duża inwestycja w porównaniu do korzyści.

Latałem 180 konnym avensisem z 6-tką i co się namachałem lewarkiem to moje.

dokładnie... tutaj jest z manuala na manuala :mysli:

Dlatego pisalem o polosiach, mocowaniach i tym podobnych... mocna rzezba.

myślisz Flyer że aż taka różnica tam będzie?

podjadę do speca od takich przekładek bo namierzyłem i w takim razie będę pytał

a tak poza tematem trochę... bo nigdy nie dostałem odpowiedzi na mój wątek z tym pytaniem...

W jakich najmocniejszych silnikach była montowana automatyczna 4o biegowa przekładnia typu DMX? :mysli:

Opublikowano

Filozofii od strony mechanicznej z przekładką nie ma żadnej, pod warunkiem, że wejdą pedały do kabiny. Tipy i inne automaty mają często szerszy tunel i nie chcą wejść później pedały od manuala.

Sprawdź to, a podam Ci listę części potrzebnych do SWAP-a z Tipa na manual.

Co do sterowania kompem i elektryki musisz zapytać np. Rogala.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...