ges79 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2010 no to trzeba szukac jakiegoś magika niech kombinuje
pablo_9 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 jak ma odpowiedni sprzęt i wsady do liczników to powinien dać radę... dla zainteresowanych umieszczam zdjęcie jak ten dEF się przedstawia
ges79 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2010 dokładnie tak to wygląda [br]Dopisany: 03 Styczeń 2010, 12:58_________________________________________________
Chris86 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 ...(ogólnie to wgrał mi najpierw wsad z diesla to miałem niezłe jaja z prędkością i obrotami bo były zawyżone ale później wgrał poprawny wsad i jest OK) ....pozwoliłem sobie zacytowac twoja tresc. W czym problem..otoz Mam nowy program, od tego czasu gdy silnik sie zagrzeje na luzie obroty czasem dochodza nawet do 3 tys. Jeszcze jeden mankament - Wczesnie zbierał mi sie od 3 tys. (Ogien!) Teraz powiedzmy ze od 4 tys. Czy jest opcja ze mam program od diesla. Wczesniej nie miałem z obrotami problemu. Dz za info pozdrawiam
pablo_9 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Hmm... możliwe, że masz wgrany nieodpowiedni wsad... najlepiej sprawdzić to na kilka sposobów: 1. Wejdź na kody klimatronika i na kanale 28 (prędkość obrotowa silnika) porównaj to co na klimatroniku z tym co masz na zegarach, dla zobrazowania podam, że ja jak odpalałem silnik po nocy czyli załączało się ssanie to miałem przy wsadzie z diesla 1500RMP (gdzie ogólnie było ok.1100RMP) 2. Wejdź na kody klimatronika i na kanale 17 (rzeczywista prędkość auta) porównaj to co na klimatroniku z tym co na zegarach (równica powinna być nie wielka) dla przykładu podam, że ja przy wsadzie z diesla jadąc 120 licznikowe jechałem 100 rzeczywiście - prędkość zawyżona 3. Jak masz VAG'a wejdź w zegary (Instruments) i sprawdź jakie masz kodowanie i nr zegarów.
ges79 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2010 to mi się zaczeło wyświetlac po wymianie żarówek w zegarach ;(
dejf Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Podepne sie pod temat - mam pytanie - do czego sluzy ta druga linia (wyswietlacz) nad wyswietlaczem od temperatury zewn.? Czy to jest tylko do aftomatów gdzie wyswietla sie aktualny bieg?
pablo_9 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Podepne sie pod temat - mam pytanie - do czego sluzy ta druga linia (wyswietlacz) nad wyswietlaczem od temperatury zewn.? Czy to jest tylko do aftomatów gdzie wyswietla sie aktualny bieg? dokładnie tak W automatach na górym pasku wyświetlane są biegi... potwierdzam tak to wylada u kolego SoMeS
barzaw81 Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 Witam wszystkich ma ten sam problem może jest troszke gorzej bo u mnie poza defem nic innego sie nie wyswietla
pablo_9 Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 Witam wszystkich ma ten sam problem może jest troszke gorzej bo u mnie poza defem nic innego sie nie wyswietla nic innego tzn. przebieg się nie wyświetla ?! jak masz możliwość to podłącz pod VAG'a, sprawdź błędy i zrób test zegarów.
szogun0 Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 Dobry elektronik jest w stanie ci pomóc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się