rafalsms Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Po wymianie oleju, po około 100km zaczęła mi się świecić kontrolka ciśnienia oleju. Jakie powinno być ciśnienie na biegu jałowym? (mam zamontowany dodatkowy czujnik i mogę to z niego odczytać) Czy kontrolka oleju świeci się również gdy ciśnienie jest za wysokie? Czy może to być spowodowane złym dokręceniem filtra oleju) wcześniejszy filtr miałem bardzo mocno dokręcony. Co w takiej sytuacji powinienem po kolei sprawdzać? Dodam jeszcze, że auto zalałem castrolem 10w60 [br]Dopisany: 02 Styczeń 2010, 13:06_________________________________________________Byłbym wdzięczny gdyby ktoś opisał przynajmniej co po kolei powinienem sprawdzać
wiktorsam Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Poprzedni filtr nie był mocno zakręcony, tylko się "zassał" . Tzn zawsze dokręca ręką a przy odkręcaniu trzeba się posiłkować specjalnym kluczem. Po kolei bym sprawdzał ciśnienie na biegu jałowym, niestety nie wiem jakie . Podejrzewam czujnik ciśnienia oleju, bo na wywalone panewki chyba za wczesnie
mstan Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Witam Myślę że typ silnika nie będzie miał większego znaczenia : http://www.a4-klub.pl/smf/b5_aeb_problem_z_cisnieniem_oleju-t56864.0.html;msg797924;topicseen;highlight,ci%B6nienie+oleju#msg797924 Pozdrawiam
wojtekce Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Proszę Kod silnika AGB Pojemność 2671 (cc) Bieg jałowy (Bez możliwości regulacji) 720 - 880 (rpm) Luz zaworowy Hydrauliczny Ciśnienie sprężania Stan normalny 9.0 - 13.0 (bar) Minimum (Przy prędkości początkowej) 7.0 (bar) Odległość pomiędzy cylindrami w przekładni różnicowej < 3.0 (bar) Ciśnienie oleju 2.0 / 2000 (bar/rpm) Układ paliwowy (marka i typ) Bosch MPI Motronic Kolejność zapłonu 1 - 4 - 3 - 6 - 2 - 5 Rozrząd stroboskopowy (przed zwrotem odkorbowym) (Bez możliwości regulacji) (°/rpm) Opór na cewce zapłonowej, wtórny 10500 - 12500 (ohms) Świece zapłonowe (marka i typ) Bosch HGR 6 FQC Odstęp elektrod świecy 0.9 - 1.1 (mm) Ciśnienie wtrysku/ciśnienie w układzie (Z odłączonym przewodem próżniowym) 3.5 4.0 (bar) Gazy spalinowe CO < 0.5 (%) CO przy dużej prędkości biegu jałowego < 0.3 (%) Duża prędkość biegu jałowego 2500 - 2800 (rpm) CO2 > 13.0 (%) HC < 100 (ppm) O2 0.1 - 0.5 (%) Lambda 0.97 - 1.03 Zmiana Lambdy (Delta Lambda) 0.03 Temperatura oleju w czasie testu 80 (°C) Badanie w obwodzie zamkniętym przy: 650 - 950 (rpm) Przygotowanie katalizatora 2 / 2500 (min/rpm ) Układ chłodzenia Ciśnienie 1.4 - 1.6 (bar) Termostat otwiera się przy 87 - 102 (°C) Wentylator działa przy (°C) Etap 1/wentylator 1 92 - 97 (°C) Etap 2/wentylator 2 99 - 105 (°C) Elementy elektryczne Akumulator 70 (Ah) Alternator 120 (A) Pojemności Miska olejowa silnika, razem z filtrem 6.0 (l) Układ chłodzenia 8.5 (l)
v2.46 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 witam znam pryzpadki ze winnym takiej akcjii był filt oleju, zmirz cisnienie (jesli masz zegar w aucie zobacz czy wogole rosnie)najprawdopodobniej czujnik albo filtr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się