chrzanu82 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Opublikowano 27 Grudnia 2009 witam wszystkich przeglądam forum i nie mogę znaleźć podobnego przypadku jaki występuje u mnie. A mianowicie widzę że niejednokrotnie był poruszany temat braku mocy ale u mnie jest nieco inaczej, ponieważ usterka pojawia się co jakiś czas. Czasami się zdarza, że po jadę swoim 1,9TDI 110 KM i wszystko jest ok przyspiesza ale po przejechaniu kilku kilometrów gdy chcę przyspieszyć wciskam pedał gazu a on jakby nie reagował owszem przyspiesza ale strasznie powoli. Dopiero gdy się zatrzymam i zgaszę silnik, po czym znowu go uruchomię i już jest wszystko ok. Co może być tego przyczyną ktoś ma jakiś pomysł?
Wojtek3344 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Witam tez chce sie podlaczyc pod ten temat mam ten sam problem, tylko ze u mmie potrafi sie tez samo naprawic podczas jazdy, a czasem wlasnie dopiero ponowne odpalenie pomaga posiadam a4 1.9 TDI 110km rok 1996 pozdrawiam i czekam na odpowiedzi gdzie szukac przyczyny
gooralos Opublikowano 27 Grudnia 2009 Opublikowano 27 Grudnia 2009 zapieczone kierownice w turbinie, zawór n75, standard!!!
Wojtek3344 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Opublikowano 27 Grudnia 2009 A Czy jest możliwość ich rozruszania bez wyciągnięcia turbiny? czy może jazda na wyzszych obrotach spowoduje rozruszanie tych kierownic?
STO_PROCENT Opublikowano 27 Grudnia 2009 Opublikowano 27 Grudnia 2009 jest możliwość rozruszania kierownic mianiowicie klucz 14 i tachać góra dół tym sposobem sprawdzisz czy sztanga gładko pracuje
Wojtek3344 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Opublikowano 27 Grudnia 2009 a czy moge poprosic o blizsze wytlumaczenie co mam zrobic z ta 14 gdzie ja zalozyc. Powiem tak ostatnio zauwazylem ze wystarczy przytrzymc samochod na obrotach tak okolo 3tys moze troche wiecej i wtedy nie ma problemu z wkrecaniem sie na obroty wiec chetnie bym spróbowal w ten sposob co mówisz moze pomoze czekam na info
nyggga Opublikowano 27 Grudnia 2009 Opublikowano 27 Grudnia 2009 sposób na parę dni lepiej wyciągnij turbo i se je wyczyść nie ma z tym problemu opisy sa...a jak chcesz kombinować to sprawdź tego linka http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t100073.0.html;highlight=rozruszanie+sztangi ....ale nie wróże ci długiej jazdy bez not aufa...
Wojtek3344 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Dziś trochę ostrzej pojeździłem tak powyżej 3 tys i przydlawil sie kilka razy później jeździł normalnie nawet jak jechałem 60na 5 biegu redukcja do 3 i gazu i bez problemu sie wkręcał, zobaczymy jeszcze zaraz jak będzie jechał jak postalpare godzinek mam nadzieje ze sie rozruszało samo ale wsumie nic nigdy samo sie nie dzieje pozdrawiam
STO_PROCENT Opublikowano 27 Grudnia 2009 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Możesz spróbować jak radzi kolega nyggga za pomocą dużej strzykawki ale moim zdaniem jest to raczej zabieg profilaktyczny w rozruszaniu sztangi ja stoję za kluczem 14 Jak to zrobić nic prostszego weź 14 w dłoń, łbem klucza złap sztangę w jej szerszej górnej części i oprzyj o korpus turbawki może to trochę zawiłe tłumaczenie ale zajmuje to 3 sekundy jeśli sztanga będzie Ci gładko podnosiła się i opadała w całym zakresie to zacznij szukanie od czegoś innego
Wojtek3344 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 wlasnie sprawdzilem tak jak mówiles i chodzi lekko nawet palcami jak zlapalem to udalo mi sie poruszyc troche a przy uzyciu klucza w calym jego zakresie jest ok i wraca bez problemu, jak masz jeszcze jakies rady to gdzie szukac przyczyny jak narazie jest ok chodz ostatnio znowu mial zadlawienie ale pozniej bylo ok
spanky Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 to ze ruch jest w pelnym zakresie na postoju to nie znaczy ze podczas jazdy jest tak samo ...
chrzanu82 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2009 u mnie jak sprawdzałem sztanga też chodzi bez problemu i obserwowałem przy pracującym silniku gdy wcisnąłem gaz do dechy sztanga się unosi. A zauważyłem że usterka ta ostatnimi czasy pojawia się dopiero wówczas jak autko postoi jakiś czas przynajmniej 8 godzin bo problem pojawia się zazwyczaj rano jak jadę do pracy i później jak wracam ale tak jak pisałem na początku wystarczy zgasić silnik i ponownie go uruchomić i wszystko jest oki.
Szymonss Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Ja mam to samo, byłem wczoraj u mechanika i po zapięciu VAGa wyszło od razu, czyszczenie turbiny i wymiana wężyków:) Wiem że to nie na temat ale jeśli ktoś z krakowa polecam serwis na ulicy mokrej, niedaleko serwisu Kaczmarczyk który ja od wczoraj omijam szerokim łukiem:) ach i naprawa usterki wyceniona na 250zł
proti5 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Witam! Mam tez ten problem, przynajmniej podobny w moim audi a4 b5 tdi 110KM przy prędkości pomiędzy 110 a 120 KM/H odłącza się turbina i muszę zgasić silnik i zapalić ponownie? Dostałem informacje że może to być przepływomierz, czujnik od turbiny, sama turbina. jakiś zaworek pod turbiną lub komputer. Powie mi ktoś w czym tkwi problem? Z góry dziękuje!
janek6028 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Witam wszystkich też miałem taki problem proponuje sprawdzić wszystkie wężyki podciśnienia ja miałem jeden pęknięty i po wymianie wszystko śmiga bez problemów koszt ok 25 zł. Proszę uwarzać na końcówki ja urwałem z turbiny z zaworku i miałem dodatkowy koszt 105 zł radzę nie ciągnąć na siłę tylko najpierw okręcić . Po wymianie wężyków już 2 lata i żadnego zawieszania turbiny, a i nic nie czyściłem w turbinie. Wężyki fi 4mm i 3 mm oczywiście wewnątrz.
mech15 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Witam wszystkich też miałem taki problem proponuje sprawdzić wszystkie wężyki podciśnienia ja miałem jeden pęknięty i po wymianie wszystko śmiga bez problemów koszt ok 25 zł. Proszę uwarzać na końcówki ja urwałem z turbiny z zaworku i miałem dodatkowy koszt 105 zł radzę nie ciągnąć na siłę tylko najpierw okręcić . Po wymianie wężyków już 2 lata i żadnego zawieszania turbiny, a i nic nie czyściłem w turbinie. Wężyki fi 4mm i 3 mm oczywiście wewnątrz. w ASO zakupiłeś te wężyki?
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 witam wszystkich przeglądam forum i nie mogę znaleźć podobnego przypadku jaki występuje u mnie. A mianowicie widzę że niejednokrotnie był poruszany temat braku mocy ale u mnie jest nieco inaczej, ponieważ usterka pojawia się co jakiś czas. Czasami się zdarza, że po jadę swoim 1,9TDI 110 KM i wszystko jest ok przyspiesza ale po przejechaniu kilku kilometrów gdy chcę przyspieszyć wciskam pedał gazu a on jakby nie reagował owszem przyspiesza ale strasznie powoli. Dopiero gdy się zatrzymam i zgaszę silnik, po czym znowu go uruchomię i już jest wszystko ok. Co może być tego przyczyną ktoś ma jakiś pomysł? Dla ścisłoścki kolego takich tematów jest setki na tym forum i nie pisz ze szukałes bo jak widzac nie chciało ci sie szukać Podepnij vaga i zrób logi stat i dynam i bedziesz wszystko wiedział. ZC
mech15 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 witam wszystkich przeglądam forum i nie mogę znaleźć podobnego przypadku jaki występuje u mnie. A mianowicie widzę że niejednokrotnie był poruszany temat braku mocy ale u mnie jest nieco inaczej, ponieważ usterka pojawia się co jakiś czas. Czasami się zdarza, że po jadę swoim 1,9TDI 110 KM i wszystko jest ok przyspiesza ale po przejechaniu kilku kilometrów gdy chcę przyspieszyć wciskam pedał gazu a on jakby nie reagował owszem przyspiesza ale strasznie powoli. Dopiero gdy się zatrzymam i zgaszę silnik, po czym znowu go uruchomię i już jest wszystko ok. Co może być tego przyczyną ktoś ma jakiś pomysł? Dla ścisłoścki kolego takich tematów jest setki na tym forum i nie pisz ze szukałes bo jak widzac nie chciało ci sie szukać Podepnij vaga i zrób logi stat i dynam i bedziesz wszystko wiedział. ZC OT szybkie cięcie zimnego chirurga
pawelA4TDI Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 witam! mialem ten problem... pojechalem 2 razy na lotnisko i dobrze przydepnalem. wystarczy troche go pocisnac ale nie na polskich drogach, poniewaz samochod chwile niech pojedzie te 180 km/h a nie co chwila zwalniac... pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się