Coldfire28 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Witam mam male problemy ze swoim autkiem:) Silnik 1,9 TDI PD 74KW ATD. Pierwszy probem dotyczy ABSu poniewaz zapala mi sie kontrolka od niego. Raz jezdze z zapalona raz zgaszona i tak w kolko. Czasem jest tez tak ze wylacza sie po 5 min. A przeciez powinna po odpaleniu silnika zgasnac. Druga sprawa to wtryski jak wiem analizuje sie to z bloku 013 i wiec tak: Zimny silnik: cyl1: 0.07 cyl2: 0.07 cyl3: 0.35 cyl4: 0.43 Rozgrzany silnik: cyl1: 0.07 cyl2: 0.07 cyl3: 2.07 cyl4: 2.00 Wspomne ze wymienilem rozrzad z pompa wody 2 tyg temu. Trzecia sprawa to analiza bledow ze skana: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4 Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 FF Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1449 Coding: 00002 Shop #: WSC 00046 WVWZZZ1JZ2B130723 VWZ7Z0B4990064 1 Fault Found: 16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal P0571 - 35-00 - - Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 1C0 907 379 J Component: ABS FRONT MK60 0103 Coding: 0001025 Shop #: WSC 00046 2 Faults Found: 00285 - ABS Wheel Speed Sensor: Front Right (G45) 003 - Mechanical Failure - Intermittent 00285 - ABS Wheel Speed Sensor: Front Right (G45) 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 3B1 907 044 C Component: CLIMATRONIC C 2.0.0 Coding: 11000 Shop #: WSC 00046 1 Fault Found: 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 37-00 - Faulty Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 1J5 920 826 C Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13 Coding: 01112 Shop #: WSC 00046 WVWZZZ1JZ2B130723 VWZ7Z0B4990064 1 Fault Found: 01336 - Data Bus for Comfort System 80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent Address 19 ------------------------------------------------------- Controller: 6N0 909 901 Component: Gateway K<->CAN 0001 Coding: 00006 Shop #: WSC 00046 3 Faults Found: 01336 - Data Bus for Comfort System 80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent 01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387) 49-10 - No Communications - Intermittent 01334 - Door Control Module: Rear Right (J398) 49-10 - No Communications - Intermittent Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 1C0 959 799 B Component: 1C Komfortgerát HLO 0003 Coding: 00259 Shop #: WSC 00046 4 Faults Found: 01131 - Control Circuit for Turn Signals 25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent 01334 - Door Control Module: Rear Right (J398) 49-10 - No Communications - Intermittent 00915 - Window Regulator Switch: Rear Right: Driver (E55) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 00930 - Locking Module for Central Locking: Rear Left (F222) 27-00 - Implausible Signal End ------------------------------------------------------- Prosze o pilna pomoc:)
Młody_drog Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal --> czujnik świateł stopu. Wymieniłem u siebie (z aso) i zniknął. 00285 - ABS Wheel Speed Sensor: Front Right (G45) 003 - Mechanical Failure - Intermittent 00285 - ABS Wheel Speed Sensor: Front Right (G45) 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent --> Czujniki Absów najprawdopodobniej do wymiany (mechaniczne uszkodzenie) 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 37-00 - Faulty --> silniczek klap nawiewu (klimatronik) spróbuj usunąć błędy i sprawdź czy wrócą. 01336 - Data Bus for Comfort System 80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent --> błąd okablowania modułu komfortu ? sprawdź czy masz sucho pod dywanikiem kierowcy, może być to spowodowane zalaniem modułu komfortu. 01336 - Data Bus for Comfort System 80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent 01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387) 49-10 - No Communications - Intermittent ---> znane i 'lubiane' mikrowłączniki do wymiany. Pokazuje ci na fisie, że masz otwarte drzwi? 01334 - Door Control Module: Rear Right (J398) 49-10 - No Communications - Intermittent
Coldfire28 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2009 Co do bledow to usuwalem i nadal wracaja. Co do wody pod dywanikiem to jest poniewaz mialem maly przeciek i pewnie nie wyschlo a tym bardziej ze teraz ciagle snieg. Co do fisu to nie pokazuje mi ze mam otwarte drzwi. Czesci dostepne w hurtowniach czy trzeba gdzies na szrotach??
Młody_drog Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Części na pewno dostępne w ASO. Moduł komfortu masz zalany -do wymiany, mikrowłączniki - do wymiany, poszukaj na forum, było już o tym. A jak narazie to proponuje Ci wstawić auto do ciepłego garażu na 2 dni i wszystko dokładnie wysuszyć. Połóż gazety, nastaw jakiegoś farelka czy co innego i niech się suszy cały dzień. Sprawdź też, czy 'rurki' do odprowadzania wody są udrożnione. Wymieniałeś aku niedawno?
Coldfire28 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2009 aku nie byl wymieniany.[br]Dopisany: 24 Grudzień 2009, 17:01_________________________________________________sorry pomylka, fakt ze aku nie byl wymeiniany ale odlaczylem go jak montowalem xenony:)
Młody_drog Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Bardziej chodzi o to czy był wyjmowany, U mojego Ojca w Passacie, po wymianie aku przez 'speca' w sklepie spadła mu jakaś zaślepka co trzyma filtr przeciwpyłkowy czy coś w właśnie tą rynienke odprowadzającą wodę. Zablokowała ją i woda zaczęła się zbierać w środku .
Coldfire28 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2009 W pasacie aku jest przy szybie, a tu chodzi o golfika w ktorym jest blizej reflektorow:P Bo audi nie ma silnikow ATD, albo mi sie tak wydaje. Pisze na tym forum bo posiadam rowniez a4 a golf to nowy nabytek:P hehe
Młody_drog Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Aha, no tak czy inaczej, masz gdzieś nieudrożnione drogi odprowadzające wodę. posprawdzaj wszystko bo jakoś ta woda się dostaje do środka. Poza tym to radze Ci dobrze to wysuszyć...
Coldfire28 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2009 Ja juz zatkalem przeciek:P Poprzedni wylasciciel poprowadzil kabel od subwofera z aku do bagaznika i pociagnal go przy lince od klapy silnika wyjmujac ta gumowa uszczelke ktora zapobiega przedostawaniu sie wody. Wyjalem kabel i wlozylem uszczelke na swoje miejsce.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się