Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przekładka z ośki na quattro w A4 B6/B7


Gamling

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 9.04.2019 o 14:42, MemberA4 napisał:

Jak możesz to zrób zdjęcie wieńca dwumasy przez dolny otwór lub przez otwór po rozruszniku to upewnimy się że masz 240 bo to koło na zdjęciu pod dociskiem jakoś nie pewnie mi wygląda ? . Możesz również na próbę podłączyć rozrusznik nie przykręcając go do skrzyni i zobacz czy bendix się wysuwa.

Zrobiłem fotkę co mi powiesz na to? 

received_434884863988870.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Niby wszystko ok , koło pod sprzęgło 240.?

Dwa grube przewody skręcasz pod jedną śrubę na cewce tak? 

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ten czerwony przewód dobrze siedzi na pinie w cewce? Bo tam jest mniejsza wsówka i powinna być wtyczka.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wszystko podłączasz tak jak powinno być to miara w rękę i zmierz odległość do wieńca koła od krawędzi pierścienia dystansowego następnie zmierz odległość czoło schowanego bendixa do krawędzi rozrusznika która przylega do dystansu następnie wyciągnij bendix kombinerkami do oporu i też zmierz ta odległośc. Potem porównaj te wyniki i sprawdź czy bendix powinien zazębiać wieniec.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie przewody są okej. Właśnie po analizach wszystko wygląda tak jakby trzeba wywalić pierścień dystansowy wygląda to tak jakby brakowało bendixowi odległości o grubość tego dystansu żeby zazębić wieniec. Myślę aby spróbować bez tego pierścienia dystansowego. Na początku siadło bez niego i niby było w porządku ale założyliśmy go bo teoretycznie ma być lecz zapomnieliśmy wtedy za pierwszym razem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że jest różnica w wale na osadzeniu koła dwumasowego pomiędzy tfsi a 18t dlatego w tfsi ten pierścień musi być ?

Chyba nikt do GVE nie wkładał sprzęgła 240....

Edytowane przez MemberA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W gve chyba normalnie było 240mm sprzęgło. I właśnie taki cały zestaw chciałem włożyć. Spróbujemy bez dystansu a jak nie podejdzie to już nie wiem co dalej ? niewykluczone że trzeba będzie inny zestaw szukać tylko wtedy jaki żeby to wszystko się zgrało?

 

Edit. Gadałem z pewnym ziomkiem który ma na pokładzie gve i sprzęgło 240mm z tdi-ka do tego seryjny dwumas i rozrusznik z 1.8t i jemu to śmiga może to być rozwiązanie? 

Edytowane przez schevy696
Nowe informacje
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co zastanówmy się czy to coś da? Bo dystans odsuwa tylko skrzynię od silnika a rozrusznik zostaje w tym samym położeniu tak samo jak dkz przecież... Wychodzi na to że zestaw dkz i sprzęgła 240 od tfsi nie może leżeć w 1.8t chyba

Czyli dkz od tfsi jest za bardzo odsunięty od silnika przy 1.8t

Edytowane przez MemberA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jedyne wyjście z tej sytuacji to stary dwumas i rozrusznik i wtedy powinno śmigać tak jak u tamtego kolegi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie założysz przecież sprzęgła 240 na koło od 228.... A rozrusznik od 1.8 może coś zmieni bo koło pod 228 ma dalej wysunięty wieniec zębaty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale koło nadal jest 240mm tak jak sprzęgło. Hmm to albo gość coś kręci albo nie wie co u niego siedzi bo mi mówił wyraźnie że u siebie ma większe sprzęgło 240mm i seryjny dwumas z 1.8t. Też myśleliśmy że rozrusznik z 1.8 coś pomoże ale nawet nie da się go spasować bo coś go jakby blokuje ażeby móc go włożyć w jego miejsce 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sprzęgło działa Ci teraz dobrze? Bo jest wersja optymistyczna ale hardcorowa ?

Wyciąć dystans w tym miejscu gdzie rozrusznik wtedy rozrusznik pójdzie za skrzynią i przybliży się do koła dwumasowego.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn jak działa dobrze? Sprzęgło używke dostałem i obiłem kevlarem moje stare sprzęgło z sachsa natomiast zakończyło żywot po 15tys km coś tam ciekło jakby w skrzyni i zaczynało coraz to bardziej ślizgać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to czy już sprawdzałeś działanie sprzęgła poprzez wciśnięcie pedału sprzęgła ?  czy według Ciebie wszystko jest ok

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde ciężki temat ? bo skoro sprzęgło działa dobrze to dystans powinien być czyli wysokość koła +sprzęgło jest dobra. Naprawdę nie mogę sobie rozkminic tego 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co zrzucić skrzynię przykręcić dystans do silnika a do dystansu przykręcić rozrusznik wtedy "od środka" będziesz mógł ocenić co jest nie tak. Ja rak robiłem jak chciałem silnik odpalić bez skrzyni ?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też nie możemy tego w żaden sposób rozkminić ? gadałem przed chwilą z gościem który zajmuje się robieniem przekładek na q i ostatnio zakładał mówi mi taki zestaw jak mam skrzynia jak i cały osprzęt z 2.0tfsi sprzęgło kompletne 240mm z kołem i rozrusznik tak samo ten dystans. Wszystko grało. A tutaj kiepsko radził mi spróbować inny rozrusznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...