Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Doładowanie po wymianie WG i założeniu home made Testpipa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano



Co myślicie? Pierwszy raz w życiu to robiłem. Szczere ale łagodne opinie :tongue4: :gwizdanie: Radocha niesamowita, banan na twarzy ale może coś jest źle to poprawie dopóki mam możliwość.
Opublikowano

0,7 doladowania? po programie,czy MBC?jesli tak ustawiles WG-czasem moze przeladowanie wystapic,przy mocniejszym depnieciu,lub gdy bedziesz jechac na piatym biegu dosyc dlugo z takim doladowaniem-przerabialem to,ale niewykluczam,ze u Ciebie nic takiego moze nie nastapic...pisze,jak bylo u mnie :wink4:

Opublikowano

tylko wymienilem WG i wyregulowalem. zadnych MBC. jak troche polatalem to nic sie nie dzialo. jutro podepne kompa i sprawdze czy zadnych bledow nie wywala. Zastanawiam sie czy reset ECU zrobic zeby sie przystosowal do nowych wartosci :mysli:

Opublikowano

bardzo ładnie, u siebie miałem tak samo , zadnych problemów i 0 przeładowań :decayed: (jeszcze tylko przydałby się filmik od 4600 do 6000 rpm)

Opublikowano

zrób reset kompa, niech pochodzi na postoju ze 15-20 minut

potem pośmigaj na pełnej pipce

potem zrób filmik na 5 biegu od 3000 rpm

przyspieszaj i odpuszczaj, przyspieszaj i odpuszczaj i zobaczymy jakie są przeładowania

narazie jest git

Opublikowano

jak przestanie padac to sie pobawie w filmiki bo narazie to lipa straszna :confused4:

Opublikowano

Koledzy a tak z ciekawości jak sie robi reset kompa ? silnik AVJ

Opublikowano

Koledzy a tak z ciekawości jak sie robi reset kompa ? silnik AVJ

Vag/silnik/adaptacje/kanal00,lub odpiecie klem od AKU na okolo 30-40 minut :wink4:
Opublikowano

lub odpiecie klem od AKU na okolo 30-40 minut :wink4:

błędy zostają po takim zabiegu

Opublikowano

Koledzy a tak z ciekawości jak sie robi reset kompa ? silnik AVJ

Vag/silnik/adaptacje/kanal00

czyli postępuje jak powyżej (na włączonym silniku czy na wyłączonym?) i co dalej?

Opublikowano

Koledzy a tak z ciekawości jak sie robi reset kompa ? silnik AVJ

Vag/silnik/adaptacje/kanal00

czyli postępuje jak powyżej (na włączonym silniku czy na wyłączonym?) i co dalej?

GO!

Opublikowano

lub odpiecie klem od AKU na okolo 30-40 minut :wink4:

błędy zostają po takim zabiegu

ja tak gasilem check engine :evil:
Opublikowano

lub odpiecie klem od AKU na okolo 30-40 minut :wink4:

błędy zostają po takim zabiegu

ja tak gasilem check engine :evil:

spoko tak można zgasić lampkę na desce

ale błąd zostaje w pamięci ECU :decayed:

Opublikowano

spoko tak można zgasić lampkę na desce

ale błąd zostaje w pamięci ECU

no tak,lampka zgasla,a co do bledu-nie pamietam,ale skoro tak mowisz,to chyba tak jest... :wink4:
Opublikowano

Co myślicie? Pierwszy raz w życiu to robiłem. Szczere ale łagodne opinie :tongue4: :gwizdanie: Radocha niesamowita, banan na twarzy ale może coś jest źle to poprawie dopóki mam możliwość.

Zuch chłopak :kox:

AEB to nie AVJ i nie wykryje przeładowania szybko tak jak w AVJ, a po jakimś czasie jazdy lmabda zaadoptuje mieszankę i będzie :kox:

Opublikowano

o niech wrzuci ten filmik na 5 biegu i zobaczymy jak tego WG ustawił :naughty: :naughty: :kox:

Opublikowano

AEB to nie AVJ i nie wykryje przeładowania szybko tak jak w AVJ

wlasnie-u mnie naszpikowane elektronika i zeby to oszukac,trzeba sie napocic...
Opublikowano

no dobra udalo sie cos tam nagrac. na zyczenie Poziomka 5 bieg i pedal w podlodzie. mam nadzieje ze jest dobrze, filmiki robione telefonem i troche na wyboje wpadlem dlatego dwa wrzucilem

co myslicie??

P.S.

jechalem ostatnio w tunelu i cos mi klekocze. moze to byc klapka WG? ten klekot pojawia sie dopiero przy jak doladowanie wzrasta i chyba w momencie jak uchyla sie klapka WG przy 0.4-0.5. normalnie nic nie slychac. chyba jednak bede musial ja spawem zlapac bo denerwujace to jest.

Opublikowano

ładny wskaźnik, okrzyki laski całkiem podniecające ale co miałeś zrobić to na 5 biegu przy jakiś 4000rpm wciskać pedał w podłogę na 10 skund i odpuścić całkowicie po czym znowu wcisnąć do dechy

i tak ze 2/3 razy :decayed:

narazie wygląda wszystko bardzo stabilnie i ładnie

ładnie mruczy po wywaleniu kata :good:

Opublikowano

raz tak zrobilem ale bylo to spowodowane debilem ktory mi wyjechal na lewy pas na wysokosci Ruśca przed Nadarzynem :gwizdanie:

wydech i tak musze poprawic bo mi sie troche testpipe przesunął i na wysokosci podluznicy musialem troche kombinowac zeby sie zmiescic i troche zjebalem sprawe :confused4: ale przy nastepnej okazji wracam do zabawy spawarka :naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...