k0za Opublikowano 27 Grudnia 2009 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Jestem w trakcie sprzedaży samochodu i mam pytanie co zrobić z OC i przeglądem technicznym? Zarówno OC i przegląd kończą mi się w styczniu a auto stoi w garażu i czeka na nowego właściciela. Wiem, że kasę za OC można niby odzyskać już po sprzedaży, a co z przeglądem? Mogę go po prostu nie robić? A co jeśli wypowiedziałbym umowę OC i auto byłoby bez OC ( oczywiście w garażu nieużywane ) ? To dopiero drugie sprzedawane przeze mnie auto i dlatego jestem zielony w temacie. Dzięki.
slaweq Opublikowano 27 Grudnia 2009 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Jeśli auto nie będzie jeździło to teoretycznie możesz nie przedłużać OC i nie robić badań technicznych no bo co Ci zrobią? Pytanie tylko czy znajdziesz jelenia który kupi auto bez OC a tym bardziej bez przeglądu technicznego
cobradd Opublikowano 27 Grudnia 2009 Opublikowano 27 Grudnia 2009 bez ważnego OC i przeglądu auto będzie o wiele trudniej sprzedać. Co do OC to nie jestem pewien czy można sobie tak poprostu go nie mieć, kiedyś się nie dało ale teraz coś zmieniali w przepisach niedawno chyba. Kase za OC odzyskasz tylko wtedy jeśli nowy wlaściciel nie zdecyduje się kontynuować twojego OC bo ma taką możliwość po przekalkulowaniu składek pod jego osobę.
elmo814 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Opublikowano 27 Grudnia 2009 mozna nie miec OC tylko musisz wypowiedziec wczesniej bo jak tego nie zrobisz to ci automatycznie przedłuza , wiem to z doswiadczenia
OLO_GDA Opublikowano 27 Grudnia 2009 Opublikowano 27 Grudnia 2009 chyba zapominacie ze w polsce jest obowiazek ciaglosci OC. moze jest jakas szansa ze nikt sie nie dopatrzy, jednak jezeli wyjdzie na jaw ze OC nie bylo przez jakis czas to kary sa takie same jak za brak OC przy kontroli..