Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Strasznie długo kręci


loloA4

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam mala zagadke, auto strasznie dlugo kreci,jak jest zimny to jak cie moge pare obrotow i chodzi,ale po porannym odpaleniu jak zgasze zaraz i odczekam minute to juz kreci z 10 sekund albo lepiej,a jak odpali to bardzo powoli wkreca sie na obroty i wsakuje 1200 i po kilku minutach spada na 900 gdzies

na cieplym silniku jak sie zgasi i chce odpalic po minucie to znowu kreci dluuugo,VAG nic nie pokazuje juz

wczesniej mial sporadyczne bledy,ale nie wystepuja juz.prosze o pomoc,mieliscie juz podobny temat?

a i musze dodac ze jak sie odpali na cieplym to obroty ida w dol do ok 500 i po czasie dopiero sie wyrownuja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do sprawdzenia czujnik temp do ECU, szczelnosc układu ssacego. Zrób adaptacja na nowo i zobacz czy sie poprawi, sprawdx równiez cisnienie paliwa oraz czy masz dobrze podpiety wezyk podcisnieniowy od regulatroa paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtyki wszystkie przeczysczone i spsikane ISOL-em

wezyk podcisnieniowy od regulatora,hmm a gdzie to sie znajduje? :)

z gory dziekuje za wskazowki i zycze udanego sylwka i wskoku do 2010:D[br]Dopisany: 31 Grudzień 2009, 16:43_________________________________________________wiecie jaka opornosc powinien miec na zimnym i cieplym ten czujnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez mam z tym problem.długo kreci.wymienione przewody swiece, filtr paliwa.mam immo i instalacje gazowa ale odpalam na benzynie i przed zgaszeniem przełanczam na benzyne.tez tak własnie długo kreci 4-5 sekund.teraz jak stał i był mróz to rano 3 razy musiałam krecic zeby zapalił.termostat wymieniony.błdy kasowane w lecie.akumulator 2 - letni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to bylo w adr silniku u kumpla sprawa rozwiazana nie trzymalo cisnienia na listwie wtryskowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posprawdzane zostało dzisiaj ciśnienie pompy paliwa i czy jest podawane jest wszystko ok. Brat doczytał ze to jednak wychodzi na zaworek zwrotny, ale jeszcze pare rzeczy trzeba sprawdzic aby sie upewnic[br]Dopisany: 18 Marzec 2011, 20:10_________________________________________________Na pompie nie ma zaworka zwrotnego, ani na żadnym przewodzie.nowa pompa do takiego typu a4 ma zaworek zwrotny. ale czy to moze byc powodem długiego krecenia?dodam ze zima jest znacznie gorzej, a teraz juz az tak strasznie długo nie kreci[br]Dopisany: 05 Maj 2011, 11:37_________________________________________________a czujnik temperatury jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do agusia59

Mam ten sam silnik i już to przerabiałem.

Męczyłem się z tym pół roku. Taki zaworek zwrotny do benzyny też już zakładałem. Możęsz sobie kupić w sklepie z częściami za parę groszy i założyć zaraz za pompą paliwa koło zbiornika. Zmieści się pod deklem w bagażniku. Tylko że u mnie nie wyeliminowało to problemu.

Bardzo się wypierałem że to wina gazu ale jednak.

Okazało się że jeden z elektrozaworów nie trzyma i gaz baaardzo delikatnie wtłaczał się do silnika. Przez noc nazbierało się tyle że były problemy z uruchomieniem silnika. Wystarczyło wymienić elektrozawór i od 4 miesięcy mam spokój.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...